środa, 5 grudnia 2012

Mniejsza wersja Thorina. / A smaller version of Thorin.

Richard Armitage jako Thorin ze swoim Lego sobowtórem. Źródło:buzzfeed.com
Widzisz tą radość na twarzy pana Armitage? Tą chłopięcą radość z posiadania Lego sobowtóra Thorina Dębowej Tarczy. Jego sobowtóra! Słodkie, czyż nie? Mała wersja Thorina, którą można wziąć wszędzie ze sobą, tak jak śpiewał Milow w piosence You and Me ( In My Pocket). 

I really wish that you were smaller,
Not just small but really really short.
So I could put you in my pocket
And carry you around all day.
Oh, oh you and me, 
It would be only you and me. 
Oh, oh you and me, 
It would be only you and me.

a w tłumaczeniu:
Naprawdę chciałbym żebyś była mniejsza,
Nie tylko mała, ale bardzo, bardzo niska.
Mógłbym Cię wsadzić do mojej kieszeni,
I nosić ze sobą cały dzień.
Oh, oh Ty i ja,
Bylibyśmy tylko Ty i ja.
Oh, oh Ty i ja,
Bylibyśmy tylko ty i ja.

Tutaj możesz posłuchać całej piosenki.  


-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English.


A smaller version of Thorin. 

Richard Armitage as Thorin Oakenshield with his Lego doppelganger. Source::buzzfeed.com


Do you see the joy on the face of Mr. Armitage? The boyish happiness of having a doppelganger Lego Thorin Oakenshield. Cute, isn't it? This is a small version of Thorin, the version that you can take with you everywhere. ;) I don't know why, but looking at this picture reminded me of the song, sung by Milow "You And Me (In My Pocket)"

I really wish that you were smaller,
Not just small but really really short.
So I could put you in my pocket
And carry you around all day.
Oh, oh you and me,
It would be only you and me.
Oh, oh you and me,
It would be only you and me.



Here you can listen to this song

9 komentarzy:

  1. MNIAM!:D mój ulubiony włochaty cukierek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zdjęciu jest wszystko co mnie w RA zachwyca.♥ Jego uśmiech, emanująca pozytywna energia- czysta radość, piękna dłoń ;) i.. i powiem wprost owłosiona klatka piersiowa. Powiedziałam to? Hmmm ….

      Usuń
  2. Thorin w wersji Lego na pewno ucieszy małych chłopców, bo to dla nich zabawka. Ja jestem dużą dziewczynką i poproszę Thorina w skali 1:1, oryginalnego... i koniecznie w tej samej koszulce co na zdjęciu... i z takim samym uśmiechem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. … i żeby jeszcze mruczał jak Thorin, czyż nie? :)

      Usuń
  3. No nie wiem, czy to rozsądne drażnić jednocześnie aż tyle zmysłów na raz?! I co wtedy? Oglądać? Przytulać? Słuchać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako że my kobiety mamy podzielność uwagi- to wszystko jednocześnie ;)

      Usuń
  4. Masz rację, nie powinnam się tak łatwo poddawać. Dla Rysia nie takie trudności można pokonywać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czy układ krążenia wytrzyma? ;)

      Usuń
    2. Hmmm to może być trudne zadanie;)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.