poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt! / Merry Christmas!


Kiedy nadejdzie Wigilijny Wieczór przyjmijcie ode mnie życzenia spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku!


Poniżej kolęda w wykonaniu pani Ireny Santor. Kolędy w jej wykonaniu towarzyszyły mi podczas dzieciństwa. 


Wideo opublikowane przez quotidiennete.

A czy muszę mówić co ja bym chciała dostać pod choinkę? ;)


Wideo opublikowane przez utubecct2008




-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English).


Merry Christmas!

In this Christmas Eve night in my country called WigiliaI wish You a Merry Christmas and a Happy New Year!


Please listen to carols sung by Mrs. Irena Santor, which I listened to during my childhood. The English text of this carol here.


Video posted by quotidiennete.

Do I need to say what I want for Christmas?;)


Video posted by utubecct2008

14 komentarzy:

  1. Aniu, Dziewczęta zRYSIOwane,

    dziękuję Wam za te pół roku, które spędziłam z Wami na blogu. Mam nadzieję, że takich 'półrocznic' będzie jeszcze wiele - tego Wam i sobie życzę: żebyśmy chciały nadal się tu spotykać i żeby Ra nam świecił, dostarczał radości i emocji.
    To tak egoistycznie.

    Na święta i świąteczny czas życzę Wam, Moje Drogie, zapachu choinkowych igieł i pierników unoszących się w mieszkaniach. Harmonii i rodzinnej atmosfery. Radości. Żeby te święta był wyjątkowe. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kaas za piękne życzenia, mam nadzieję, że święta spędzisz w gronie kochanych i kochających Cię osób i że Mikołaj ( czy jak w moim regionie Gwiazdor) przyniósł Ci wymarzone prezenty. Wesołych Świąt!
      p.s.
      Zawsze podkreślam, że prawdziwą wartością dodaną byciem fanem RA jest możliwość poznania fantastycznych ludzi i cieszę się, że ten blog postrzegasz jako miejsce do takich spotkań. Dziękuję, że z Tobą jak i innymi Dziewczynami mogę zrozumieć swoje emocje, które wzbudza we mnie RA.

      Usuń
  2. Merry Christmas and I hope the oplatek thing goes well!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your lovely wishes. Merry Christmas to you and yours Servetus!

      Usuń
  3. Merry Christmas, Ania! Love the song videos! Hoping you had a lovely day. Holiday Cheers! Grati

    And via Google Translate:

    Merry Christmas, Ania! Uwielbiam filmy piosenka! Mając nadzieję, że masz piękny dzień. Cheers wakacje! GRATI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you liked it, Grati. Thank you for the lovely wishes and I hope you had a wonderful Christmas days.

      Usuń
  4. Aniu, z okazji tych świątecznych dni, życzę Ci dużo dużo zdrowia i spełnienia wszystkich nawet najskrytszych marzeń, żeby nigdy nie brakowało słońca na Twoim niebie, nawet w najpochmurniejsze dni.

    Mam nadzieje, że w przyszłym roku 2013, zobaczę na Twoim blogu autograf Ryśka i jego zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joniu za piękne życzenia, mam nadzieję, że ten nadchodzący Nowy Rok i Tobie pozwoli zrealizować wszystkie plany i marzenia.
      I wiesz co stwierdzam, że masz niesamowity dar zobaczenia tego o czym bardzo marzę, ale obawiam się, że nie mam tyle odwagi i umiejętności, aby napisać prośbę o autograf. Niemniej jednak mam o czym marzyć, czyż nie?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. o Boże. nie wierzę, że tu trafiłam... jestem przeszczęśliwa wręcz.
    moja przygoda z Rysiem nie jest za długa, ale chyba się zakochałam :DD
    co za przystojniak. a po Hobbicie już totalnie mi odbiło. jestem gotowa obejrzeć seriale z nim w roli głównej ;) gdzie mogę je dorwać?
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Doroto G. –i bardzo się cieszę, że tu trafiłaś:) Szczerze mówiąc nie widziałam jeszcze Hobbita, mam w planie zrobić to jutro. A wszystkie filmy z Rysiem są warte obejrzenia i to niejeden raz! Bo zawsze odkrywa się coś nowego w jego roli. Ja wczoraj ponownie oglądałam „Północ Południe”. Prawdę mówiąc trudno mi odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo filmów z Rysiem z polską wersją jest jak na lekarstwo ( ciężko, ale można dostać „Północ Południe” i „Robin Hooda” – ale tylko 5 odcinków, oraz „Kontrę” ale tylko 2-gi sezon). Jednak internet, czytaj youtube „aledrogo” czy chomik ma cały wachlarz filmów z Rysiem, a żeby wiedzieć czego szukać zajrzyj na stronę Ali, link poniżej:

      http://www.richardarmitagenet.com/career.html

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Kartka świąteczna jest przepiękna! Dziękuję za nią i za przedświąteczne słowa wsparcia. Dzięki nim i pomocy nieocenionej rodziny udało się przygotować i spokojnie przeżyć święta, a przy okazji pokonać przeziębienie.
    Mam nadzieję, że dla Ciebie, Aniu i dla Was, drogie Dziewczyny te Święta również upłynęły w zdrowiu i radosnej atmosferze, że miały należną im magię, urok i pozytywną energię.:)
    Muszę się pochwalić, że pod choinkę dostałam Hobbitowy kalendarz od moich dzieci! Jest to wersja angielska (bo podobno nie ma polskiej w ogóle) , są zaznaczone tylko dni świąteczne w Wielkiej Brytanii, ale jest ładnie wydany- chociaż zdjęcia nie zaskakują, bo większość z nich już była publikowana.
    Strona marcowa ma piękne zdjęcie Thorina - Rysia. Dobrze, że marzec to taki długi miesiąc...
    Byłam dzisiaj w kinie, widziałam już Hobbita. Czekam teraz na zielone światło od Ciebie Aniu, jako głównodowodzącej tutaj, kiedy pozwolisz pisać i komentować film.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu :)
      Cieszę się, że podoba Ci się moja Ryśkowa kartka ( i doprawdy nie wiem jak to się stało, że tu znalazła się wersja z tekstem bez „polskich ogonków”, które ręcznie dorabiałam-ech…) I cieszę się że zwalczyłaś przeziębienie i że miałaś rodzinne święta.:) Moje święta zaczęły się dość melancholijnie ( Wigilia jest jakoś takim szczególnym dniem w którym mocniej odczuwam brak tych co odeszli...), ale dostałam sms-a z przepięknymi życzeniami od mojej przyjaciółki i jakby otworzyły się drzwi na weselszą stronę życia i potem było już bardzo świątecznie.:)

      Hobbitowy kalendarz? – nie wiedziałam, że taki jest. Hmmm masz wyjątkowo spostrzegawcze dzieci. Ja dostałam płytę z muzyka filmową z Hobbita, tą rozszerzoną wersję ze śpiewającym Rysiem. :)

      Kończę bo za chwilę wychodzę do kina, idę troszkę w ciemno bo nie udało mi się załatwić rezerwacji, ale wiem że film będzie emitowany z dubbingiem ( emisja tylko z napisami po 10 stycznia, pewnie dlatego w pierwszej informacji moje kino podało, że film będzie wyświetlany do 10/01). Już nie mogę się doczekać, aby usłyszeć Twoje i innych Dziewczyn wrażenia z tego filmu. Może uda mi się dziś ( albo jutro) umieścić nowy post, gdzie będziemy mogły sobie podyskutować.

      Ściskam :)

      Usuń
  7. Kochane Wielbicielki Richarda! Poznałam Go całkiem niedawno, w cudownej roli Johna Thortona i to wystarczyło, żebym zakochała się jak podlotek. Nie mogę zapomnieć tego zdecydowanego głosu, łagodnego spojrzenia, słodkiego uśmiechu... Ja również chciałabym dostać Go pod choinkę (świetny clip :-)). Bardzo się cieszę, że nie jestem sama. Niestety zRYSIOwana masz rację - filmów i seriali z RA w polskiej wersji językowej jest niewiele. Proszę, jeśli któraś z Dziewczyn zna linki do stron z filmami z Rysiem - podzielcie się. Znam angielski, ale miło jest kiedy całą swoją uwagę mogę skupić na szczegółach takich jak tembr głosu, gesty czy mimika bohatera , którego gra Richie.
    Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku - w którym pojawi się mnóstwo filmów, seriali, wywiadów, zdjęć, spotów z Naszym Ulubieńcem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie Bob :)
      Och pan Thornton! Czy można go nie kochać? Ja tego nie potrafię, i prawdę mówiąc nawet nie chcę.
      Jeśli chodzi o linki, to prawdę mówiąc odkąd nauczyłam się ściągać filmy z netu, głównie z youtube to przestałam je zapisywać. Bo z filmami, czy ich fragmentami tak bywa, że pojawiają się a za chwila znikają, więc kiedy pojawia się jakiś film, który mi się podoba to pobieram go na kompa.

      Dziękuję za piękne życzenia, które mam nadzieję się sprawdzą. Pozdrawiam i cieszę się, że tu do nas trafiałaś:)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.