sobota, 24 maja 2014

Krótki post o audiobooku „Hamlet, Prince of Denmark: A Novel”.


Doganiając informacje jakie ukazały się w tym tygodniu w RAświecie jestem winna Wam, ale również i sobie, post o audiobooku „Hamlet, Prince of Denmark: A Novel”, autorstwa A. J. Hartley’a i Davida Hewsona a czytanego przez mojego naszego ulubionego aktora Richarda Armitage’a.




Audiobook ukazał się 20 maja nakładem Audible.com i zajmuje dość wysokie miejsca w rankingach sprzedażowych. Niestety mam wrażenie, że nie można zakupić go w naszym kraju, a jeśli ktoś ma jakieś sugestie jak to zrobić, to będę wdzięczna.
Jak można przeczytać tutaj, pan Armitage o pracy nad tą powieścią powiedział:
"Audio work like this reminds me of all the reasons I became an actor: the simple art of storytelling. I hope this work for Audible delights both those who already love Shakespeare and perhaps brings a new audience to the story of Hamlet, and to the very personal and pure experience of simply listening."
czyli:
"Praca audio jak ta przypomina mi wszystkie powody dla których zostałem aktorem: prosta sztuka opowiadania. Mam nadzieję, że praca dla Audible zachwyci zarówno tych którzy już kochają Szekspira i być może przyciągnie nową publiczność do historii Hamleta, do bardzo osobistej i czystej przyjemności słuchania."
Polecam Waszej uwadze post współautora tej powieści pana Davida Hewsona, o kulisach nagrywania audiobooka, a który możecie przeczytać tutaj.


I jeszcze jedna ciekawostka, z okazji premiery „Hamlet, Prince of Denmark: A Novel” Audible poprosiło o nagranie krótkiego wideo ( przy użyciu aplikacji Vine) z najbardziej znanym cytatem ze Szekspirowskiej sztuki. Poniżej "To be, or not to be: that is the question” w wykonaniu Richarda Armitage’a.


(aby usłyszeć naciśnijcie głośniczek w lewym górnym rogu)


6 komentarzy:

  1. Witaj, Aniu! Od 20 maja jestem szczęśliwą posiadaczką audiobooka. Kupiłam w przedsprzedaży na audible za 4£. Audiobook jest dostępny jedynie w wersji audio dowland. Zgranie go na komórkę nie było proste. Ale od czego ma się Wyrozumiałego Partnera...? Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć tak pomocną dłoń :-) I gratuluję udanego zakupu, Doroto.

      Usuń
  2. Droga Dorotko, szkoda,że nie powiedziałaś,że zamawiasz audiobooka w przedsprzedaży.. Nasza koleżanka Agnieszka zamawia na Amazoning i to kosztuje trochę drożej bo 12,94 + koszty wysyłki. W naszej kawiarence dzielimy się różnymi rzeczami, nie tylko swoją miłością do Ryśka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, sorry, Siostry! Jestem tu od niedawna i założyłam, że nie mam takiej informacji, której byście nie znały. Kawiarenka jest dla mnie wyrocznią w sprawach RA . Audiobooka zresztą zamówiłam poprzez linki na tej stronie. Może w przyszłości uda mi się jednak sprawić Wam jakąś niespodziankę. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm looking forward to finishing listening to RA's new audiobook, Hamlet: Prince of Denmark, A Novel!

    And in Polish via Google Translate:

    Nie mogę się doczekać, aby kończąc słuchanie nowego audiobooka Ra, Hamlet: Książę Danii, powieść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucky you, Grati! Unfortunately I don't have the possibility to buy this audiobook, but I hope that someday I will have the audiobook.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.