wtorek, 1 stycznia 2013

RA kalendarz na 2013rok./ RA Calendar 2013.

Witam Wszystkich w Nowym 2013 Roku. Mam nadzieję, że podobnie jak ja, przywitaliście go w gronie najbliższych Wam osób. Zastanawiam się czy macie już kalendarz na pulpit na 2013 rok, jeśli nie, to zajrzyjcie na stronę Richard Armitage Central. Tam możecie znaleźć przepiękne tapety, do pobrania tutajtakie jak ta:
Źródło

i chyba moja ulubiona 
Źródło
Na wspomnianej stronie znajdziecie również wspaniały, bo z Johnem Thorntonem, ścienny kalendarz. Do pobrania tutaj
Źródło

A gdybyście chcieli ścienny kalendarz z Richardem Armitage, to Ali z RichardArmitageNet.Com przygotowała również zachwycający kalendarz. Możesz go pobrać tutaj
Dziękuję Ali za zgodę na umieszczenie tutaj kalendarza na Styczeń.
Źródło




-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English).


RA Calendar 2013.


Hello to all in the New Year 2013. I hope the new year, this special time you spent with your loved ones as I did. I wonder if you already have desktop calendar for 2013, if you don't have one, go to the website Richard Armitage CentralHere you will find wallpapers, such a lovely as this one.

Source

and I think this is my favorite one 

Source
On the RACentral you can find a magnificent wall calendar with John Thornton. You can download it here.
Source
But if you want a calendar with Richard Armitage go to the RichardArmitageNet.Com, where Ali also made ​​a stunning calendar. You can download it here.
Thank you so much Ali for her kindly permission that I can put here the calendar for January.

8 komentarzy:

  1. Jakie wspaniałe kalendarze! Szczególnie ten z panem Thorntonem. Normalnie wydrukuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiera dech, czyż nie? A ja mam problem, bo w domu nie mam kalendarza, zazwyczaj wystarcza mi ten w pracy, ale ten jest z panem Thorntonem!!! Może uda mi się go „przemycić” do firmy ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Niech 13 będzie szczęśliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że Tobie też przyniesie szczęście!
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  3. Cudne! Najbardziej podoba mi się maj - Thorin spogląda tak, że aż ciarki przechodzą. Maj to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ryś przyciąga do siebie tak bardzo twórcze grono fanów. Maj też jest moim ulubionym, a styczeń mam na pulpicie w pracy. A co tam! ;)
      p.s.
      przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, to był ciężki tydzień, aż trudno mi uwierzyć, że musiałam ( i zdołałam) być z dala od RAobsesji.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witam Was w szczęśliwej trzynastce - musi być i na pewno będzie szczęśliwa - innej opcji nie biorę pod uwagę!!

    Mój Hobbitowy kalendarz już wisi na ścianie w kuchni, w styczniu jest Gandalf, ale ja czekam sobie cierpliwie na marzec - i Thorina (od czasu do czasu zaglądam tam sobie, żeby popatrzeć na Rysia).
    Z kalendarza RACentral najbardziej podobają mi się wrzesień i listopad - ależ Ryś ma tam magnetyczne (magnetyzujące?) spojrzenie.:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niesamowite, czyż nie? Myślę, że będę używać te tapety-kalendarze, przynajmniej w pracy i już wiem, że trudno mi się będzie rozstać z każdym miesiącem.
      Marcowy Thorin hmmm ciekawe dlaczego skojarzyli go z wiosną :)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.