czwartek, 27 lutego 2014

Gratulacje dla pana Armitage'a!

Jak zapewne wiecie, Richard Armitage został uznany przez The Anglophile Channel “Favorite British artist of the year”, czyli “Ulubionym brytyjskim artystą 2013 roku ”.

Źródło

Serdeczne gratulacje panie Armitage! 



Mam nadzieję, że  w krótce będziemy mogli  zobaczyć wywiad z którego pochodzi poniższe zdjęcie. 

Źródło
Aktualizacja 28/02/2014, nie mogę się powstrzymać od umieszczenia jeszcze jednego zdjęcia pana Armitage’a,(bo, tak brakowało mi jego nowych zdjęć) pomimo jego słabej jakości.   

36 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!!! Bardzo się cieszę, że dostał ta nagrodę:D. Że jego gra aktorska (myślę też, że osobowość, otwartość, postawa, poświęcenie ) została zauważona i doceniona.
    Do ról podchodzi ze 100 % profesjonalizmem. We wspaniały sposób potrafi zagrać tak, że widz ma wrażenie, że RA jest Johnem Thorntonem, Johnem Porterm, Lucasem czy Thorinem.
    Myślę, że gdyby istniała jakaś wyspa, jakieś państwo to Ryś powinien być jej królem, a ja baaaardzo chętnie byłabym jego poddaną:D
    Jeszcze raz WIELKIE GRATULACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo z tego cieszę, chociaż dla mnie od dłuuuższego czasu jest ulubionym brytyjskim artystą. I również uwielbiam w nim to, że staje się postacią którą gra i to bez względu czy jest prawym panem Thorntonem czy złym Johnem Mulliganem. On jest wspaniałym aktorem.

      Usuń
    2. W 100% zgadzam się z Tobą. Richard to wspaniały aktor. Nietuzinkowa, charyzmatyczna postać:D Potrafi natchnąć do działania (przynajmniej mnie:))

      Usuń
    3. Mnie też Kiril, mnie też! I to już od dość dłuższego czasu. To naprawdę wyjątkowy człowiek!

      Usuń
    4. To by była rajska Rysiowa wyspa-utopia, strzeżona przez jego armię, a jednocześnie aspirującą do bycia jego haremem. Wiele z nas już chętnie zgodziło się na tamtejsze sprzątaczki, kucharki czy masażystki władcy. Innych mężczyzn tam by nie było potrzeba, z wyjątkiem rodziny i przyjaciół Richarda, co by mu było wesoło. Kwitłaby praworządność i sztuka, zapładniana przez Muza. Co najwyżej od czasu do czasu byłyby babskie zazdrosne bójki o miejsce przy boku władcy.
      Dobranoc wszystkim.

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że Ryś by nie uciekł z takiej wyspy ;-) :D
      Spokojnych RAsnów!

      Usuń
    6. Świetna wiadomość na dobranoc! Gratulacje! RA zasługuje na wszelkie nagrody. Ogromny talent plus naturalna skromność, zero gwiazdorzenia.
      ps. Wyspę drutem kolaczastym otoczyć, ochronę wynająć - z morza, z lądu i z powietrza. Już nie takie my głupie, żeby raz skarb znaleziony na powrót stracić. Dożyje Ryś swych sędziwych dni w tym babińcu :)))

      Usuń
    7. A jakbyście ją nazwały?? Mnie tak jakoś od razu przyszła na myśl: Rysiolandia:)))

      Usuń
    8. Albo Kraina Wielkiej Szczęśliwości:)

      Usuń
  2. I jedno zdjęcie RA zanim pójdę spać
    https://twitter.com/UKinCalifornia/status/439172956938174464/photo/1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm... świetnie uchwycony. Jest najlepszy:D Ryszard Wspaniały!!!!
      Dobranoc:D

      Usuń
    2. Dokładnie! :))))
      Spokojnych RAsnów:)

      Usuń
    3. A dziękować, dziękować:)) I dla Ciebie również spokojnych RAsnów:))

      Usuń
  3. Teraz już naprawdę idę spać, a pożegnam się jeszcze jednym zdjęciem RA. Słodkich RAsnów Wszystkim
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152926166077524&set=a.10152749339812524.1073741842.75172912523&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryśku Kochany, cieszymy się ogromnie z Twojej nagrody - i myślę, że Ciebie też ona cieszy - "ulubiony aktor" - czyli taki, którego chce się oglądać, podziwiać ciągle od nowa. Ryś wygląda świetnie, siedzi sobie na luzaczka (też lubię tak nogi za nogi krzesła zakładać - nawet teraz tak siedzę), fryzurka jakaś taka sprytnie ogarnięta, baczki - mam nadzieję, że pojawi się więcej zdjęć i wywiad, bo tęsknota za Rysiem we własnej osobie jest ogromna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, mnie też tęskno było do Ryśkowych zdjęć we własnej osobie. Uwielbiam to jak on jest wyluzowany a jego pozytywna energia i mnie się udziela. Myślę, że każda fajna nagroda cieszy, a ta oznacza, że został dostrzeżony przez amerykanów. I co jest niesamowite, że pokonał Andrew Lincolna, znanego tam z „The walking dead” chociaż nie wiem, czy akurat AL brano pod uwagę.

      Usuń
  5. Utknęłam na poprzednim poście,ale rzecz jasna Z RYSiowanie nie dało mi spokoju więc cieszę się razem z Wami,że nasz ulubienic,okazał się nie tyko naszym ulubieńcem!Może to da Mu szansę na wybieranie ról,jestem po Robin Hoodzie-br.....przepraszam,te co lubią tą produkcję.Ja się właśnie otrząsam,więc nieobiektywna jestem zapewne,ale za jakiś czas piątek to się wyżalę na Guy,day...lub,jakoś tak.jeszcze raz:super!!!że zdobył uznanie i pozdrawiam ZRysiowane!Badyl.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też życzę mu, aby ta nagroda przyczyniła się do otrzymywania przez niego lepszego wachlarza ofert. Ale jak powiedziałam Zosi, ważne, że udało mu się być tam za Wielką Wodą zauważonym, bo ta nagroda właśnie o tym świadczy.

      Usuń
  6. Dołączam się do gratulacji! Jak Ryś w końcu do nas zaglądnie, niech wie, że też się cieszę :))

    Aniu, ten kawałeczek wywiadu cudowny! I On taki wyluzowany i swobodny i inny od tych wszystkich postaci dręczonych przez demony. :) I są wszystkie smaczki: stopy okręcone wokół nóg krzesła, kieliszek Mulligana, duszenie prowadzącej (z całowaniem), autoironia i dystans do siebie i to charakterystyczne skubanie palców. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Eve. Masz rację, cudownie jest móc widzieć go takiego wolnego od wszystkich obciążeń granych ról.

      Usuń
  7. Po pierwsze - nie mogę się powstrzymać - wygląda po prostu fenomenalnie! Gdybym była tam gdzieś blisko, to chyba ochrona musiałaby mnie zbierać z podłogi. Powalił mnie na kolana.
    A druga sprawa - ogromnie się cieszę, że doceniono nszego Ryśka! Choć uważam, że wciąż za mało jak na taki brylant wśród aktorów. Bardzo bym chciała dożyć takiego dnia, że kiedy padnie nazwisko "Armitage" ludzie będą od razu kojarzyli i reagowali jak na Marylin Monroe. Dla mnie już jest ikoną, może kiedyś w końcu doceni go cały świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Kate w 100%, zbyt mało Ryśka doceniają. Och też chciałabym, aby wreszcie zdobył należne mu uznanie.

      Usuń
  8. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1524569_821422874553188_272417540_n.jpg
    Próba, nie strzelba - może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje mi się, że się udało - wiec jeszcze jedno poproszę:
    https://scontent-a-sea.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t31/1599662_821416257887183_586152680_o.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd Ty te cudeńka wzięłaś!? Jesteś aniołem, Zosiu :)
      Czy to dziwne, że moja uwaga kieruje się na... nogi? Zaraz po olśniewającym uśmiechu, oczywiście.

      Usuń
    2. Ze strony: pinterest - dziwne to jest, bo w pracy wchodzę na tą stronę bez problemu, a w domu mnie nie wpuszcza i żąda logowania się. Trudno od Ryśka oczy oderwać - jego nogi warte są poematu i hymnu pochwalnego.

      Usuń
    3. Zosiu, super! Jasne że strzelba wypaliła!:))

      Kate, nogi nogami, ale okulary! I te niespokojne palce :) Pamiętasz "Lost acorns"? To zwróć uwagę na to, co się dzieje z dłońmi od 3.12 :))

      Usuń
    4. Zosiu, nie wiem dlaczego z tą stroną bywa problem. Też nie zawsze udaje mi się wejść, ale masz rację, prawdziwe cudeńka można tam znaleźć. :)

      Usuń
    5. Dzięki Zosiu, zdjęcia dołączyły do mojego archiwum:-)

      Usuń
    6. To mój pierwszy raz - dodanie czegoś oprócz wpisów ( czasem może niemądrych) - cieszę się, że mogłam własną cegiełkę dołożyć - Rysia do podziwiania.

      Usuń
    7. ja też się cieszę i dziękuję, Zosiu:)

      Usuń
  10. Przecudne zdjęcia!! Okulary, nogi mmmmmarzenie. Mój wzrok przyciągnęły jeszcze dłonie, piękne, zgrabne paluszki:) Świetnie ułożone włosy, no i ten powalający uśmiech:D Ech ..... :))Tylko patrzeć i patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryś w tych pożyczonych okularach naprawdę wygląda zabawnie :-) Taaak patrzeć i uśmiechać się :)

      Usuń
  11. Ooj, ja spóźniona, a tu takie rzeczy się dzieją! Taka wiadomość WSPANIALA! Wiecie ci, część mnie wcale sie nie dziwi. Ryś jest WYBITNYM aktorem. Widać komercyjna kinowa produkcja skierowała na niego uwagę świata (a w każdym razie solidnej części), a kto zapoznał się z jego wcześniejszym dorobkiem przy tej okazji, ten nie mógł nie dostrzec ogromnego talentu :) Trzebaby być ślepym i głuchym, żeby tego nie widzieć. Po prostu, zasłużył sobie chłopak i już :) I bardzo, BARDZO mu gratuluję :) A pewnie to dopiero początek!
    Dzięki Aniu za takie dobre wieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może Rysia bardziej zadowoliłaby jakaś filmowa nagroda, typu Oskar, Złoty Glob czy BAFTA, ale fajnie, że został zauważony. I mam nadzieję, że coraz więcej będzie takich dobrych wiadomości Karuello.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.