czwartek, 20 czerwca 2013

Thorin - kilka screenów. / Thorin - some screencaps.

Zanim pożyczyłam mojej koleżance mój egzemplarz filmu "Hobbit: Niezwykła podróż"  zrobiłam kilka screenów. Efekt poniżej:) Before I borrowed to my colleague my DVD of the film "The Hobbit: An Unexpected Journey" I made some screencaps. Effects can see below :)
Richard Armitage jako Thorin Dębowa Tarcza- moje screeny z filmu "Hobbit: Niezwykła podróż" edytowane przeze mnie./ Richard Armitage as Thorin Oakenshield-my screencaps from the "The Hobbit: An Unexpected Journey" edited by me.































A przy okazji, czy tak samo jak ja czekacie na najnowszą odsłonę videobloga Petera Jacksona? Tutaj info. And by the way, are you waiting for the next part of Peter Jackson's video blog? Here is a little info.

4 komentarze:

  1. Czesc:)
    Ja sie od tego krasnoluda uzaleznilam:) ale jakie to przyjemne uzaleznienie... uwielbiam patrzec na Thorina. Tak wiec dzieki za tych kilka zdjec z Thorinem z rana Aniu:*
    No a dzis mamy Guy Day wiec pewnie zaskoczysz nas kolejnym przyjemnym dla oka postem.

    Czy czekam na videoblog pana Jacksona? Jasne, ze tak:) to zawsze jakas dawka Hobbita przed premiera:):):)

    Pozdrawiam i zycze milego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają moje screeny :) Lubię patrzeć na takiego Thorina <3 dumnego, królewskiego… I też czekam na videoblog Jacskona, ciekawi mnie czy odsłoni rąbka tajemnicy i pokaże coś więcej na temat smoka:) i oczywiście mam nadzieję, że będzie tan troszkę Rysia ;)

      Usuń
  2. Spojrzałam na to futerko. Przy dzisiejszej temperaturze zrobiło mi się słabo... Uffff :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) masz rację, robi się goręcej patrząc na Thorina;)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.