piątek, 28 czerwca 2013

Happy Guy Day! I szybkie pytanie. / Happy Guy Day! And quick question.

Jakie jest Wasze ulubione zdanie wypowiedziane przez sir Guy'a granego przez Richarda Armitage'a? What is your favorite phrase uttered by Sir Guy played by Richard Armitage?

Richard Armitage jako Sir Guy of Gisborne w serialu BBC "Robin Hood"/ Richard Armitage as Sir Guy of Gisborne in the BBC series "Robin Hood". Źródło/ Source: RichardArmitageNet.Com

Dziś wymienię tylko trzy z moich ulubionych cytatów z Sir Guy'a. Pierwszym jest wypowiedziany do Marian: "Kobieto! Twój upór cię zabije"Today, I mention only three of my favorites quotes of Sir Guy.  The first is when he says to Marian: "Woman, your willfulness will kill you."

Richard Armitage jako Sir Guy w serialu BBC "Robin Hood" S.2E.10/ Richard Armiatge as Sir Guy in the BBC series "Robin Hood" S2E.10. Żródło/ Source: RichardArmitageNet.Com

Kolejnym, również powiedzianym do Marian, to: "Zostań. I spraw, aby to miejsce było znośne”.
The next is a sentence that he said to Marian: "Stay. And make this place bearable." 

Richard Armitage jako Sir Guy of Gisborne w serialu BBC "Robin Hood" S.2E.11. / Richard Armitage as Sir Guy of Gisborne in the BBC series "Robin Hood"S.2E.11. Źródło/ Source: RichardArmitageNet.Com





Trzecim, to kiedy Sir Guy mówi do Szeryfa: "Wiesz, doszedłem do wniosku, że jednak cię nie lubię".
The third, when Sir Guy said to the Sheriff: “You know, I’ve come to the conclusion that I don’t like you.”
Richard Armitage jako Sir Guy ("Robin Hood" S.3E.1)/ Richard Armitage as Sir Guy ("Robin Hood"S3E1).Źródło/ Source: RichardArmitageNet.Com
























Będę tu wieczorem:) 







31 komentarzy:

  1. Uwielbiam: "You're coming home with me". Scena na drzewie, odcinek 9 z serii drugiej. Oczywiście jak to pierwszy raz usłyszałam, to się roześmiałam na głos, bo to niemal co do słowa tekst Thorntona z finału "North and South".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ello!

      Fajny cytat! Nie wiem dlaczego jakoś umknął z mej pamięci, więc dzięki za przypomnienie. Bardzo lubię tą scenę mimo, że biedny sir Guy znów został tu oszukany.

      Usuń
  2. Cześć Aniu, cześć dziewczyny:)

    Twoje cytaty Aniu bardzo mi się podobają:) Ja lubię też ten:

    "Jeśli mam umrzeć, to umrę przy tobie"
    Guy do Marian, odcinek 10, II seria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Derweno:)

      Och ten wymieniony przez Ciebie też lubię, zwłaszcza, że to sir Guy z 2-go sezonu;)

      Usuń
    2. Jeśli mogę coś podrzucić...

      http://www.youtube.com/watch?v=Z_SC0LEKPqw

      Usuń
    3. Zawsze możesz coś takiego „podrzucić” Derweno! Piękne jest to Twoje fanwideo! I to, zarówno oglądanie jak i tworzenie, jest najlepszą teRApią na wszelkiego rodzaju dołki:)

      Usuń
    4. W sumie to zainspirowała mnie muzyka z filmu zupełnie nie związanego z naszym Richardem. I masz rację, to kolejna forma "antydołkowej" terapii:)
      Efekt jest dla dla każdego twórcy jakąś nagrodą za pracę i czas włożony w tworzenie. Ale największą nagrodą jest jak się komuś podoba, prócz twórcy, bo człowiek czuje wtedy, że praca miała sens:)

      Zresztą co ja pisze, jaka praca, toż to była sama przyjemność:P

      Usuń
    5. Bardzo się podoba, zwłaszcza jak jest tak przyjemne dla oka i ucha. I prawdę mówiąc, bardzo lubię film z którego muzykę użyłaś („Kapitan Corelli”). A jeśli Tobie ta praca czy jak słusznie zauważyłaś przyjemność, sprawia dużo radości, to zawsze jest sens to robić.

      Usuń
    6. też bardzo lubię ten film:)

      Usuń
  3. "Marian. The love of my life. She was always yours. I lived in shame. Because of you I die proud. I'm free."....:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też jest piękny... i strasznie smutny...

      Usuń
    2. Och Lynx, od razu widać, że sir Guy z 3-go sezonu jest Twoim ulubionym. A cytat piękny i bardzo wzruszający, dowodzi przemiany sir Guy’a.

      Usuń
    3. pewnie ważne jest CO ale ważniejsze JAK On to mówi.....i tu następuje takie głębokie westchnienie :)))

      Usuń
    4. Tak, masz rację … łzy same spadają po policzkach ….

      Usuń
    5. Mnie ta scena też bardzo wzrusza... naprawdę pokazuje jaki Guy był nieszczęśliwy... dobrze, że choć na koniec udało mi się odzyskać trochę spokoju...

      Usuń
  4. Ja już się z pożegnam, jutro mam mały najazd rodzinny, więc lepiej jak pójdę wcześniej spać;)

    Dzięki, że tu zajrzałyście.:*
    Życzę Wszystkim wspaniałego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. " Jeśli mam umrzeć, to umrę przy twoim boku " - S.2 E.10. Uwielbiam tą scenę i kiedy Guy wypowiada to zdanie, aż dreszcz przechodzi mi po plecach, bo widać tu ogrom miłości, jaką sir Gisborne darzy Marian. Ona chyba musiała mieć serce ze stali. I nie chodzi mi o nieodwzajemnione uczucie, bo "serce nie sługa", ale o perfidię z jaką potrafiła wykorzystywać jego miłość.

    Pozdrawiam :)

    Ps. Darweno! Twoje fanvidea są wspaniałe , miło było zrelaksować się przy nich po ciężkim tygodniu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bob za przypomnienie tego cytatu:) Ten odcinek jest jednym z moich ulubionych. I masz rację to smutne jak przez cały czas Marian wykorzystywała uczucia Gisborne’a, a on biedny tak wierzył w jej „czyste serce” …ech…
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Bardzo wczesne sobotnie dzien dobry:-)

    O widze, ze ty tez bob wybralas ten cytat co ja:-) zgadzam sie co do slow o Marian. Wlasnie ta perfidia wobec Guya i intetesownosc odrzucaja mnie od niej najbardziej.

    Dziekuje za bardzo mile slowa o moim filmiku. To dla mnie wiele znaczy:* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I hope I please you. S1 ep 13.

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent choices! I also like "Where do you want me to sleep? Ha!

    And via Google Translate:
    Doskonały wybór! Lubię też "Gdzie chcesz mnie do snu? Ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like this quote from Sir Guy of the 3rd season and I love his smile when he says those words. :)
      Thanks Grati:*



      Usuń
  9. Oh, Aniu! Bardzo podobają mi się nowe zdjęcia:) Szczególnie to największe - Rysiu z brodą - właściwie to jedyny mężczyzna z takim bujnym zarostem, którego uważam za niezwykle przystojnego ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój nowy banner:) ( chociaż wciąż nie jest taki jakim chciałabym aby był). Och, ja również Rysia ( i tylko jego;) ) uwielbiam z brodą. i już mi nawet nie przeszkadza, że ta broda zasłania tak piękne linie jego twarzy. Bo Ryś z brodą wygląda niesamowicie pociągająco… hmm….

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Nowe zdjecia sa super:-) pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa o moim nowym bannerze :) Łączy RA postacie które kocham i kawałek kosmosu, czyli mój mały świat;)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Tak właśnie pomyślałam, że te gwiazdy to nawiązanie do RAwszechświata:)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.