poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Lucas North.

Właśnie skończyłam oglądać ostatni odcinek "Spooks"9, czy jak kto woli "Tajniacy", emitowany przez BBC Entertainment Polska. Mimo, że widziałam już wcześniej ten sezon, to jednak znów mam mieszane uczucia. I nie mam tu na myśli Richarda Armitage'a, bo był świetny, grał bardzo przekonująco i znów wywołał we mnie niesamowite emocje a ja  ponownie oglądałam jak zahipnotyzowana. Tylko ten John Bateman …
Hmm chyba będę tęsknić za Lucasem.


Richard Armitage jako Lucas North w "Tajniacy".
Żródło:RichardArmitageNet.com
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
My English version of the post.
(And please forgive my possible mistakes).



Lucas North.


I just finished watching the latest episode of "Spooks" 9, in my country the title "Tajniacy",broadcast by BBC Entertainment Poland. I admit that I saw earlier S9, and after re-watching I have mixed feelings. And I don't mean Richard Armitage because he was great, played very convincingly, and again sparked in me an incredible emotion, and I re-watched as though hypnotized.  But the John Bateman *sigh* ...
Hmm I guess I'll miss Lucas.

Richard Armitage as Lucas North in "Spook9".
Source:RichardArmitageNet.com

13 komentarzy:

  1. Witam po raz kolejny w tym samym dniu. Nie mam jak dotąd możliwości, aby obejrzeć ostatnią część "Spooks". Dwa, trzy lata temu z YouTube cierpliwie, po kawałeczku "wyrywałam" cz.7. i 8. (luksus takiego oglądania - bez komentarza!). Nie mogłam się doczekać każdych kolejnych 10 minut i tych emocji. Lukas North. Fantastyczna postać fantastycznie zagrana. Nie sposób nie tęsknić za Lukasem i za tymi emocjami równie fantastycznymi, szarpiącymi duszę na żywca. Na "wzmocnienie" aplikowałam sobie wtedy video JulietD001: Spooks/Lukas North "Nothing left to hide" (In color and re-edited in Final Cut). Polecam, bo świetne na pielęgnowanie tęsknoty, bez której jakoś jeszcze smutniej. Kofi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Wczorajsze oglądanie S9 okupiłam sporymi łzami a zaczęło się od sceny z Ruth … a potem … aż do końca filmu. *sigh* I cieszę się, że nasze BBC emituje takie filmy. A przyznam szczerze, że tylko ze względu na posiadanie w swojej ofercie tej stacji swego czasu podpisałam umowę z pewnym „dostawą telewizornii”. :) Ale pamiętam czasy, kiedy to w BBCPrime, można było obejrzeć filmy bez lektora tylko z napisami, oh to była prawdziwa uczta dla uszu. Oglądanie na YT jakiegokolwiek filmu w 10 czy 15-minutowych odcinkach to szczególnie irytujące, ale w sieci można znaleźć całe odcinki ( np. na chomikuj).

      Jeśli chodzi o Spooks, to w zasadzie nie lubię tego typu filmów, ale postać Lucasa jest wyjątkowa, taka z krwi i kości, walczy ze swoimi demonami, ( bo któż ich nie ma, czyż nie?), wciąż poszukuje miłości a do tego jest patriotą bez większego patosu.
      p.s.
      Dziękuję za polecenie video, zaiste piękne i muzyka tak wspaniale harmonizuje.

      Usuń
  2. Hej!
    Nie potrafię znaleźć formularza pm do Ciebie, może go po prostu na blogspocie nie ma, a to ja taka uparta. A mam pytanie. Jesteś dużo bardziej zorientowana w RA-tematyce, więc może będziesz wiedzieć. Otóż oglądałam ostatnio trailer do Hobbita i w momencie, gdy Thorin intonuje pieśń krasnoludów... za pierwszym razem się zapowietrzyłam z wrażenia, a potem chyba z dziesięć razy cofałam ten moment. I dojść nie mogę - on czy nie on? Jak sądzisz?
    Że Richard ma najseksowniejszy głos ever wiadomo nie od dziś, ale że śpiewać potrafi?

    pozdrawiam
    kaas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Kaas,
      Głos Ryśka w zwiastunie do Hobbita jest cudowny a że krasnoludy lubią śpiewać, no te przynajmniej w książce;)więc już się cieszę, że będzie go można słyszeć więcej. Może nawet będzie można będzie kupić płytę z muzyką z filmu- hmm tak tylko głośno marzę.

      Ryś potrafi śpiewać i to jak. Jego śpiew można było usłyszeć w słuchowisku „Clarissa”, gdzie, jako Robert Lovelace miał „solowy występ”. Możesz posłuchać na RichardArmitageNet, http://www.richardarmitagenet.com/sounds.html (klikając na Lovelacesings)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Lubię twoje marzenia Aniu:) Ryś tak pięknie śpiewa,swoją drogą ciekawe kto użyczy Thorinowi głosu w polskiej wersji(ja uwielbiam głos Piotra Fronczewskiego).
      Nie wiem dlaczego ale śpiew Lovelace'a przyprawił mnie o paroksyzmy śmiechu,dość groteskowa postać ten Lovelace. Czytałam niedawno na jednym blogu że scena gwałtu i głos Rysia podnieca niektóre fanki. Ja przy tej scenie kulę się w sobie i jest mi niedobrze. Sciskam:)

      Usuń
    3. Chyba masz rację, że głos p.Fronczewskiego pasowałby idealnie do Thorina, ale ja tak bardzo nie chcę, aby Hobbit był dubbingowany,że nawet odrzucam myśl o tym kto mógłby użyczyć głosu tej postaci.

      Przyznam, że kiedy po raz pierwszy słyszałam śpiew Lovelace'a chichotałam jak nastolatka. Jakoś nie pasował mi do Rysia, wolę thorninową wersję jego śpiewu. :)

      Co do Lovelace'a i Clarissy. Wiesz w pewnym sensie mogę zrozumieć podniecenie niektórych kobiet słuchających tej okropnej sceny gwałtu. Bo jeśli odrzuci się okoliczności, to chyba każda chciałaby usłyszeć od Ryśka: „you're all I ever wanted…” czy „you're mine, you are now completely mine…” ( czy jakoś tak, sorry cytuję z pamięci).

      Usuń
    4. no tak ...jesli odrzuci się okolicznosci..;) taaak...jesli odrzucić okoliczności to moze sie zrobić całkiem gorąco..;)

      Usuń
    5. Hej,
      dziękuję Aniu za info :) jestem tym bardziej podekscytowana Hobbitem. soundtrack na pewno będzie do kupienia. można ostrzyć uszy ;-)
      Dziewczyny, nie sądzę, żeby mieli zdubbingować ten film. Władca nie został tak haniebnie potraktowany, więc możemy być spokojne :)

      a'propos Lovelace'a napiszę tylko, że podobnie miałam jak Ty, Aniu - mimo, że nastolatką dawno już nie jestem. będę musiała zrobić jeszcze jedno podejście, nie dałam rady przesłuchać tego za pierwszym razem ;-)

      Usuń
  3. ja też ..ja też..ja też..(wyskandowała podskakując w fotelu)ja też podpisałam umowę z P...T TV tylko dla BBC i Ryśka po czym po roku owa telewizja oświadczyła że rezygnuje z BBC.>:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ania,
    I watched Spooks 9 only once, and it was painful to see what the writers did to Lucas North. I loved the character RA had built so carefully in the previous seasons. Maybe it's time to rewatch it... his performance was no less than great, and December is still so far away.
    Have a nice week!
    Fabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Fabi,
      You know I prefer Lucas with previous seasons, too. And it's really hard for me to accept the idea of screenwriters about John Bateman.*sigh*
      And I think Thorin will be the character which everyone will love. Thank you for your comment.:)
      Have a nice week, too!

      Usuń
  5. I wonder how it's possible that Richard Armitage was never nominated for a BAFTA? Perhaps that will change now that he has migrated to films.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. When I watch the interviews with Richard Armitage, and when he tells about his work with such passion then I have the impression that the opportunity of playing gives him much joy and satisfaction so sometimes I feel that he doesn't need any rewards. But on the other hand, get the award would give him confidence that he is a great actor.

      Thanks for taking your time to comments. :)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.