czwartek, 6 listopada 2014

Projekt:„Plakat do filmu Hobbit: Bitwa Pięciu Armii blisko nas”.

Pomysł powstał podczas rozmowy pod tym postem, czyli kiedy ukazał się kolejny plakat do filmu „Hobbit: Bitwa Pięciu Armii”. I wówczas m.in. zastanawiałam się jakie plakaty będziemy mogli zobaczyć w naszych miastach. I wciąż mnie ciekawi czy będą to plakaty z Thorinem granym przez Richarda Armitege’a. A jeśli tak, to które z nich? 

Zatem, co należy zrobić aby wziąć udział w projekcie? Otóż wystarczy zrobić zdjęcie plakatu do filmu „Hobbit: Bitwa Pięciu Armii” i przesłać do mnie na adres zrysiowana@o2.pl do dnia 14 grudnia. Przysłane zdjęcia zostaną umieszczone na blogu w osobnym poście w połowie grudnia tego roku. Jeśli ktoś chce, to może podać w jakim mieście zrobiono zdjęcie, ale nie jest to warunek konieczny. 

Życzę Wszystkim udanego poszukiwania plakatów. :-)


Aktualizacja: w związku z tym, że wciąż mało jest hobbitowych plakatów w naszych miastach zatem na Wasze zdjęcia czekam do 18 grudnia.

5 komentarzy:

  1. U nas, na zachodzie (Polski) są jak na razie plakaty z "Kosogłosem" :/
    Robin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie, w centrum Polski, też są ;)
      Jeannette

      Usuń
    2. A u mnie w mieście jakieś wampirze plakaty wiszą ;-)
      Ale liczę na Wasze zdjęcia z hobbitowym plakatem.

      Usuń
    3. U mnie Hobbita nie widać, za to straszą plakaty z lokalnymi politykami. Może po wyborach coś się zmieni.
      AzB

      Usuń
    4. U mnie też zza każdego rogu straszą twarze polityków. Ale są pewne miejsca w moim mieście zarezerwowane TYLKO dla informacji kulturalnych, więc tam kierują się moje oczy kiedy idę przez miasto.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.