środa, 28 listopada 2012

Wiadomość od pana Armitage!!! / New message from Mr.Armitage!!!

To niesamowite ile się działo po drugiej stronie Planety-ja wciąż próbuję dogonić to wszystko. Mam nadzieję, że zajrzeliście już na stronę Ali z RichardArmitageNet.Com i na  strony innych blogerek (Me+RichardArmiatage, Jonia's cut, RAfrenzy), które lepiej niż ja śledziły to niesamowite wydarzenie, jakim była premiera Hobbit. Niezwykła podróż. Jestem jednak jestem bardzo wzruszona nową wiadomością od Richarda Armitage'a!!! Dzięki bardzo Annette z RichardArmitageOnline.Com




-------------
The English version of my post.
(And please forgive me for possible mistakesI'm still working on improving my English.

New message from Mr.Armitage!!!



It's amazing how much has happened on the other side of the planet - I'm still catching up. I hope you visited Ali's side RichardArmitageNet.Com and the other bloggers (Me+RichardArmiatage, Jonia's cut, RAfrenzy). These wonderful girls (better than I) followed this amazing event which was the premiere of The Hobbit: An Unexpected Journey..


This day is really full of surprises. But the biggest is the message from Richard Armitage!!!! Thank you Annette from RichardArmitageOnline.Com.


8 komentarzy:

  1. No prawdziwy dżentelmen w każdym calu. Naprawdę widać, że sodówka mu nie uderzyła do głowy. Pełen podziw dla Richarda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowite, że tuż przed wyjściem na czerwony dywan pomyślał o nas, o swoich fanach. On zaskakuje mnie za każdym razem. :)

      Usuń
  2. Rzeczywiscie dziewczyny! pomyślał o nas w całym tym rozgardiaszu:)
    Od samego rana łażę z uśmiechem na gębie ;) ..i jak on wyglądał..jak wyglądał!
    PS: to smieszne ale oglądając relację z premiery uśmiechałam się przez łzy...taka jestem z niego dumna ze chyba pęknę!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż nadganiam zaległości, rano- przed wyjściem do pracy zdążyłam obejrzeć tylko jeden film ( od RACentral) ale w głowie miałam jego uśmiech. I nie masz pojęcia jak się ucieszyłam z jego wiadomości, bo już myślałam, że on nie będzie wysyłał ich do nas ( przepraszam za moje czarnowidztwo i niewiarę w Rysia). Chyba ostatnim razem tak bardzo byłam wzruszona, kiedy przysłał wiadomość po swoich urodzinach, gdzie wymienił nasz kraj… I prawdziwie go podziwiam, bo przecież w tym całym szaleństwie przedpremierowym on pomyślał o swoich fanach, znalazł czas aby napisać parę słów ( chociaż nie wiem co oznacza słowo „fumblingly”).
      I tak pewien rodzaj dumy i w moim sercu gości, chociaż tak jak Ty mam łzy w oczach ( nawet nie wiem dlaczego)…. co za facet z tego Rysia, doprawdy co za fantastyczny z niego człowiek!!!!

      Usuń
  3. Ra to przemiły i czarujący mężczyzna:) Nawet wtedy pamiętał o swoich fanach:) To jak najlepiej o nim świadczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że minęło już sporo czasu od tej premiery i wiemy jak został ten film oraz rola RA odebrana, zarówno przez jego fanów jak i przez miłośników Tolkiena, to jednak wiąż mnie wzrusza, że w takich szalejących emocjach pomyślał o swoich fanach i napisał parę zdań. I w pełni się z Tobą zgadzam, RA to wyjątkowy człowiek.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.