środa, 5 listopada 2014

Moja nowa RA – tapeta na listopad 2014r.

W tym miesiącu na moim pulpicie będzie gościł….

… Richard Armitage we własnej osobie.



Do zrobienia tej tapety użyłam zdjęcia pana Armitage’a z sesji zdjęciowej autorstwa pani Leslie Hassler oraz jednego cytatu mojego ulubionego aktora, wypowiedzianego w tym wywiadzie. I nawiasem dodam, że to był jeden z pierwszych wywiadów jakie przeczytałam na początku mojego zrysiowania a zdanie to na długo utkwiło mi w pamięci. 
'I don't think actors need to go on pedestals. I don't buy it,' (...) 'I think it's a weird thing. It's like you become someone else, like stepping into another universe.' 
czyli:
„Nie sądzę, że aktorów należy stawiać na piedestałach. Nie akceptuję tego. (...) Myślę, że to dziwne. To tak jakbyś stał się kimś innym, jak wejście do innego wszechświata”. 

11 komentarzy:

  1. Witajcie Siostry
    Wow co za wiadomość z nowego "The Times" Benedict ...się zaręczył i to jak staromodnym stylu jak na rasowego Anglika przystało ...
    A morał tej bajki taki, że uda się przed światem ukrywać długo swoją miłość, kto to wie kogo ukrywa Nasz RCA...
    Matko ile kobiet ma dziś złamane serca ....
    MARtusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość zaiste ciekawa MARtusiu, chociaż prawdę mówiąc aż tak mną nie wstrząsnęła. Lubię genialnego wręcz Benedicta, ale nie aż tak bardzo jak innego Anglika ;-)

      Usuń
    2. Aniu
      Aby nie było wątpliwości ... numer jeden jest TYLKO jeden i jest nim Mr. Armitage.
      Ściskam i miłego dnia
      MARtusia

      Usuń
    3. I tak trzymać MARtusiu! :-) A po cichu dodam, że kamień spadł mi z serca.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. To spojrzenie mówi wszystko, a cytat - jeszcze więcej. Oby się tego trzymał!
    Piękna tapeta. Tylko jak Ty możesz przy niej pracować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kate. :-) Prawdę mówiąc, gdy dziś ją sobie ustawiłam w moim firmowym kopmie również zadałam sobie to pytanie. :-)

      Usuń
  3. Hmm...Podoba mi się! (coś takiego, nieprawdaż? ;)) Piękny krawat, piękny płaszcz w dodatku ;)
    Robin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I piękny mężczyzna - czegoż chcieć więcej? W dodatku ma zarost i włosy takie, jakie lubię :)
      Jeannette

      Usuń
    2. Cała zasługa pani Leslie Hassler i stylisty/stylistki która takie piękne zdjęcie Rysiowi zrobiła ( zresztą sesja jej autorstwa jest jedną z moich ulubionych Ryśkowych sesji zdjęciowych).

      Usuń
    3. Może i piękny. Nie wiem. Raczej nie jestem jego fanką ze względu na urodę :) Lubię go, bo nie gwiazdorzy, jest normalnym facetem.
      Robin

      Usuń
    4. Ja też lubię go za „cały pakiet”- normalność, intelekt, wrażliwość, poczucie humoru, hojność, jego duszę i …i mogłabym jeszcze sporo wymieniać, ale nie mogę nie zauważyć jak przystojnym jest facetem.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.