wtorek, 16 października 2012

Jeden cytat z serialu "Północ Południe"/ Quote from the TV series "North and South".

Nie wiem dlaczego tak jest, ale za każdym razem kiedy oglądam "Północ Południe", a już nawet nie liczę ile razy widziałam ten serial, to zawsze jakiś szczegół, jakaś scena, gest,  słowa- bardziej  niż zwykle, zapada mi w pamięć. Ostatni raz nie był wyjątkiem. I przyznam, że tym razem ciągle słyszę w mojej głowie słowa Johna Thorntona wypowiedziane do Margaret Hale pod koniec jego wizyty w domu państwa Hale'ów. Słowa wypowiedziane przez niego, gdy ona nie chciała uścisnąć jego dłoni na pożegnanie:   
Come Miss Hale, let us part friends despite our differences. If we become more familiar with each other’s traditions, we may learn to be more tolerant, I think.
Co w filmie zostało przetłumaczone:
Panno Hale, spróbujmy udawać przyjaciół, mimo iż tak wiele nas różni. Jeśli lepiej poznamy swoje zwyczaje, może nauczymy się tolerancji. 
Pomyślałam sobie, a może by tak zrobić jakąś grafikę z tymi słowami. (Wiem, wiem brzmi to jak żart zwłaszcza, że nie mam photoshopa- ale co tam). Tak więc wzięłam parę zdjęć z mojej ulubionej strony, czyli z RichardArmitageNet i kilka moich kadrów z filmu i zaczęłam się bawić. A oto efekt końcowy:


Też zauważyliście, że brakuje ramki? No właśnie, mnie też jej brakuje, i przyznam, że szukałam w sieci jakieś fajnej, ba nawet wiem jaka by tu pasowała, ale niestety nie udało mi się znaleźć. Ale, jak mówią nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło, bo znalazłam stronę do tworzenia foto etykiet i ramek do zdjęć. I.... i się zaczęło, wręcz nie mogłam się powstrzymać. :) Już dawno nie spędziłam tak zabawnie popołudnia jak dziś. Zresztą zobaczcie niektóre ( z naciskiem na niektóre ;) ) z efektów końcowych.  Mam nadzieję, że będą się podobać.






-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English)


Quote from the TV series "North and South".

Every time I watch "North and South", and I stopped to count how many times I watched this show, so every time, some of the scenes details, or gestures or words somehow intensely remain in my memory. I frankly don't know why this is happening. And, so it happened last time. I must admit, I keep hearing in my head the words of John Thornton. The words that he told to Miss Hale near the end of his visit at her parents, and when she didn't want to shake his hand.
Come Miss Hale, let us part friends despite our differences. If we become more familiar with each other’s traditions, we may learn to be more tolerant, I think.

I thought that I could make some graphic with these words. (I know, I know this sounds like a joke, especially since I don't have Photoshop-but never mind that). So I took some pictures from my favorite website, I mean the RichardArmitageNet, and a few of my screencaps from the show and started to play. And here's the end result:




Do you see that the frame is missing here? Well, I miss it too, but I admit that I was looking for some on the Internet, but unfortunately I could not find one that would fit here. But when I was searching, I found this site. And .... and it started. Literally, I could not resist to play with the pictures on this site. :) Oh, I really spent a very fun afternoon. Anyway, please look at some of the final results. I hope you will enjoy them.











9 komentarzy:

  1. Your poster is very thought-provoking. And I thoroughly enjoyed your graphics. Those sites are fun, aren't they? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words about my poster.:)
      Oh, indeed, those sites are fun, crazy but also very relaxing.:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hmmm taka kawa z pewnością zmotywowałaby mnie na cały długi dzień.:)

      Usuń
    2. Ja bym chyba jej nie wypiła, tylko się wpatrywała przez cały dzień. :)

      Usuń
    3. :) no tak masz rację żal byłoby ją wypić...

      Usuń
  3. Dzieki Aniu za cudownego, mądrego, odpowiedzialnego pana Thorntona.
    Tyle ślicznych prac na moje urodziny, skad wiedziałaś że 16-go mam urodziny?:)
    PS: Poproszę ten drugi prezent od końca. Pozdrowionka dla wszystkich zRysiowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Asiu, że to były fajne urodziny, spędzone w granie tych których kochasz i którzy Cię kochają. A ja się cieszę, że w małym stopniu przyczyniłam się do uśmiechu na Twej twarzy. Życzę Ci dużo zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń ( a zwłaszcza tych RAmarzeń). :*
      Pozdrawiam gorąco i miłego weekendu życzę!

      Usuń
  4. Dziękuje Aniu :) Życzę Tobie i wszystkim zRysiowanym miłego i słonecznego weekendu! Pozdrowienia Asia

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.