niedziela, 3 lutego 2013

Lubię fanficki- część 1 / I like fan fiction-part 1.

Muszę się przyznać, że bardzo lubię czytać fanficki, opisujące dalsze bądź alternatywne losy bohaterów granych przez Richarda Armitage'a i żałuję tylko, że nie znalazłam chociażby jednego (całego) polskojęzycznego. Jeśli znasz jakieś, daj mi proszę znać o tym w komentarzu. Te anglojęzyczne, które znalazłam bardzo mnie zachwyciły i często do nich wracam z różnych powodów. A jako, że wciąż mam ochotę przytulić się do Johna Standringa:) dziś chciałabym Wam zaproponować dwa z moich ulubionych zainspirowanych tą postacią. Postacią Johna Standringa z serialu "Dom na wrzosowisku" (oryginalny tytuł:"Sparkhouse").  

Richard Armitage jako John Standring w serialu  "Dom na wrzosowisku". Źródło:RichardArmitageNet


"Return to Sparkhouse" autorstwa Cat Winchester. Możesz przeczytać go tutaj. Powiem tylko tyle, że John po śmierci Carol opiekuje się Lisą, kiedy to do Hedben Brigde z Londynu przybywa Kate. 






"In the Bleak Mid Winter" autorstwa Khandy. Możesz go przeczytać tutaj. Historia zaczyna się kiedy to nieśmiały John Standring ratuje w śnieżny dzień Alison Robinson.







Aktualizacja 08/05/2014, Kate czytelniczka tego bloga udostępniła teaser swojego opowiadania o Johnie Standringu, który możecie przeczytać tutaj

Aktualizacja, 02/07/2014, jest mi niezmiernie miło, że na moim blogu, Kate zaczęła publikować swoje opowiadanie o Johnie Standringu. Opowiadanie nosi tytuł "Książę z lawendowych pól" i możecie je zacząć czytać tutaj

------------------------------------------
The English version of my post.
(And please forgive my possible mistakes, I'm working on improving my English.
 


I like fan fiction-part 1.


I have to admit, I really like fanfiction. I love to read further or alternative stories of all the characters played by Richard Armitage. As, I still would like to hugging to John Standring from the series "Sparkhouse", I suggest you to read two of my favorite fan fictions inspired by that character.


Richard Armitage as John Standring in the TV series "Sparkhouse". Source:RichardArmitageNet




"Return to Sparkhouse" by Cat Winchester. You can read it hereAfter Carol's death John takes care of Lisa, when Londoner Kate comes to Hedben Bridge.

                                                                                                      



"In the Bleak Mid Winter" by Khandy. You can read it here. The story begins when the shy John Standring rescues Alison Robinson during a snowstorm.

2 komentarze:

  1. Droga Aniu! Coś Ty najlepszego zrobiła, wrzucając teraz te fanficki? Jeszcze na dobre nie zajęłam się audiobookami, a tu tyle do czytania! Kosztowało mnie to nieprzespaną noc, bo jak na miłośniczkę książek przystało nie poszłam spać, póki nie przeczytałam do końca (5.30 rano).
    A ja się zastanawiałam czym się teraz zająć skoro emocje po premierze Hobbita już nieco opadły, artykuły przeczytane, zdjęcia Rysia obejrzane ze wszystkich stron i pod każdym kątem, na kolejne filmy trzeba cierpliwie czekać....A tu znowu dałam się zaskoczyć:))
    Pozdrawiam:) Idę odespać poprzednią noc, dobranoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mój Boże! Do 5:30 ! O tej godzinie to ja wstaję do pracy:) Ale, czyż w tych opowiadaniach John Standring nie jest słodki? Chciałabym zobaczyć RA w filmach opartych na tych opowiadaniach:)

      Nie pochwalam nieprzespanej nocy, ale zapewne teraz rozumiesz dlaczego nie mogłam skończyć tego posta od tak długiego czasu;) aż z końcu stwierdziłam, że muszę podzielić na części, czyli fanficki dla każdej postaci będą mieć osobny post, bo chcąc przypomnieć sobie o czym był ff zaczynałam go czytać od nowa. A jak zaczęłam to przecież nie mogłam skończyć w połowie ;) bo od nowa czułam te wszystkie emocje….. to naprawdę fajne oderwanie od rzeczywistości.

      Pozdrawiam i miłych RAsnów życzę!

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.