niedziela, 9 czerwca 2013

Nowy plakat do The Hobbit:The Desolation of Smaug./ A new poster of The Hobbit: The Desolation of Smaug.


Wydaje się, że mamy plakat do kolejnej części Hobbita, czyli do The Hobbit: The Desolation of Smaug ("Hobbit: Pustkowie Smauga", wciąż nie mam pewności co do polskiego tytułu tego filmu). I jak również podało RACentral nowy zwiastun do tego filmu będziemy mogli zobaczyć we wtorek 11 czerwca o godzinie 19-tej naszego czasu, jeśli dobrze policzyłam ;)

Czekacie?
Via RACentral: The new teaser trailer for TheHobbit: The Desolation of Smaug will be unveiled this Tuesday, June 11th, at 10am PST!

Do you wait for it?

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi go brakuje :) Ciekawe ile go będzie w zwiastunie.

      Usuń
  2. Obawiam się, że Thorin jako główny "wabik" będzie nam wydzielany w małych dawkach:(

    Na zwiastun oczywiście czekam :) teraz mam już konkretny termin:)

    Jak patrzę na bramę Ereboru to jakoś mi się tak cieplej robi na serduchu:P Bynajmniej nie działa tak na mnie ognisty oddech Smauga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Jeśli chodzi o ten zwiastun, to mam troszkę mieszane uczucia. Może dlatego, że do pierwszej części Hobbita było tyle spotów, że miałam wrażenie, iż cały film zobaczę w tych spotach. A ja po prostu nie chciałam psuć sobie przyjemności podczas oglądania filmu w kinie. I przyznam się, że wciąż się zastanawiam czy to aby prawdziwy plakat ( czy przypadkiem ktoś z nas nie zakpił;) ) czy kolejny fanart.

      Usuń
    2. U mnie właśnie zaczyna szaleć burza ( hmmm jak pięknie pachnie :) ) DobRAnoc Derweno :*

      Usuń
    3. Padłam wczoraj i nie zdażyłam przeczytać Twoich odpowiedzi.

      Z tym fanartem możesz mieć racje. I wg mnie tez tych zwiastunów było za dużo. Powinny być dwa czy trzy oficjalne.

      Pozdrawiam:)

      Usuń
    4. Wiesz, nie wiem dlaczego, ale ten nadchodzący zwiastun nie wywołuje we mnie tyle emocji co wywoływało pojawienie się tego pierwszego... ale Rysia wciąż uwielbiam;)....

      Usuń
    5. A ja jestem bardzo ciekawa i troszkę podekscytowana. Na pierwszy zwiastun do "Niezwykłej podróży" nie czekałam , gdyż nie byłam wtedy w ogóle zainteresowana Hobbitem. Ale teraz jest inaczej... :):):):)

      Usuń
    6. wówczas też nie byłam zainteresowana Hobbitem lecz Thorinem ;) Jakoś czuję, że ta części będzie bardziej mroczna… chociaż z drugiej strony jeszcze dużo wątków z podróży krasnoludów nie zostało opowiedzianych, więc może nie będzie to aż taka mroczna ta część ;)…. więc jak na razie czekam z ( względnym ;) ) spokojem …może udzieli mi się Twój entuzjazm:)

      Usuń
    7. Pierwsza część Władcy tez była baśniowa i zagrożenia jakie czyhały na Drużynę zdawały się być jedynie jakimiś mrocznymi widmami unoszącymi się ponad szczytami Gór Mglistych:) Dopiero w II części ten mrok zaczyna stopniowo otaczać bohaterów (jaki i widza), by w trzeciej części ogarnąć ich zupełnie. Podobne wrażenia mam jeśli chodzi o HOBBITA i wyprawę Thorina.

      Usuń
    8. Bardzo lubię sposób w jaki PJ opowiada Hobbita, więc zaufam mu i zrobię tak jak mówił Ryś, dam się ponieść tej opowieści, bez względu na to jak mroczna będzie ta część;)… a jeśli chodzi Władcę to przyznam się, że chyba nie obejrzałam tego w całości z jednym zamachem, że tak powiem. Widziałam jakieś urywki w TV w różnym czasie, które w sumie złożyły się na całość… jak widzisz nie jestem fanem Tolkiena…

      I tak sobie myślę, że fajnie będzie wrócić do tego wątku jak już obejrzymy drugą część TH:)

      Usuń
  3. Witajcie Dziewczyny!
    Oczywiście na trailer czekam z niecierpliwością. Teraz mogę zacząć odliczać dni :)

    Tak trochę z innej beczki - czy wiecie co to jest DF ? Poszukując nowych fanfiction na temat postaci granych przez Rysia, natknęłam się na tytuły, które wg fanek znajdują się na DF- ale nie wiem co to jest i co gorsza nie potrafię tego znaleźć na Google.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć:) jak wpisałam w Google hasło "df fanfick" to wyskoczyło mi to:

    http://www.fanfiction.net/

    może to jest to.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej nie to, ale dziękuję, że szukałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie Dziewczyny :)
      Jeśli chodzi o DF, to wydaje mi się, że chodzi o fanficki zamieszczane na dreamerfiction.com. Na tej stronie zamieszczane są opowiadania zawierające sceny dla dorosłych. Problem „tylko” polega na tym, że aby móc czytać je trzeba być członkiem tego forum, a żeby nim zostać nie wystarczy się zarejestrować, trzeba jeszcze zostać „poleconym” przez innego członka. I już odpowiadam na nasuwające się pytanie, nie, ja nie jestem tam zarejestrowana –niestety. :(

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Aniu! Bardzo dziękuję za odpowiedź. Czyli pozostaje czekać, aż jednej ze zRYSIOwanych uda się tam dostać;)

      Usuń
    3. I mam nadzieję, że nie będziemy musiały czekać zbyt długo;)

      Usuń
  6. Hej dziewczyny!

    Ja również oczekuję trailera, bardzo jestem ciekawa co w nim pokarzą. Dzisiaj nawet przeglądałam sobie zdjęcia, które pojawiły się gdzieś tam po drodze, w oczekiwaniu na "Hobbita" II.

    Co do tego plakatu - nawet jeśli to fanart - to i tak mi się podoba. Żałuję jedynie, że nie widać na nim Rysia-Thorina, ale wyziera z niego prawdziwie mroczny klimat, który faktycznie może dawać przedsmak wydarzeń drugiej części. Maleńka, samotna postać Hobbita, wydaje się być bezbronna i przytłoczona tym, co znajduje się przed nią.
    Gdybym miała użyć jednego słowa, by opisać ten plakat, to bez wątpienia byłoby to: "NIEBEZPIECZEŃSTWO" i to nie bez kozery zapisane caps lockiem ;)

    Pozdrawiam Was i życzę dobrej nocy. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Marto, że odczuwamy podobnie, czując pewne niebezpieczeństwo patrząc na ten plakat, a po obejrzeniu dzisiejszego trailera to mam nawet pewność, że ta część będzie mroczna. I przyznam się, że coraz bardziej przyzwyczajam się do tego plakatu. Nawet nie mam za złe, że nie ma tam Thorina, w końcu Hobbit to opowieść o podróży Bilbo.;)

      Pozdrawiam :*

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.