sobota, 12 maja 2012

Wyniki ankiety./Poll Results.

Jako, że ankieta w której ciekawiło mnie, która z postaci granych przez Richarda Armitage w skórze jest najbardziej gorąca, została zamknięta, winna jestem podania jej wyników. I już pomijam fakt, że jak słusznie zauważyła Bccmee, zabrakło w niej Johna Portera, (gdzież ja miałam głowę?) ale to była moja pierwsza ankieta, więc mam nadzieję, że wybaczycie potknięcie.
Tak więc, największym wygranym jest Sir Guy, który otrzymał aż 68% oddanych głosów. Ale czy ktoś spodziewał się innego wyniku? Hmm myślę, że nie.  ;)

Richard Armitage jako Sir Guy.Źródło:RichardArmitageNet.Com
Na drugim miejscu jest pan Armitage. Na tą opcję głosowało 37% biorących udział. No cóż, też nie jestem zdziwiona tym wynikiem, gdyż RA w skórzanej kurtce prezentuje się rewelacyjnie. A i ja sama oddałam na niego mój głos. :)

Richard Armitage outside the Radio 1 Studios.Żródło:RichardArrmitageNet.com
I na trzecim miejscu słodki Harry Kennedy, z wynikiem 6%. Co jest dość zaskakujące, bo jak słusznie zauważyła Kofika, jego „skórą” jest sweter.

Richard Armitage jako Harry Kennedy. Żródło:RichardArmitageNet.com

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w ankiecie.



P.S.
Jako, że Sir Guy z drugiego sezonu w tym swoim wdzianku troszkę kojarzy mi się z muzykiem rockowym. Więc poniżej Richie Sambora w utworze „Father Time” z jego debiutanckiego albumu „Stranger in this town”. Pamiętam, jak swego czasu mój starszy brat bardzo lubił ten album a ja „musiałam” go słuchać, ale pomimo tego bardzo lubię ten utwór. :) I jak mi się wydaje troszkę pasuje do Sir Guy’a.
Wideo dzięki Nadiehrotering:



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My English version of the post.
(And please forgive my possible mistakes, I'm still learning).




Poll Results.
As you know, was closed poll where I asked "Which of RA's characters in leather is most hot?". Thank you Bccmee who noticed the lack of John Porter in the poll (where I had my head?). But it was my first poll, so I hope that you forgave me my mistake. So, here are the results.
The winner is Sir Guy! Which received 68% of the votes. Does anyone expect a different result, I wonder? Hmm don’t think so. ;)

Richard Armitage jako Sir Guy.Źródło:RichardArmitageNet.Com
In second place is Mr. Armitage. For this option voted 37% of participants. Well, I'm not surprised by this result, because the RA in a leather jacket looks so great. I confess, I voted for this option.: )






Richard Armitage outside the Radio 1 Studios.Żródło:RichardArrmitageNet.com

And the third place is sweet Harry Kennedy with the result of 6%. I think it is pretty good result, especially as rightly Kofika wrote in her commentary, Harry's "trademark" is a sweater not leather.
 

Richard Armitage jako Harry Kennedy. Żródło:RichardArmitageNet.com

Many thanks to everyone who voted in the poll.

P.S.
Sir Guy in the leather from the second season of “Robin Hood” reminds me a little bit rock musician, so below I put Richie Sambora on "Father Time" from his debut album, "Stranger in This Town." I remember some time ago my older brother loved this album, and I "had" to listen it to over and over, but nevertheless I really like this song. :) It seems to me the song fits a little bit to Sir Guy.
Wideo by Nadiehrotering:

5 komentarzy:

  1. Hi Ania,
    I can't believe that I missed your poll. My vote would be for Sir Guy in all his leather clad glory. But RA always looks good in leather, whatever character or himself.♥♥
    Fabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Fabi,
      Another vote for Sir Guy. ♥ Definitely Sir Guy overcame all.:) Btw, it is so amazing because no matter what Richard is wearing (leather, sweater, suit, shirt, etc.), he always looks great. ♥
      Well, as you can see when I think about Richard, I'm losing my objectivity. :)

      Thanks for your comment.:)

      Usuń
  2. Przepraszam, że nie brałam udziału w ankiecie :/
    Ale mam wskazówkę na przyszłość.
    Blogger nie ma możliwości umieszczenia ankiet w postach i trzeba korzystać z zewnętrznych stron. Polecam http://polldaddy.com/ trzeba się zarejestrować, ale można wstawiać do postów ankiety i quizy, zarządzać nimi.
    Kolejna to http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget nie trzeba się rejestrować. Pobiera się widget - gadżet i w opcji projekt umieszcza (przemieszcza) się go pod kwadratem Posty w blogu i voila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Joniu,
      Dziękuję Ci bardzo za cenne wskazówki. Wiesz, prawdę mówiąc przy tej ankiecie nieźle się namęczyłam zanim do mnie dotarło, że ankiet nie można umieszczać w postach ( taki ze mnie uparciuch, żeby nie nazwać tego inaczej LOL! : ) nawiasem dodam, że uparłam się aby zrobić pokaz slajdów, ale jak na razie oprócz folderu Boski RA nic mi nie wychodzi, może potrzebuję więcej czasu ; )

      Jeszcze raz dzięki za polecane stronki, które wypróbuję po niedzieli

      Usuń
  3. Excellent post. I was checking constantly this
    blog and I'm impressed! Extremely helpful info specially the last part :) I care for such info a lot.

    I was looking for this certain info for a very long time.
    Thank you and best of luck.

    Also visit my web page - how to Build muscle fast today

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.