poniedziałek, 24 czerwca 2013

Na dobry początek tygodnia. / For a good start of the week.

Na dobry początek tygodnia, chciałabym Wam zaprezentować fan-widea czytelniczek mojego bloga. Przyjemnego oglądania:)For a good start of the week, I would like to present you fan videos made ​​by the readers of my blog. Enjoy watching :)


Wideo autorstwa Derwena L / Video by Derwena L 
A przy okazji, DerwenaL prowadzi również swojego bloga o nazwie Mój świat, moje kredki... czyli świat realny i fikcyjny w fotografii, słowie i muzyce. Zajrzyjcie tam koniecznie:)By the way, DerwenaL is also a blogger. Her blog here.


Wideo autorstwa Tamaryszek88 / Video by  Tamaryszek88 


Miłego tygodnia życzę!



( ten post jest "zaplanowany" w celu wypróbowania pewnej funkcji Bloggera)
Have a great week, Everyone!

2 komentarze:

  1. Oj, dziewczyny!!!
    Jakże piękne te fan-widea, wzruszające, delikatne, poetyckie...mogłabym tak dalej.... są po prostu cudowne. Jesteście takie wspaniałe, artystyczne dusze. Cóż mogę powiedzieć, jestem po prostu z Was dumna! A początek tygodnia dzięki Wam, naprawdę bardzo romantyczny i fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te fanvidy <3 i już są zapisane w "ulubionych":) Mam tylko nadzieję, że Dziewczyny na tych jednych fanvidach nie poprzestaną.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.