piątek, 10 kwietnia 2015

Ogłaszanie wyników Olivier Award bez Richarda Armitage’a.

Wygląda na to, że w niedzielę 12 kwietnia nie będzie Richarda Armitage’a podczas ogłaszania wyników Olivier Award.
Czyli: z powodu mojego harmonogramu filmowego w Toronto, nie jestem w stanie dotrzeć do Londynu w niedzielę. Moje szczere przeprosiny


Czyli: Chciałbym życzyć wszystkim nominowanym powodzenia, mam nadzieję, że wszyscy będą mieli fantastyczny wieczór. Dużo miłości Richard x

Mimo wszystko trzymam kciuki, aby mój nasz ulubiony aktor wygrał w  kategorii Best Actor (Najlepszy Aktor) za rolę Johna Proctora w spektaklu The Crucible graną w The Old Vic Theatre w zeszłym roku. 


2 komentarze:

  1. No cóż, niczego innego się nie spodziewałam po tym, jak pytał o prywatne samoloty do wypożyczenia ;). Nieważne, czy będzie, czy nie, ważne, żeby dostał nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale to musi być dość bolesne dla niego, nie móc uczestniczyć w taki wydarzeniu.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.