wtorek, 1 stycznia 2013

Polskie media o Richardzie Armitage'u / Polish media about Richard Armitage.

Tak się cieszę, że polskie media dostrzegają, jak wspaniałym aktorem jest Richard Armitage. Niedawno znalazłam dość ciekawą notkę na jego temat na portalu Hatak

Cały artykuł tutaj. Serwis ten odnotował również fakt, iż Hobbit. Niezwykła podróż. w naszym kraju ustanowił rekord otwarcia wśród premier 2012 roku. Więcej o tym tutaj. 
Richard Armitage pojawił się w telewizji polskiej. Wywiad z  nim przeprowadziła Anna Wendzikowska dla Dzień Dobry TVN. Możesz go obejrzeć tutaj. Pani Wendzikowska rozmawiała również z Martinem Freemanem, co możesz zobaczyć tutaj


-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English).


Polish media about Richard Armitage.

I just found out, and very happy with it that the Polish media has finally noticed that Richard Armitage is an extraordinary actor. Hatak posted interesting information about the career of Mr. Armitage. You can read it here via google translator.
I must admit that I really like the first sentence of this article, which I translated as:
Often, the actors mostly have their success on only one field: it is a television or cinema, or theater. Richard Armitage in this statement is definitely above average - in each of these three areas has already acquired significant achievements.

This site has taken note that the The Hobbit. An Unexpected Journey set a record opening among films released in my country in 2012. More you can read here (via google translator). 
Richard Armitage has also appeared on Polish television. A short interview with him by Anna Wendzikowska, for the program (breakfast television) "Dzień Dobry TVN" you can watch here (the second film from the top). She also spoke with Marin Freeman, you can see it here.
Update: To read a transcription of the interview with Richard Armitage go to the Ali's site RichardArmitageNet.Com she did a great transcript.


17 komentarzy:

  1. Hi Ania,
    Thanks for sharing this article and its English translation. I predict that Richard Armitage's world wide fan base will continue to grow with the release of The Hobbit.

    And with his recognition and esteem from his peers, that will hopefully give him more artistic opportunities for us to enjoy in the future.
    Happy New Year! Holiday Cheers! Grati ;->

    And in Polish via Google Translate:

    Cześć Ania,
    Dziękujemy za udostępnienie tego artykułu i jego angielskie tłumaczenie. Przewiduję, że na całym świecie baza Richard Armitage w wentylator będzie nadal rosnąć w wydaniu Hobbita.

    I z jego uznania i szacunku od swoich rówieśników, które, miejmy nadzieję, dać mu więcej możliwości artystycznych nam cieszyć się w przyszłości.
    Happy New Year! Cheers wakacje! GRATI, ->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Grati,
      You are very welcome. This article was the first in which the author took the trouble to write more sentences about Richard, not only that he was in a circus in Budapest. It made ​​me very happy when I read it.

      Peter Jackson gave RA an incredible opportunity to be more recognizable in the film world, and I can not wait to see Richard's new artistic projects.

      Thank you very much for your comment in my language :)

      Usuń
  2. YAY ANIA ANIA ANIA!!!! DZIĘKI DZIĘKI DZIĘKI!!!! UWIELBIAM CIĘ!!!! Ja nie oglądam telewizji i dlatego wiele będę tracić z Ryśka. Dziekuję za wspaniałe znalezisko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joniu, prawdę mówiąc ja też nie oglądam telewizornii, więc tym bardziej się ucieszyłam, że Ryś pojawił się w TV ( a może bardziej, że można to zobaczyć w necie;)). Jednak reakcja p.Anny kiedy dowiedziała się, że jego mama była pierwszą osobą której powiedział o otrzymanej roli Thorina- bezcenna.:)

      Usuń
  3. Dzieki Aniu :)
    Wyraz twarzy panny Anny mówił sam za siebie;) Zaplusowała u mnie bardzo tym całkowicie zasłużonym komplementem, a Ryś zareagował tak jak zwykle. Wybaczam jej ten cyrk...no trudno, ciężko o to nie zapytać jeśli się nie zna dorobku Ryszarda. Musiałaby się trochę wysilć, poszukać, obejrzeć jakiś film...a tu tylko...cyk do wujka google...czytam sobie życiorys..ahaha! był w cyrku,to będzie dobre na koniec...pyk i kaska leci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryś był uroczy jak zawsze, szczególnie mnie wzruszył jak się lekko zaczerwienił kiedy mówił, że jego mama była pierwszą osobą, która dowiedziała się o zaangażowaniu go do Hobbita. A gdyby p.Anna zadała sobie więcej trudu w researchu to by wiedziała jak ważną osobą dla Rysia jest jego mama, ale tak jak napisałaś szybki skok do przyjaciela google i po sprawie.

      A jeśli chodzi o życiorys, to pomimo pewnych uchybień to i tak fajnie, że autor zadał sobie trud i napisał o Ryśku. Bo większość np. recenzentów ogranicza się tylko do stwierdzenia, że jest Brytyjczykiem. Ech...

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witam w Nowym Roku :)

    Wywiad Ryśka z Anną Wędzikowską obejrzałam tylko dlatego, że był to wywiad z Ryśkiem. Jestem pewnie niesprawiedliwa, ale nie darzę jej sympatią w ogóle. Joanno, ten wywiad był cyrkiem. Przewidywany i nudny. Szczerze - zdziwiłam się wręcz, że nie padły słowa o tym pierwszym, młodzieńczym występie Rysia w Hobbicie. Ech.. współczuję mu że musiał z nią rozmawiać.

    Wyobraźcie sobie, jak wyglądać mógłby wywiad przeprowadzany z p.Grażyną Torbicką? To dopiero było by coś!
    Mam nadzieję, że nasz Ryś zaistnieje w polskich mediach, tak naprawdę. Zastanawiałam się kiedyś jak będzie/mogłoby to wyglądać. Właściwie jestem zaskoczona - wszędzie tylko masa recenzji i wyników oglądalności. Albo ja ślepa jestem.

    Uwielbiam sposób, w jaki Ryś mówi "yey!" Brzmi wtedy jak mały chłopiec. To taka mała osłoda.


    Wyobraźcie sobie, że nie byłam jeszcze na Hobbicie. Dopiero po weekendzie będzie mi to dane. Złośliwość rzeczy martwych, niestety. Dlatego post o Hobbicie omijam szerokim łukiem póki co. Recenzje czytam kątem oka: szukam tylko wzmianek o grze Rysia. To zabawne - jedni piszą, że był lepszy od Freemana i najlepszy w ogóle, inni, że zagrał dwiema minami i jest drewniany (sic!). Nie mam możliwości jeszcze się do tego odnieść, ale jestem trochę sfrustrowana tak skrajnymi opiniami. Ot. Skomentuję to szerzej po seansie.

    Udanego weekendu, Moje Drogie Dziewczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kaas! Chyba czytasz w moich myślach, bo tak samo odebrałam "wywiad" p. Anny i nie mam dla niej tyle wyrozumiałości co inne dziewczyny. Oglądałam go z zażenowaniem i trochę złością, że rozmowę przeprowadza tak mało kompetentna osoba, która naprędce doczytywała wiadomości o RA, wg mnie było to bardzo widoczne. Pytanie o cyrk pogrążył ją w moich oczach całkowicie!

      Też tak jak Ty pomyślałam o p. Grażynie Torbickiej - ona na pewno wyciągnęłaby z Rysia coś nowego i niebanalnego - tylko że wtedy wywiad musiałby trwać o wiele dłużej ( oczywiście ku naszej radości ).

      Kocham minkę Rysia, kiedy mówi, że dzwonił do mamy - jego lekki uśmieszek jest zabójczy -trochę zawadiacki a trochę łobuzerski, czysta słodycz!:)
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Witaj Kaas,
      Prawdę mówiąc rzadko oglądam telewizornię a śniadaniową to już wcale, więc trudno mi się wypowiedzieć o wywiadach pani AW. W filmie „Notting Hill” świetnie można było zobaczyć jak takie wywiady się przeprowadza, totalna masówka i mam nadzieję, że ten wywiad Ryś właśnie tak potraktował, w sensie nie będzie się nim przejmować, mimo, że był bardzo otwarty i jak zwykle uroczy.

      I tak zgadzam się, że rozmowa p. Torbickiej z Ryśkiem to byłoby coś hmmm na samą myśl, aż serce mocniej bije.

      Omijaj Kaas wszelkie opinie o Hobbicie,aby nie sugerować się czyimś spojrzeniem. I bardzo czekam na Twoją opinię w tej sprawie. Ja wybiorę się po 10-tym, aby zobaczyć jeszcze raz tak bez emocji związanych z Ryśkiem i mam nadzieję, że mi się to uda ;)

      Miłego weekendu życzę:)

      Usuń
    3. AsiuJJ zgadzam się z Tobą w 100 %! Może jak Ryś dostanie Oscara ( wiem, że to mało realne, ale dziewczyna może pomarzyć, nie? ;) )to może wówczas p. Torbicka porozmawia z RA.:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej Ania, Czy to Ty zrobiłaś ten transkrypt do wywiadu. Jeżeli tak to serdecznie Ci Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Joniu,
      Niestety to nie ja. W prawdzie napisałam do Ali 1-go o tym, że DDTVN rozmawiało z Rysiem i miałam w planie zrobić transkrypcję tej rozmowy, ale nie miałam na to czasu ( co za koszmarny tydzień :( ), planowałam to zrobić w weekend, ale jak widzę Ali zrobiła to perfekcyjnie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Grazyna Torbicka albo my- "wespół wzespół" bo jeżeli "kochać to nie indywidualnie";) Oj przepytałybyśmy go ,przepytały! :)
    Egzamin ustny(ojejku) jak marzenie,co nie?
    Ps:Czy widziałyście może tę czarującą Czeszkę i jej wywiad z Rysiem?..ta dziewczyna ma wdziek i szacunek do rozmówcy,polecam.
    Wracajac do panny Anny.W- widać wysiłki i starania prawdziwej celebrytki,to ona jest najjaśniejszym punktem każdego wywiadu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłoby to bardzo ciekawe doświadczenie Asiu, chociaż nie jestem pewna czy byłabym w stanie o cokolwiek go zapytać, chyba pokonałyby mnie emocje…

      Jeśli masz na myśli wywiad z którym Czeszka pyta się m.in. co RA by zrobił, gdyby koniec świata nastąpił 21.12, to faktycznie jestem pełna podziwu dla tej dziewczyny. Spokój, opanowanie i konkretne pytania. Totalne przeciwieństwo p. Anny.

      Usuń
  7. Widzę, że odniosłyście podobne wrażenia z wywiadu Anny W. z Rysiem. Moim zdaniem pani Wendzikowska była bardzo słabo przygotowana do tej rozmowy. Już na wstępie nazwisko "Armitage" wypowiedziała nieprawidłowo. Poza tym zachowywała się podczas wywiadu idiotycznie - śmiała się sama ze swoich komentarzy, zadała pytanie o epizod cyrku jakby to było najważniejsze w karierze Richarda i jeszcze nazwała go elementem !!! filmu (nie ma znaczenia że najładniejszym). W pewnym momencie odniosłam wrażenie, że RA mimo, że jak zawsze uprzejmy i profesjonalny, czuł się zażenowany. Jedyne co może działać na jej korzyść to to, że była wyraźnie oczarowana Rysiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Bob, że słabo się ta celebrytka przygotowała do wywiadu… Mam wrażenie, że rozmawiając z RA skupiała się na sprawach, które ją najbardziej pochłaniają, czyli na wspomnianym przez Ciebie "najładniejszym elemencie", a nie na, chociażby, tym jak wspaniałą Rysiek stworzył postać. Ech…

      Dla mnie jedynym plusem jest to, że polscy widzowie mogli zobaczyć RA w telewizornii.

      Usuń
  8. Poszukałam link do wywiadu, o którym jak przypuszczam wspomniała Joasia, jeśli ktoś tego jeszcze nie widział:

    http://kultura.idnes.cz/richard-armitage-rozhovor-dct-/filmvideo.aspx?c=A121217_185314_filmvideo_jaz

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.