środa, 26 września 2012

Polskie wydanie:The Hobbit: The Unexpected Journey. Annual 2013/ Polish edition of The Hobbit: The Unexpected Journey. Annual 2013.

Jakiś czas temu, a dokładnie 3 września Ali z RichardArmitage.Net pisała, że można nabyć The Hobbit: The Unexpected Journey. Annual 2013, i muszę Wam powiedzieć, że właśnie mam przed sobą polską wersję tej książki. :) Polski tytuł to: Hobbit. Niezwykła podróż. Gry i zabawy. A okładka wygląda tak: 
Okładka Hobbit Niezwykła podróż.Gry i zabawy. Wydawnictwo:AMBER

Ale się cieszę (!), bo już myślałam, że jak zwykle "produkt" z Richardem Armitage'em nie będzie dostępny na naszym rynku dla nas-RAfanów, a tu taka niespodzianka. Kupiłam go w Empiku, kosztował ok. 30 PLN. Myślę, że książka ta warta jest swojej ceny. Jest w formacie A4, ma twardą oprawę, a na kredowych stronach zamieszczone są przepiękne zdjęcia Włamywacza, Krasnoludów z krótkimi ich opisami i zdjęciami oraz z Thorinem. I nie muszę chyba mówić, że on jest głównym powodem dlaczego kupiłam tą książkę. :)



I już uprzedzam pytanie, w polskiej wersji Thorinowi również poświęcone są dwie strony.:)  


Oprócz pięknych zdjęć bohaterów tej wyprawy w książce zamieszczone są przepiękne mapy Śródziemia, ale nade wszystko bardzo ciekawe łamigłówki dla najmłodszych. Możesz również znaleźć swojego "sobowtóra". Do wyboru są, no może nie do końca do wyboru, ale odpowiadając na pytania i podążając zgodnie z podpowiedziami - strzałkami możesz dowiedzieć się czy swoim zachowaniem przypominasz: Gandalfa, Thorina, Dwalina, Gloina, Bofura albo Bilba. Nie przyznam się do której z wymienionych postaci ( wg tego schematu) jest mi najbliżej. ;)



I zastanawiam się czy to źle, że czuję się jak mała dziewczynka? 

-------------
The English version of my post.
(And please forgive my possible mistakes,
 I'm working on improving my English)   


Polish edition of The Hobbit: The Unexpected Journey. Annual 2013.

Some time ago, precisely on September 3, Ali wrote on RichardArmitage.Net that you can buy The Hobbit: The Unexpected Journey. Annual 2013, and I have to tell you that I keep in hands the Polish version of the book. :) Polish title is"Hobbit. Niezwykła podróż. Gry i zabawy". And it looks like this:

Okładka Hobbit Niezwykła podróż.Gry i zabawy. Wydawnictwo:AMBER

I am very happy (!), because I already thought that "the product" with Richard Armitage as usual would not be accessible on our market for us, and here such surprise for me. I bought it in Empik, cost approx. 30 PLN (that is, 7 EUR, if I'm counting correctly). I think this book is worth the money, because has a hard cover and on beautifully glossy pages are placed photos of burglar (Bilbo) and Dwarves with brief descriptions. There is also Thorin. Do I have to say that he is the main reason why I bought this book? :)



 If you'd like to ask, Thorin is described on two pages :) 



There are also maps of Middle-earth, but above all very interesting puzzles for children. You can also find a member of the expedition which most resemble your behavior. You can choose Gandalf, Thorin, Dwalin, Gloin, Bofur, or Bilbo. Well, maybe not exactly this will be your choice. You just need to answer a few questions, and your answers will lead you to the character who most resembles you, your behavior.


I don't admit to which of these characters my behavior is most similar. :)



I wonder if it's bad that I feel like a little girl?


10 komentarzy:

  1. Ha no to lece do Empiku!(w Poniedziałek!)-to dzień w którym ustabilizuje się moja sytuacja finansowa, na miesiąc(no może na 20 dni ;))
    Oczywiście książeczkę zakupię dla mojego bratanka, zapominając ze interesują go tylko samochody,samoloty i lokomotywy-ew.hokej.
    PS: Drugi Richard Armitage to z niego raczej nie wyrośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że czasem trzeba pozwolić sobie na drobne przyjemności, bez tłumaczenia się, że robimy to dla innych ;) A przyznam, że bardzo mnie denerwuje, że tak trudno jest kupić filmy z RA (np. Robin Hooda wydano tylko do 5-go odcinka)czy jego audiobooki ( i już nawet nie wspomnę jak długo szukałam możliwości ich zakupu) i nie mówię tu o „alledrogo” czy amazonie ( który miał otworzyć swój rynek dla nas w marcu tego roku- jeśli się nie mylę). Ale mam nadzieję, że zmieni się to po premierze Hobbita.
      P.S.
      Wychodzi na to, że będziesz musiała zabrać bratanka na premierę lub powtórne obejrzenie Hobbita, wiesz w celu poszerzenia jego horyzontów;)

      Usuń
  2. Och pamiętam moje szczęście gdy trafiłam w sklepie na "North And South", kilka miesięcy później kupiłam pierwszą 5-cio odcinkowa płyte z Robin Hoodem a później długo czekałam i sprawdzałam czy następne części tez uda mi się kupic. Mam jeszcze Makbeta którego nie kupiłam dla Rysia tylko dla pewnego zdolnego Szkota ale teraz ta płyta funkcjonuje jako "zbiór dzieł z RA". W miejscu zaszczytnym (taka szufladka ze "skarbami")trzymam pen-driva z dużą czescią "Sylvestra"(dzięki nieznajoma dziewczyno z forum "Z północy na południe"!)całą"Clarissą" i kawałkami"Convinient marriage".
    PS:Pewnie pójdę do kina z bratanicą, bratankiem ,córką i z mężem(który jest wielbicielem Petera Jacksona)ale i tak najbardziej będę czekać na kupno płyty z filmem, przypuszczasz pewnie dlaczego.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę posiadania Macbetha, którego nie mam:( Hmm Clarissę otrzymałam od Franz ależ mi wówczas sprawiła tym radość:) Convenient Marriage mam z empika, i strasznie długo szukałam w necie ( w moim mieście pomimo, że są dwie księgarnie kupić obcojęzyczną pozycję czegokolwiek jest niestety niemożliwe!- chyba, że na specjalne zamówienie, a takie to ja sama mogę złożyć w necie) , gdzie można by kupić inne audiobooki i znalazłam tą stronę http://www.fan.pl gdzie kupiłam Venetię ( jeszcze nie zaczęłam słuchać)i Sylvestra przez którego nie mogę przebrnąć, bo słucham go będąc w łóżku i jak dotąd słyszałam tylko pierwszy rozdział, bo głos Rysia tak mnie wycisza, że zasypiam ( sorry panie Armitage) … kurcze zazdroszczę Brytyjczykom, że mogą tak szybko kupić ulubione seriale na DVD….Ech…

      Miłej niedzieli życzę!

      Usuń
  3. O RANY!!!!! MUSZĘ JĄ MIEĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo, każdy RAfan tą książkę musi mieć!

      Usuń
  4. O MÓJ BOSZ!!! TAM JEST RYSIEK!!!! PO PIERWSZYM LECĘ DO EMPIKU!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i myślę, że nie tylko w Empiku będzie ją można kupić;)

      Usuń
  5. Łaziłam dzisiaj po EMPIKU i jej nie widziałam :/ A szukałam wszędzie na nowościach, fantastyce i dziecięcych. Może wystawią dopiero w poniedziałek. Widziałam jedynie wydanie Hobbita z okładką filmową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo przykro mi to słyszeć:( Ja prawdę mówiąc kupiłam przez internet. A z tego co widzę jeszcze jest do kupienia ,
      http://www.empik.com/hobbit-niezwykla-podroz-gry-i-zabawy-tolkien-john-ronald-reuel,p1052253187,ksiazka-p

      lub na weltbild.pl:

      http://www.weltbild.pl/hobbit-niezwykla-podroz-gry-i-zabawy_p12301503.html

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.