wtorek, 5 maja 2015

Mój RA-alfabet. Literka D.

Kontynuacja z tego miejsca.
Dla mnie literka D jednoznacznie kojarzy się z dłońmi Richarda Armitage’a. Ale myślę, że nie jest nowością na tym blogu fakt, że uwielbiam dłonie Richarda Armitage’a.

Dłonie, które cudownie prezentują się podczas sesji zdjęciowych, tych wcześniejszych,
Autor zdjęcia Drew Gardner. Sesja zdjęciowa w Victoria & Albert Museum, 2006r.
Autor zdjęcia David Venni. 2010r. 

jak również tych, które jeszcze są świeżo w mojej pamięci. 
Autor zdjęcia  Leslie Hassler. Sesja dla w NewYork Moves Magazine. 2013.


Autor zdjęcia Mitchell Nguyen McCormack. Sesja zdjęciowa dla DAMAN Magazine. 2014

Podczas byciem postacią w którą wciela się pan Armitage. 
Richard Armitage jako John Thornton i Daniela Denby-Ashe jako Margaret Hale w serialu BBC "North&South"/"Północ Południe". Mój screen
Richard Armitage jako John Mulligan w "Na rozdrożu. Tonący brzytwy się chwyta". / "Moving On. Drowning Not Waving." Źródło obrazka.
Richard Armitage jako Sir Guy w serialu BBC "Robin Hood"S.1Ep.8. Mój screen.
Richard Armitage jako John Porter w serialu "Strike Back"/"Kontra". Mój screen.









Richard Armitage jako Gary Fuller i Max Deacon jako Donnie w “Ito the Storm”/”Epicentrum”. Mój screen. 
Richard Armitage jako Philip Durrant w „Miss Marple: Ordeal by Innocence”. Mój przycięty screen.
Sarah Smart jako Carol Bolton i Richard Armitage jako John Standring w serialu „ Sparkhouse”/”Dom na wrzosowisku”. Mój screen. 
Richard Armitage jako Lucas North w serialu "Spooks"/"Tajniacy" S7Ep2. Mój screen. Więcej cudnych dłoni Lucasa możecie zobaczyć tutaj i tutaj. 








Ale również podczas wywiadów z panem Armitage'em.
Mój screen z tego wywiadu.




Mój screen z tego wywiadu. 















Mój przycięty screen z tego wywiadu
Mój przycięty screen z tego wywiadu. 
Mój przycięty screen z tego wywiadu. 
Mój screen z tego wywiadu.
Mój przycięty screen z tego wywiadu.
Czy też podczas spotkań z fanami "dobrze życzącymi". 
Richard Armitage podczas nowojorskiej premiery “Hobbita”. 2012. Źródło: RANet. 
Richard Armitage podczas Hobbit Desolation of Smaug Q&A w Waterstone's Piccadilly, 2013. 
Źródło: RANet
Richard Armitage podczas nowojorkiej premiery "Into the Storm"/"Episentrum"
Źródło zdjęcia




Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości, że to najpiękniejsze dłonie na świecie?



Ideę tego postu zaczerpnęłam z tego miejsca, za zgodą autorki dodam.

36 komentarzy:

  1. A mnie D jednoznacznie kojarzy się z dramatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, spodziewałam się, że nie oprzesz się dłoniom (jakkolwiek to brzmi:) ale taki dostatek dóbr? Dziękuję. Jestem doszczętnie i definitywnie zdekoncentrowana.:)) Chyba skupię się na jednym: delikatnym dotyku p. Thorntona w scenie na dworcu.I dorzucę jeszcze:
    „D” jak doskonała dykcja.
    „D” jak dres z boot camp’u przed Hobbitem i dwurzędowa marynarka z premiery.
    „D” jak długi dyżur dr Aleca, drzemka Paula, diament Portera, diler i drań John Mulligan, dalekowzroczny p. Thornton, dzielny Lucas, dowcipny Harry, drapieżny Lee, delikatny i dobroduszny John Strandring, dumny i despotyczny Thorin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na to nie poradzę, że dłonie to pierwsza rzecz na którą zwracam uwagę ;-) A Ryśkowe dłonie, hmmm mocno musiałam się ograniczać montując ten post ;-)
      I bardzo dziękuję za Twoje skojarzenia, Eve. :-)

      Usuń
    2. A ja bardzo cieszę się, że nie ograniczyłaś się bardziej, bo jest się czym delektować.:)

      Usuń
    3. Miło mi, że tak uważasz, Eve :-)

      Usuń
  3. Nie, ja nie mam i nigdy nie miałam wątpliwości co do urody tych Dłoni. Są perfekcyjne, po prostu wymarzone :)
    A skoro dziś "d", to na pierwszym miejscu Durrant - podła kanalia, którą uwielbiam. Uwielbiam jego kpiące uśmiechy, ironiczne spojrzenia, wszystkie jego gesty. W zasadzie to taki Mulligan kilka lat wcześniej :)
    "D" jak Durin, wielki przodek Thorina, nie może go zabraknąć na mojej liście, bo ja mocno "skrasnoludziała" jestem.
    "D" jak Daniela - partnerka Rysia w "N&S".
    To takie pierwsze skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałych zdjęć... :) Te Ryśkowe dłonie przyprawiają mnie o szybsze bicie serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam Aniu o twojej fascynacji dłońmi Rysia ale jak zobaczyłam te zdjęcia ich ilość to mi szczęka opadła z zachwytu. Dla mnie "D" kojarzy się (oprócz tego co wymieniłyście) z Danny ze Strike Back,słowem Dobroć - tekstem siostry zakonnej do Portera "jest pan dobrym człowiekiem czy złym i fałszywym" , Delikatnością w sposobie trzymania przedmiotów przez Rysia np. telefonu, pocałunku, Domem w z filmu Sparkhouse, z Dwalinem najlepszym przyjacielem Thorina, Długimi nogami i włosami, dbaniem o kondycje fizyczną i duchową, dżentelmenem w prawdziwym wydaniu, dobrym wychowaniem i działalnością charytatywną Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zaczynam się zastanawiać czy nie za dużo umieściłam tu tych zdjęć ;-)
      Piękne skojarzenia Paulo. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Tak Aniu, to najpiękniejsze męskie dłonie jakie widziałam. Lubię patrzeć na nie jak tańczą gdy RA udziela wywiadu, jak grają w filmach lub w Crucible. Jak mogę się nimi zachwycać dzięki Digital Theatre, jak mogę się RA zachwycać dzięki najpiękniejszym zdjęciom w Daman Magazine.
    Może D jak dżinsy opięte na jego długich i zgrabnych nogach, jak Sarah Duun, ulubiony Ryśkowy fotograf. D jak dłubanie skórek (ostatnie zdjęcie).Okropny nawyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię gdy jego dłonie tańcząc współgrają z tym co mówi.:-)
      Doprawdy nie lubisz, gdy Ryś skubie skórki? A to taki słodki jego nawyk ;-)

      Usuń
    2. Słodki? Aniu, daj spokój. To obrzydliwe. Gorsze od skubania jest chyba tylko obgryzanie skórek.
      Heh, no raczej u każdego gestykulacja współgra z tym, co mówi ;P. Nie da się tego wyłączyć ;)
      Jeannette

      Usuń
    3. Tak, uważam że w jego przypadku ( bo przecież nie mówię tu o wszystkich, którzy skubią skórki czy je obgryzają) to bardzo słodki zwyczaj.

      Nie każda gestykulacja współgra z tym co ktoś mówi. Znam osoby, którzy machają dłońmi podczas rozmowy, co znacznie rozprasza odbiór tego co ktoś chce powiedzieć. A RA tak używa swoich rąk podczas rozmowy, że znacznie wzmacnia to jego wypowiedź.

      Usuń
    4. No dobra, Twoje prawo ;))
      A ja nie znam takich osób... Ale to prawda, że RA ma bardzo ładną gestykulację :). Chociaż jak czasem składa dłonie i tak splata palce, to aż mnie boli od patrzenia, bo tak jakoś dziwnie te palce wykręca ;)
      Jeannette

      Usuń
    5. Dziwnie wykręca palce??? :-0 Jakoś nie zauważyłam.

      Usuń
    6. No robi coś takiego dziwnego. Jak znajdę wywiad, to wstawię, teraz nie mogę, bo piszę z telefonu ;)
      Jeannette

      Usuń
    7. Aniu, chodzi mi o takie ułożenie dłoni, jak chociażby na początku tego wywiadu:
      https://www.youtube.com/watch?v=xaZmRQtj11g
      On często tak składa dłonie i przyznam, że dla mnie wygląda to dziwnie :))

      Usuń
    8. Dzięki za linka Jeannette. Ależ mnie zaniepokoiłaś tym wykręcaniem palców, a to zwykłe ułożenie dłoni ( mnie się podoba, bo mogę podziwiać jego dłonie ;-))

      Usuń
    9. Haha, przepraszam, nie chciałam Cię straszyć ;). No tak, ułożenie dłoni, tylko jak ja tak usiadłam, to było mi niewygodnie. Jak widzę, jak on tak robi, to odczuwam lekki dyskomfort i niepokój o jego kości ;D. Choć to oczywiście jasne, że jemu jest wygodnie, skoro tak siada :)
      Każda okazja do podziwiania jest dobra ;-)

      Usuń
    10. Tak, każda okazja do podziwiania jego cudnych dłoni jest dobra, i oby tych okazji było jak najwięcej :-)

      Usuń
  7. "D" jak- Dlaczego Pan pozwolił Panie Armitage, żeby Pana Thorin miał tak haniebnie krótką brodę???
    Sorry, I couldn't resist :D
    Robin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie przepuścisz żadnej okazji, co? ;D
      Ale te pretensje to raczej do kreatorów postaci, a finalnie do Petera. RA to w końcu tylko aktor i nie zawsze na wszystko ma wpływ ;)
      Jeannette

      Usuń
    2. A Johnny Depp miał wpływ. Sam wykreował Sparrowa. Sorry, Kapitana Sparrowa;)
      Robin

      Usuń
    3. Co wolno wojewodzie... ;)
      Aktorzy generalnie mają spory wpływ, szczególnie z tego jest znany Norton ;). RA też na wiele ma wpływ, ale wygląd postaci był ustalany na początku, a RA był nowy i może nie chciał zaczynać od miliona uwag ;)
      Jeannette

      Usuń
    4. Na to pytanie już raz Ryś odpowiedział, Robin.

      Usuń
  8. Nie wiem czy się Jolu ze mną zgodzisz ale nie uważam żeby Sara Dunn robiła najlepsze zdjęcia RA, uważam że panowie za sterami aparatu fotograficznego robili lepsze sesje zdjęciowe chociażby wspomniana sesja Daman Magazine pozdr Paula

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulo, nie znam się na fotografowaniu, ale RA sam mówił, że dobrze mu się z Sahrą pracuje.
    Nawiasem mówiąc dobrze jest ,że nasz cukiereczek lubi robić sobie różne sesje zdjęciowe. Chwała mu za to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, męskie i silne dłonie Ryśka a zarazem delikatne... aż chce się takie poczuć na sobie <3

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze zastanawia jakie są w dotyku jego dłonie. :-)

      Usuń
  11. Podsumowując wszystkie Wasze skojarzenia można użyć tylko jednego słowa - DOSKONAŁY.
    Myślę, że na tym forum uzasadnienie nie jest konieczne.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Doroto, nie potrzeba tu uzasadnienia do Twojego idealnego skojarzenia. :-)
      Również pozdrawiam :-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.