czwartek, 25 kwietnia 2013

Pomyłka Gandalfa. / Gandalf's big mistake.

Dziś facebookowy profil Thorin Oakenshield udostępnił bardzo zabawną grafikę autorstwa momofukuu. Mam nadzieję, że Was równie mocno rozbawi jak mnie. :)Via FB Thorin Oakenshield, I found this funny graphic by momofukuu. I hope you also enjoy it. :)




























Below is the text translated by the author,


Bilbo: Gandalf!!! What are all these dwarfs doing in my house?!
Gandalf: Oh goshh...

MEANWHILE...

Thorin: Is it me or Gandalf made a mistake... I guess it's not our BURGLAR...
Bofur: I'm not complaining 


Fili: He's not gonna eat the next one...
Kili: Want to bet, Fili?
Gloin: My feet will come to my bu...
Oin: Huh?

62 komentarze:

  1. Ja się chętnie ze Śnieżką zamienię i będę dla Thorina nawet włamywaczem:):):):):) a tak na marginesie ludzie maja niezłą fantazję, i przynajmniej jest się z czego pośmiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zdecydowanie daleko mi do Śnieżki ( pod każdym względem ;) ), ale też bym się z nią chętnie zamieniła:)z tego samego powodu co Ty :)

      I zgadzam się, autorka a z tego co widzę 23 letnia Paulina, ma niesamowity talent i całkiem niezłe poczucie humoru. Warto zobaczyć więcej jej prac. Mnie zachwycił również jej zimowy Thorin

      http://momofukuu.deviantart.com/art/Spring-362521618?q=gallery%3Amomofukuu%2F3054404&qo=7

      Usuń
    2. Bomba ten zimowy Thorin:)

      Usuń
    3. Rewelacyjny fanart! Przede wszystkim brawa za pomysł. :)
      Ostatnimi czasy na deviantART i tumblr aż roi się od podobnych perełek.

      Ostatnio kilka prac zachwyciło mnie szczególnie. Brak w nich akcentu humorystycznego, ale ich twórcy imponują talentem.

      http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/086/e/2/_amp__1074__amp__1086__amp__1088__amp__1086__amp__1085_14_amp__1087__by_kimberly80-d5zg72y.jpg

      http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2011/100/f/d/richard_armitage_painting_no2_by_zeldat-d3dpftc.jpg

      http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2012/116/1/f/north_and_south_by_kakao_bean-d4xmgdf.jpg

      http://fc07.deviantart.net/fs47/f/2009/193/8/a/To_have_destroyed_it_all_by_xiaocaca.jpg


      A na koniec coś zabawniejszego:

      http://25.media.tumblr.com/de3c896508fffd671ab926d0dd61ca3e/tumblr_mgzskth5IK1rgili8o1_500.jpg

      Usuń
    4. Gdyby ZELDATHORNTON chciała sprzedać portret Rysia, kupuję natychmiast :)

      Usuń
    5. Ale piękne fanarty!!!<3 Dziękuję za linki, Tamaryszku:) Nie wiem dlaczego, ale nie mogę się oderwać od tego z Margaret i panem Thorntonem ;)

      Usuń
    6. Doskonale Cię rozumiem, bob. ;) Autorka doskonale uchwyciła naturę Rysia, całą jego łagodność i subtelność. Taki portret wart jest każdych pieniędzy.

      Nie ma za co, Aniu.:) Wspomniany przez Ciebie fanart jest niezwykle oryginalny - marzy mi się wydanie N&S z podobnymi ilustracjami. I na lekko pożółkłym papierze.:)

      Usuń
    7. Hmmm... też takie wydanie chciałabym mieć :)

      Usuń
  2. Świetne rzeczy znajdujesz. :))) Ale się ubawiłam! :)))
    Przy okazji przypomniały mi się te filmiki, które kiedyś zamieściłaś - przy oglądaniu Hobbita "nałożyły" mi się na film. Komedia wyszła kapitalna. :))) Np. jak Bilbo szykuje sobie rybkę, a w tle jest takie: niam niam niam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwość znalezienia takich rzeczy to zaleta ( jedna z nielicznych zresztą) posiadania konta na FB. I zdecydowanie zgadzam się, że te crackvidy lekko zmieniły spojrzenie na ten film;)

      Usuń
  3. Ja padłam na pierwszym z wspomnianych przez Ciebie Magdaleno filmików gdzie jest scena kiedy Elrond odczytuje runy. Na pytanie Thorina co jest złego w tym, że chcą wejść do wnętrza Góry, podstawiono Elrondowi taki "bezczelny" śmiech:):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sceny, które wymieniłyście.:)
    Odkąd obejrzałam te filmiki, za każdym razem podczas seansu 'Hobbita' parskam śmiechem przy niektórych scenach. Pół biedy, jeżeli ogląda się film w pojedynkę, ale w większej grupie miałam już problem z wyjaśnieniem, co mnie tak rozbawiło.:P
    Obawiam się, że chyba już nigdy nie wyjdzie mi z głowy obraz Thorina spoglądającego na Erebor, a to wszystko w cudownym akompaniamencie muzyki z "Króla Lwa". :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tamaryszku! Nawiązanie do Króla Lwa mi się też podoba:) nawet ta Samotna Skała trochę Lwią Skałę przypomina:) No i wszak jak to chyba P. Jackson porównał, Thorin nosił "lwią grzywę".

      Ja te filmiki co Ania wrzuciła, to sobie na tel wrzuciłam nawet i jak mam beznadziejny humor to je oglądam i zaraz jest mi lepiej:)

      Usuń
    2. A ode mnie nie chciała się odczepić jedna z użytych piosenek w tych filmikach. Króciutki fragment piosenki Lily Allen … :D

      Usuń
    3. Widzę, że mamy podobny sposób na kryzys, Doroto.:) Najważniejsze, że działa.:)

      Wiedziałam, że przypomnisz o tym fragmencie, Aniu, przeczuwałam to. :D. W połączeniu z refrenem grymasy na twarzy Elronda stają się przekomiczne. Autorka musiała mieć niezły ubaw podczas montażu. :)

      Usuń
    4. Uwielbiam ten właśnie crackvid:) Jak widać jestem troszkę pokręcona, że takie fragmenciki pozostają mi w głowie:) Masz rację podsumowanie „chemii” między Thorinem a Elrondem znakomite!

      Usuń
  5. Nie dziwię się, że Śnieżka taka zadowolona. Nie dość, że wśród krasnoludów co najmniej trzech przystojniaków, to jeszcze jak zmywają naczynia... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dokładnie! I jak pięknie śpiewać potrafią :) A jak się jeszcze przypomni, to co mówił RA, czym się różnią te krasnoludy od krasnoludków …. ;)

      Usuń
    2. Czym się różnią? :) umknęła mi ta wypowiedzieć Richarda:)

      Usuń
    3. Chciałam podać Ci linka do tej wypowiedzi, abyś sama usłyszała jak Ryś mówi o tej różnicy, ale jak się okazuje mam lekki bałagan w „ulubionych”brrrr, więc na razie cytat, a jak znajdę ten właściwy link to go tu umieszczę.

      "I think the biggest difference between Snow White’s dwarves and Tolkien’s dwarves is that Tolkien’s dwarves are KICK ASS."

      Usuń
    4. Trafna uwaga, Richard:) Dzięki Aniu:)

      Oczywiście jest o wiele więcej różnic:P

      Usuń
    5. Ufff wreszcie znalazłam ten wywiad:) Bonus Ryś w skórzanej kurtce <3 Od razu przypomina mi się sesja zdjęciowa z tego okresu…

      http://usatoday30.usatoday.com/video/five-questions-for-the-hobbits-richard-armitage/2023417854001

      Usuń
    6. I ten uśmiech na zakończenie :)))))) - niezastąpiony!

      Usuń
  6. Tak sobie myślę jak Richard reaguje na takie Thorinowe komiksy, grafiki, crackvideo z Hobbita itp. Czy je w ogóle widział?

    Niektóre są piękne jak np te grafiki:

    http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2013/021/8/c/thorin_oakenshield_by_amandatolleson-d5sb5pe.png

    http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2012/353/b/3/thorin_by_soft_tofu-d5oki9w.jpg

    Poruszające są grafiki przestawiające relacje Thorina z siostrzeńcami:

    http://25.media.tumblr.com/474822997ad040f41f045135e785afd5/tumblr_ml23m2T5Wl1rsymnyo1_1280.jpg

    http://www.google.pl/imgres?rlz=1C1NNVC_enPL491PL496&biw=1304&bih=683&tbm=isch&tbnid=2eD3CEHvLv9A-M:&imgrefurl=http://www.tumblr.com/tagged/uncle%2520thorin&docid=6w9wnMbI_0CjGM&imgurl=http://25.media.tumblr.com/35f1276f87dc6a981d21b33774951ad6/tumblr_mg66s7h5qH1rw5j1fo1_500.jpg&w=487&h=750&ei=5oV5UfK4AYa47AaEuoCwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:64,s:0,i:279&iact=rc&dur=1139&page=4&tbnh=200&tbnw=139&start=62&ndsp=23&tx=89&ty=78


    Albo te z Bilbo:

    http://applepie1989.deviantart.com/art/The-Hobbit-Growing-345233915

    Tak na marginesie jeszcze jedna rzecz. Powiem Wam dziewczyny, że kiedy pierwszy raz przeglądałam zdjęcia, rysunki i komiksy z Thorinem była zaskoczona rysunkami przestawiającymi Thorina i Bilba w relacjach gejowskich. Przykro mi się zrobiło, że przyjaźń między nimi sprowadzono od razu do relacji homoseksualnych. Podobne grafiki tworzone są z Kilim i Filim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to spotkałam się z fanvideo , w którym relacja Guy,a z Alanem i chyba z Szeryfem została przedstawiona w podobny sposób. Przyjęłam, że wśród homoseksualistów też muszą być wielbiciele RA i trudno się im dziwić ;)

      Usuń
    2. Jedynie w ten sposób można to tłumaczyć;)

      Usuń
    3. Piękne fanarty Doroto! Dziękuję:* A jeśli już mówimy o nich, to mnie ostatnio bardzo rozczulił ten, który poleciła na swoim blogu Servetus ( z me+RA)

      http://chibihobbit.tumblr.com/image/48234463561

      Usuń
    4. Oh! To bardzo słodkie. Od razu wyobrażam sobie RA jako ojca. Z usypianiem dzieci nie byłoby problemu, szczególnie gdyby opowiadał bajki jak na cbeebies ;)

      Usuń
    5. Mnie także ta kwestia intryguje - zbyt często wyobrażam sobie Rysia spędzającego czas na przeglądaniu radosnej twórczości swoich wielbicieli. :)

      Co do poruszonego przez Ciebie wątku, niestety jest to chyba nagminna cecha większości fandomów popularyzująca się na przestrzeni ostatnich lat. Irytuje mnie to i drażni, bo coraz trudniej jest wyszukać fanart, na którym postaci nie byłyby przedstawione w dwuznacznej sytuacji (najczęściej o podłożu homoseksualnym). Tak jest np.z najnowszą wersją serialu o Sherlocku Holmesie, bądź Władcą Pierścieni.

      Najprościej tłumaczę sobie to modą. I liczę na to, że takie swobodne sprowadzanie męskiej przyjaźni do seksu i niekontrolowane łączenie w miłosne pary postaci zarówno filmowych jak i literackich w końcu przeminie, ale nadzieja wydaje się być płonna - w końcu żyjemy w świecie, dla którego seks jest jednym z głównych motorów napędowych. Jeśli powstaje taki fanart - wiadome, że będzie popularny. Pewnie też właśnie dlatego powstaje.

      Przyznaję, że Twoja interpretacja, bob, zdecydowanie bardziej mi odpowiada. I dużo łatwiej dzięki temu przyjąć to zjawisko do wiadomości.:)Tak będę je sobie odtąd tłumaczyć.

      Usuń
    6. Gdyby zaśpiewał kołysankę swoim pięknym głosem na pewno by dzieciaczka uśpił.

      Zresztą w takich pięknych delikatnych rękach dziecko czułoby się bezpiecznie.

      Usuń
    7. Myślę, że z nie tylko z usypianiem nie byłoby problemów, Bob ;) A jeśli już w koło tej tematyki krążymy, to zajrzyjcie na blog April's violet

      http://aprilsviolet.wordpress.com/2013/04/25/testez-votre-compatibilite-avec-richard-armitage-pour-rigoler/

      Usuń
    8. Przyznam, że też mnie to zjawisko denerwuje Tamaryszko, a mam wrażenie, że gdziekolwiek kliknę tam takie rzeczy znajduję. Może faktycznie to taka moda? I zdecydowanie wolę interpretację zaproponowaną przez Bob :)

      Usuń
    9. Aniu! Czy chodziło Ci o kompatybilność z Richardem. Fizycznie i emocjonalnie wyszło mi prawie 100 %, gorzej z intelektem - 33 %. Chyba muszę być strasznie głupia ;)

      Usuń
    10. Nieee, nie wierzę.

      physical 100%

      emotional 99%

      intellectual 5%

      total 68%

      Przebiłam Cię, bob. ;)
      Niby taki dobry wynik, a pod względem intelektualnym dramat.
      Przynajmniej się trochę pośmiałam.:)

      Usuń
    11. hahaha:) dobry ten test:) mnie wyszło emocjonalnie 100%, także wiersze możemy sobie z Richardem czytać:) ale intelekt - masakra:P widać Richard jest nie do doścignięcia:)

      No cóż trzeba się pogodzić, że dzieci z tego nie będzie:P:P:P:P:)

      Usuń
    12. Jak widać iloraz inteligencji RA jest zdecydowanie bardzo wysoki, powiedziałabym nawet właściwy geniuszowi - to wszystko tłumaczy ;)

      Usuń
    13. Idę już. Życzę Wam pięknych RA snów. Dobranoc zRysiowane Siostry:)

      Usuń
    14. No proszę, ja poszłam umyć głowę, a Wy już po testach;)

      Usuń
    15. Dobranoc, zRYSIOwanych snów. :)

      Usuń
    16. Niech Ci się przyśni wspólny z Rysiem bobas ;)

      Usuń
  7. Widać wyraźnie, że do szczęścia potrzebowałby nas wszystkich.;) Zsumujmy nasz intelekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopadł mnie zielonooki potwór zazdrości.... już nie lubię Królewny Śnieżki i na wszelki wypadek Sierotki maRysi też nie :( a do tego, sumarycznie osiągam tylko 56% :((( i jak tu dalej żyć????????????????
    zostały mi już chyba tylko wrocławskie krasnoludki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje poczucie humoru :)
      I przyznam się, że mój końcowy wynik to 57% czyli jak mawia mój kolega „szału nie ma” :)

      Usuń
    2. Rozbroił mnie Twój komentarz, Lynx.:)

      Jak to się mówi, life is brutal, zwłaszcza z perspektywy internetowych aplikacji.

      Usuń
    3. Aniu, nie przejmuj się zanadto. Ze ślubnym mam prawie 100% i też "szału nie ma".
      Może cały urok tkwi w niedopasowaniu?

      Usuń
    4. Chyba coś w tym jest z tym niedopasowaniem, przynajmniej jest nad czym popracować;)czyli jest szansa, że nudno nie będzie;)

      Usuń
  9. Rozumiem, że w tym wypadku zgadzacie się na poligamię. Na pewno każda z nas okaże się dobra w jakiejś dziedzinie - w komplecie będziemy lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie, w końcu w niektórych kulturach poligamia sprawdza się jeszcze całkiem nieźle. Spróbujmy.:) Tym sposobem Ryś zyska drużynę cnót wszelakich i nic już więcej nie będzie potrzebował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że go wówczas zrozumiemy :) Bo tymi moimi 5% trudno będzie :)

      Usuń
    2. Damy sobie radę w każdej sytuacji.:) Śpijcie dobrze, dziewczęta!

      Usuń
    3. Dobranoc zRYSIOwane Siostry! :)

      Usuń
    4. Dobranoc Bob!
      Ja też już uciekam, więc dobrej nocy Wszystkim zRYSIOwanym:*

      Usuń
    5. Przez chwilę chciałam proponować multigamię myśląc, że to jest taka "jeszcze bardziej poligamia" - w końcu jest nas trochę :) ale sprawdziłam.....i już nie chcę
      Dobranoc. Miłych snów. Jutro GuyDay!!!! Pamiętacie?

      Usuń
    6. Pamiętamy! :)

      http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2013/105/b/1/____by_sceithailm-d61uf47.jpg

      Usuń
    7. Świetny fanart Tamaryszku:) Gay wygląda na nim bardzo dostojnie:)

      Usuń
    8. Nie wiem dlaczego, ale dopiero teraz zauważyłam polecany przez Ciebie Tamaryszku, fanart- cudny! ( mimo, że sir Guy z trzeciego sezonu nie jest moim ulubionym ;)

      Usuń
  11. Great fanarts. :-)

    Thanks for mentioning my blog zRYSIOwana. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are very welcome, April :)
      Thanks for stopping by and your comment, April73 :)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.