niedziela, 8 kwietnia 2012

Moje nowe horyzonty z powodu pana Armitage'a.

Dla mnie swoistą wartością dodaną byciem fanem pana Armitage'a jest odkrywanie nowych horyzontów. Jednym z nich jest muzyka.  Otóż, jakiś czas temu szukając czegokolwiek z Richardem Armitage'em na YouTube „odkryłam” między innymi angielski zespół Muse ale również portugalskiego muzyka o wyjątkowo ciepłym głosie, czyli David Fonseca. I przyznam szczerze, że nawet polubiłam (co mnie najbardziej zaskoczyło) Kanye West, a to dzięki delicateblossomvideo.

Poniżej fanvidea z muzyką ( i z RA oczywiście), którą kocham.
Muzyka: Muse, autor fanvid.: misshale78



Muzyka: Muse, autor fanvid.:joanamafalda87



Muzyka: David Fonseca, autor fanvid.:aryabodhisattva



Muzyka: Afro Celt Sound System feat. Peter Gabriel, autor fanvid.:delicateblossomvideo



Muzyka: Kanye West& Young Jeezy, autor fanvid.:delicateblossomvideo



Muzyka: Emiliana Torrini, autor fanvid.: TeaRoseProductions



Muzyka: The Pointer Sisters, autor fanvid.: fedoralady

 

Muzyka: Tim McMorris, autor fanvid.: bccmee


Muzyka: The Hobbit - Misty Mountain Song, autor fanvid.:bccmee


P.S.
Jako bonus, jeszcze raz David Fonseca, tym razem bez RA, bo naprawdę uwielbiam jego piosenki.







My English version of this post.


My new horizons due to Mr. Armitage.

For me, a kind of added value of being a fan of Mr. Armitage is discovering new horizons. One of them is music. Well, some time ago when I was looking for anything with Richard Armitage on YouTube I "discovered" among other English band Muse, but also Portuguese musician with exceptionally warm voice, that is David Fonseca. I must admit that I even liked (which really surprised me) Kanye West, I heard him in the fanvid by delicateblossomvideo.

Placed fanvids. are with the music (and of course with RA), which I love.

8 komentarzy:

  1. Oh how lovely to see your blog! Thank you very much for featuring some of my fanvideos. I'm going to add your blog to my blogroll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, the truth is that watching your fanvids. is a pure pleasure.And I think that you know how much I love to watch them, not only because of the music. Thank you for adding my blog to your blogroll.

      Usuń
  2. Wiem co masz na myśli, wiele rzeczy się odkrywa dzięki innym fanom :) Jak robić grafiki, filmiki, nawet coś takiego jak można zamieścić obrazek na forum i wiele innych przydatnych rzeczy w internecie.

    Co do dodawania komentarzy, to trzeba ustawić, na "Każdy". Jeżeli jest ustawione na "Zarejestrowani" to dostęp jest bardzo utrudniony. Wystarczy zabezpieczenie przed spamowaniem w postaci wpisywania liter z captcha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za podpowiedź Joniu, właśnie zmieniłam ustawienia komentarzy, teraz powinno być już w porządku:)

      Usuń
  3. Już wszystko dobrze Aniu i Joniu,dziękuję:)
    Jakie pogodne tło(i bardzo adekwatne-bujam w obłokach kiedy widzę uśmiechniętego Ryśka:)) i śliczny baner!
    Przesyłam całusy i uszanowania ze słonecznego Śląska:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że udało Ci się zostawić komentarz :)i cieszę się, że podoba Ci się szata tego bloga, mnie niebieski kolor od prawie dwóch lat kojarzy się jednoznacznie hmmm i chyba wiesz jak ;)
      Ściskam wiosennie ♥
      p.s.
      W weekend planuję wrzucić kolejnego posta, więc zapraszam.

      Usuń
  4. Nie wiem, Aniu, czy mój komentarz-wpis dotrze do Ciebie, bo mam jakieś trudności z wysłaniem go. Chciałabym jednak powiedzieć Ci, jak bardzo się ucieszyłam, kiedy znalazłam (bccmee) wzmiankę, że ktoś prowadzi bloga o RA właśnie po polsku. Niestety, mój angielski wciąż jeszcze nie pozwala mi w sposób pełny wszystkiego zrozumieć, chociaż bardzo nad tym pracuję. To efekt mojego "zrysiowania", czyli chęć dobrego opanowania języka RA. Aniu, gratuluję Ci pomysłu i odwagi. Trzymam kciuki i zapewniam, że będę Twoim częstym gościem. Miło poczytać o bliskich mi sprawach i o ważnej i dla mnie osobie właśnie po polsku. Może jeszcze wciąż niedużo, ale jednak trochę osób w naszym kraju bardzo lubi RA. Można się o tym przekonać, czytając m.in. wysyłane do niego życzenia urodzinowe i zwrotne wiadomości od niego. Pozdrawiam serdecznie i poświątecznie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kofiko, witam bardzo serdecznie kolejną „zRYSIOwaną”. Cieszę się, że w naszym kraju jest coraz więcej Jego fanów. A po cichu powiem Ci, że mój angielski też ma jeszcze wiele do życzenia, ( chociaż jest lepszy niż sprzed dwóch lat ;) ), ale nie znam lepszego powodu i sposobu, aby doskonalić tą umiejętność niż Rysiek.
      p.s.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa o moim blogu. Zapraszam i pozdrawiam :)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.