.@OlivierAwards #AskArmitage join me in 30mins for some questions. My new friend "Lippy" won't be answering questions pic.twitter.com/R3UojsS6gB
— Richard Armitage (@RCArmitage) kwiecień 2, 2015
@OlivierAwards#AskArmitage dołączcie do mnie przez 30minut zadając pytania. Mój nowy
przyjaciel „Lippy” nie będzie odpowiadał na pytania.
.@yfarber Can I say the rubbish breakfast you bought be in Leeds about a year ago? The impro/priming for Act 4 which I used every night RA
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie:Najbardziej ekstremalny moment?Wpływ pierwszego
zdjęcia/wymiotowanie w akcie4 improwizacji/nietrzymanie moczu/rzucić o ścianę
siekierą ostrzoną 4godz.?
Odpowiedź: Czy mogę powiedzieć kiepskie śniadanie kupione przez ciebie w
Leeds jakiś rok temu? Improwizacja/przygotowanie dla akt4 którego używałem
każdego wieczoru RA.
.@GladyRoland @RCArmitage I 'tasted' Millers extraordinary portrait in a very personal way, I think that's what Yael saw RA
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Czy miałeś swoją własną wersję Johna Proctora przed rozmową z Yael? Czy była inna?
Odpowiedź: „Smakowałem” niezwykły portret Millera w bardzo osobisty sposób, myślę, że to zobaczyła Yael. RA.
.@SunkenTreasure7 @RCArmitage This was it. Proctor, but Yael's production surpassed my expectations. There is another role in our minds...RA
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Co byłoby dla ciebie rolą życia?
Odpowiedź: To było to. Proctor, ale produkcja Yael
przewyższyła moje oczekiwania. Jest inna rola w naszych umysłach…RA.
.@mustwritefaster @RCArmitage When you read the words on the page with your eyes, and immediately want to speak them aloud, and then you try
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Co jest w scenariuszu, że sprawia że myślisz „muszę
być częścią tego”
Odpowiedź: Kiedy czytasz oczyma słowa na stronie i natychmiast
chcesz mówić je na głos, a potem próbujesz tego.
.@arose_is_arose I think a sense of play hard or go home, and that every 'take' is a chance to go deeper. No repeating.
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Co wziąłeś od twojego wielkiego powrotu do teatru
do twojej pracy w filmie i telewizji?
Odpowiedź: Myślę, że poczucie twardej (mocnej) gry lub
wracaj do domu, i że każde „wzięcie” jest szansą pójścia głębiej. Bez
powtarzania.
.@elinoriane @RCArmitage I'd love to stand on stage and say "Tomorrow and tomorrow and tomorrow"...I've said it in private enough times!
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Jaką rolę chciałbyś grać najbardziej w przyszłości,
o której śnisz aby grać? Dziękuję bardzo!
Odpowiedź: Chciałbym
stać na scenie i mówić „ Jutro i jutro i jutro…” Mówiłem to prywatnie
wystarczająco dużo razy!
.@Luna8825 Feeling something/goose pimples are hard to 'see', I believe an 'silent alchemy' between two actors can galvanize an audience
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: Co jest trudniejsze na scenie, dramatyczny konflikt
czy subtelne czułe emocje?
Odpowiedź: Czując
coś/gęsia skórka jest trudna do „zobaczenia”, uważam że „cicha alchemia”
między dwojgiem aktorów może pobudzić (zelektryzować) publiczność.
.@AnaraDubh when Cheever entered Act 2 to arrest Elizabeth, gasps of 'oh no', people put their hands to their faces, their fear was palpable
— Olivier Awards (@OlivierAwards) kwiecień 2, 2015
Pytanie: jaka była twoja ulubiona reakcja publiczności w
trakcie gry?
Odpowiedź: kiedy
Cheever w akcie2 wchodzi by aresztować Elizabeth, wstrzymane oddechy w „och nie”,
ludzie umieszczający swoje dłonie na twarzach, ich strach był namacalny.
Więcej tweetów możecie zobaczyć tutaj.
Piękny koniś:)
OdpowiedzUsuńJeździec też całkiem niezły ;-)
UsuńI na dodatek mądrze odpowiada na pytania.
UsuńTaki pełen pakiet :-)
UsuńTo wiadome, więc już nawet nie wymieniam:)
OdpowiedzUsuńRobin
:-)
Usuń