wtorek, 11 czerwca 2013

The Hobbit: The Desolation of Smaug - Official Teaser Trailer [HD]

Wideo udostępnione przezWarnerBrosPictures
Poniżej kilka moich screenów z Thorinem. Below are some of my screencaps with Thorin.


Richard Armitage jako Thorin Dębowa Tarcza w zwiastunie "The Hobbit: The Desolation of Smaug". Mój screen. / Richard Armitage as Thorin Oakenshield in "The Hobbit: The Desolation of Smaug" trailer. My screencap.


















Aktualizacja: Tutaj możecie zobaczyć ten zwiastun z polskimi napisami. 






14 komentarzy:

  1. Cześć:)

    Widziałam, widziała, widziałam!:) Teraz to ja już do grudnia wyjdę z siebie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kocham Twój entuzjazm :)

      Jeśli chodzi o zwiastun, to mam wrażenie, że w tej części sporo się będzie działo. Przyznam się, że mnie troszkę zaskoczyło, że krasnoludy wywijają mieczami podczas spływu w beczkach. I mam dziwne wrażenie, że w tej części muzyka nie będzie tak wszechogarniająca jak w pierwszej. Ale trzeba będzie poczekać na film….

      Usuń
    2. Cześć:) Entuzjazmem zaraziłam się od ciebie:)

      No mnie tez kilka rzeczy zaskoczyło w tym trailerze.
      To, że nie są zamknięci w beczkach tak jak to było w książce też. Choć może to i dobrze, bo to pozwoli Thornowi wyjść z tej beczkowej przygody z twarzą, a nie tak jak to opisał Tolkien, kiedy to po otwarciu beczki "z wnętrza wypełzł okrutnie sponiewierany krasnolud. Miał pełno siana w zmierzwionej brodzie, a tak był obolały, zdrętwiały, posiniaczony i rozbity, że ledwie mógł się na nogach utrzymać.(...) Zagłodzony, oszołomiony, wyglądał jak pies, którego łańcuchem przykuto do budy i zostawiono na tydzień w zapomnieniu"

      Tak sponiewierany Rysiowy Thorin to byłby okrutny widok:) A tak wciąż mamy dumnego, walczącego króla.

      Cieszę się, że pokazali Smauga, bo myślę, że wiele osób na niego czeka:)

      Co do muzyki to jeśli będzie taka jak w trailerze to znów będę miała czego słuchać przez kolejny rok oczekiwania na następną część:)

      Pozdrawiam:*

      Usuń
    3. Po raz kolejny obejrzałam tez zwiastun, wciąż nie czuję takiej ekscytacji jak przy pierwszej części. Wiąż mi mało w nim Thorina, ale z drugiej strony rozumiem, że nie mogło go być więcej, bo przecież P. Jackson wprowadził nowe postacie, które musiał nam zaprezentować w tych kilku migawkach. Masz rację, widać więcej akcji, kiedy krasnoludy płyną z mieczami w dłoniach niż miałyby być szczelnie zamknięte w beczkach. I patrzeć na tak sponiewieranego Thorina, jakim opisał go Tolkien, byłoby dość bolesne, ale z drugiej strony Rysiek świetnie by to zagrał:)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Po pierwsze czuję niedosyt - jak dla mnie za mało Rysia - ale Wy to pewnie rozumiecie ;)
    Po drugie jak patrzę na te wymuskane elfy i przypominam sobie zdjęcia Richarda wykonane przez Roberta Ascrofta - to myślę, że RA nadawałby się świetnie także do roli króla elfów :)
    Pozdrawiam i życzę dużo słońca ( u mnie niestety znowu pada :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, doskonale Cię rozumiem, dla mnie też jest zbyt mało Rysia w tym zwiastunie ( ciekawe czy w następnych będzie go więcej), może stąd mój mniejszy entuzjazm;) Zgadzam się, że zdjęcia Ascrofta dowodzą, że Ryś byłby pięknym królem elfów….

      Pozdrawiam serdecznie i dużo słońca życzę:*

      Usuń
  3. Hej zRYSIOwana! ;)Odkryłam twojego bloga kilka dni temu i jest mi bardzo pomocny, muszę przyznać że prowadzisz go fantastycznie i jesteś zawsze na bieżąco :) Szczególnie dziękuję za notkę odnośnie polskiego wydania powieści "Północ- południe" - wczoraj skończyłam oglądać serial, i już zaczynam szaleć :D Życzę wielu, wielu wpisów zawierających same pozytywne informacje i takiej wytrwałości jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ema:)

      Bardzo dziękuję za miłe słowa o tym miejscu i za życzenia:) Cieszę się, że się odezwałaś i mam nadzieję, że będziesz to częściej robić:)

      Och, pan Thornton to najlepszy powód do zRYSIOwania:)

      Pozdrawiam:*

      Usuń
  4. Nie lubię zwiastunów. Nie szukam ich w internecie i staram się nie oglądać w kinie - zwykle wypaczają moje myślenie o filmie i w rezultacie oglądam potem nie to, czego się spodziewałam. Zwiastun popsuł mi już niejeden przyzwoity film :(
    Hobbit nr 1 był dla mnie całkowitą niespodzianką - poza muzyką, kilkoma przypadkowymi fotosami i czytanymi nieuważnie recenzjami, wszystko było dla mnie premierowe.

    Z Hobbitem nr 2 już tak dobrze nie będzie ;)
    Wszystko to wina lub zasługa Rysia ;)
    Czekałam z niecierpliwością, obejrzałam wielokrotnie i.........i już mi się marzy Gwiazdka.....a może wcześniej załapię się na jakiś pokaz przedpremierowy :)))

    Bardzo podobają mi się Twoje screen'y Aniu - pozwalają w skupieniu "smakować" szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre posunięcie nie oglądać zwiastunów, Lynx. Ja niestety nie mam tak silnej woli i je oglądam.;) Pamiętam, jak co chwila pojawiały się zwiastuny do pierwszej części, które „musiałam” obejrzeć, oczywiście z powodu Rysia a poza tym, to oczekiwanie na Hobbita było takie długie, a potem żałowałam, że kolejna „tajemnica” została ujawniona.
      Szkoda, że polska premiera drugiej części nie jest przed świętami, tylko 27 grudnia, jeśli dobrze pamiętam. Będę trzymać kciuki, aby udało Ci się załapać na jakiś przedpremierowy seans:)

      Tak sobie myślę, patrząc na te screeny, że może jednak Rysia będzie sporo w tej części. Sam gdzieś wspominał, że był zaskoczony,iż tak dużo Thorina było w pierwszej.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Mam pewne obawy co do tej drugiej części: tam będą pająki. Duże pająki. Pocieszam się tym, że Mistrz Tolkien też ich nie lubił. :) Ale jak tu patrzeć na Thorina z zamkniętymi oczami? :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Magdaleno, będą tam duże pająki, duże wredne pająki, a co gorsza w 3D-brrr.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Zgadzam się z Wami, że za mało Rysia w tym zwiastunie. Co gorsze nic tu nie śpiewa! Chyba najbardziej brakuje mi właśnie Rysiowego głosu, np. w postaci jakiegoś mruczanda zza kadru.

    Nie boję się, że zwiastun zepsuje mi przyjemność oglądania filmu. Czytałam książkę więc domyślam się co będzie w filmie. Bardziej jestem ciekawa JAK to będzie pokazane i jakiego Thorina tym razem pokaże nam RA.

    P.S. Właśnie mija rok od kiedy po obejrzeniu N&S nieuleczalnie i beznadziejnie zakochałam się w piekielnie przystojnym i
    inteligentnym Brytyjczyku... Z tej okazji ( rocznicowo ) znowu oglądam "Północ i południe" - i znowu z takimi samymi motylami w brzuchu...
    Szybko upłynął ten rok z RA i z Wami, drogie koleżanki ( no bo oczywiście JAK SIĘ ZAKOCHAĆ TO NIE INDYWIDUALNIE ):)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu! Gratuluję rocznicy! Życzę, abyś kolejne mogła obchodzić z takim samym ( jeśli nie większym:) ) zamiłowaniem do pana Thorntona i do Rysia oczywiście:)

      Jeśli chodzi o zwiastun, to tak sobie myślę, a może bardziej marzę, że w tej części Hobbita, krasnoludy a co za tym idzie i Thorin będą więcej śpiewać ( jak to mam miejsce w książce ;) ) więc może to i lepiej, że w tym zwiastunie nie ma Ryśkowego śpiewu, ważne aby było go sporo w filmie. Może dowiemy się czy tak właśnie będzie z kolejnego videobloga Jacksona, bo jak podało RACentral, córka reżysera zdradziła na twitterze, że w ciągu 2-ch tygodni ma takowy się ukazać. Zobaczymy ;)

      Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.