poniedziałek, 29 lipca 2013

Głosuj na pana Armitage'a. / Vote for Mr. Armitage.

Czy wiecie, że można zagłosować na mojego naszego ulubionego aktora, Richarda Armitage'a, aby został uznany za Najseksowniejszego Mężczyznę 2013r. w rakingu Glamour? Głosować należy tutaj
You can vote for my our favorite actor, Richard Armitage, to be Sexiest Men of 2013. Vote here!

Richard Armitage - zdjęcie z sesji zdjęciowej Roberta Ascrofta. /Richard Armitage in Robert Ascroft's photoshoot. Źródło/ Source: RichardArmitageNet.Com
Richard Armitage - sesja zdjęciowa dla "Glamour Magazine" Styczeń 2013.Zdjęcie edytowane przeze mnie. / Richard Armitage - a photoshoot for "Glamour Magazine" January 2013. Picture edited by me.

22 komentarze:

  1. I już:) Richard ma mój głos:) Z Polski chyba będzie silna grupa głosujących:P

    Och to było by cudowne gdyby nasz Ryś zwyciężył w tym rankingu:) Już sobie wyobrażam kilku stronicowy wywiad z nim na łamach Glamour, pewnie jakaś sesja też by była zamieszczona:)

    Ciekawe Richard jakby zareagował na tak oczywistą oznakę uwielbienia kobiet na całym świecie dla jego osoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Polki będą na niego głosować, jak na razie dwie na pewno już głosowały;) Och cudownie byłoby móc przeczytać wywiad z nim po polsku, może być nawet i przedruk.

      A jakby zareagował? Hmmm myślę, że z lekkim niedowierzaniem – ach ta jego skromność. Ala wydaje mi się, że taki ranking dla niego miałby i bardziej wymierne korzyści. Więcej reklam, ale przede wszystkim i możliwość fajnych ról.

      Usuń
  2. I więcej Richarda wszędzie:)

    Ja jestem nawet w stanie kupić angielska wersję tego pisemka:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się:) W sumie to brzmi jak postulat wyborczy, albo hasło kampanii reklamowej:)
    No i "I" można zamienić na "ŻĄDAMY":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och żeby tak to hasło mogło się urzeczywistnić....

      Usuń
  4. Głos oddany. Rysiek jak najbardziej zasługuje na ten tytuł. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączyłaś do głosujących Lady Lukrecjo! :* Teraz tylko musimy trzymać kciuki i czekać na wyniki:)

      Usuń
    2. Musze sobie w kalendarzu zapisac kiedy maja byc wyniki, zeby kupic w razie czego ten numer Glamour:-)

      Usuń
    3. czyli październik może być ciekawym miesiącem ( jeśli dobrze pamiętam ;) )

      Usuń
  5. Ozuszka melduje że na słodkiego Ryśka zagłosowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejny głos z Polski oddany na Najnajnajseksowniejszego Mężczyznę Wszechczasów :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, Bob! Teraz musimy uzbroić się w cierpliwość i czekać na wyniki. A swoją drogą ciekawe czy organizatorzy zrobią statystyki, które pokazałyby ile głosów było z poszczególnych krajów. Hmmm… chociaż nie sądzę, żeby skłonni byli na taki wysiłek…

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. *THUD*

    And in Polish via Google Translate:

    *walić*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam i to obiema rękami - i na smartfonie i na PC i z dwóch adresów mailowych. Nie miałam wyjścia skoro zamieściłaś Aniu tak piękne zdjęcia Rysia ( to pierwsze to moje ostatnio ukochane ) ... potrafisz bardzo skutecznie zaagitować!!!
    Na urlopie przeczytałam kryminał Agaty Christie pt. "Mężczyzna w brązowym garniturze". Jeden z bohaterów jest bardzo wysoki ( ponad 6 stóp ), ma krótko przystrzyżone ciemne włosy, wysuniętą szczękę i błyszczące szare oczy z wyzywającym, groźnym spojrzeniem...
    No i zgadnijcie, kto mógłby zagrać tę postać???
    Jeszcze tylko dodam, że nazywa się on... HARRY LUKAS!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zagłosowałaś Asiu! :) A teraz też się przyznam, że głosowałam dwoma mailami ;) Bardzo lubię, jak już wcześniej wspominałam, Rysia w sesji zdjęciowej pana Ascrofta. Więc skoro mowa o najseksowniejszym facecie 2013r. nie mogło tu zabraknąć takiego Rysia- lekko wyluzowanego ze spojrzeniem które pali mi serce….

      Hmmm wysoki ponad 6 stóp, błyszczące szare oczy…no i groźne spojrzenie…hmmm przekonałaś mnie. Fajnie byłoby móc zobaczyć Rysia w dobrym kryminale.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. No to ja tez sie juz przyznam. Tez glosowalam z dwoch adresow mailowych....

      :D:D:D

      Usuń
    3. Jak stwierdziła jedna z komentujących, niezłe z nas waRiAtki ;)

      Usuń
    4. I pRAwde dziewczyna rzekla:-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.