środa, 7 sierpnia 2013

Widzę Cię lub RA postacie w okularach. / I can see you, or RA's characters with glasses.

Och okulary, rzecz która od wielu już lat jest mi niezbędna do czytania, a od kilku tygodni również "do chodzenia" (a mnie się wydawało, że mam tylko problem z ostrością ;-) ). Tak więc, dziś przejrzymy postacie pana Armitage’a w okularach, pomimo tego, że nie ma ich zbyt wiele. 

Dla mnie szczególnie zniewalająco w okularach wygląda Lucas North, więc to on jest na pierwszym miejscu mojej listy. 
Oh glasses, I need them to read for many years, and for several weeks, the other one I need all the time (and I thought that my eyes were just tired;-) ). Anyway, today I will review the characters of Mr. Armitage in the glasses, even though there are not too many of them.

I think Lucas North in glasses looks stunningly, so that's why he's on the top of my list.




Drugie miejsce należy do słodkiego Harry'ego. 
On the second place sweet Harry.





















Trzecie miejsce zajmuje John Porter (och zapomniałam powiedzieć, że ranking dotyczy również okularów przeciwsłonecznych;-) ) 
On the third place is John Porter (oh, I forgot to mention, the ranking also applies to the sunglasses;-))
Czwarte miejsce należy do Paula Andrewsa. 
The fourth place belongs to Paul Andrews.



















Ostatnie miejsce należy do Heinza Krugera. 
The last place belongs to Heinz Kruger.












Jako bonus pan Armitage we własnej osobie w słonecznych okularach. As a bonus, Mr. Armitage himself with sunglasses.



Zdjęcia dzięki uprzejmości:
i
Pictures courtesy of the
 RichardArmitageNet.Com
and 

RichardArmitageCentral

8 komentarzy:

  1. Cześć:)

    W tym poście dla mnie numer jeden to Harry:) Bardzo go lubię. Miły, szarmancki, czyta książki, a w tych okularach wygląda tak inteligentnie:) Popraw mnie jeśli się mylę, ale to jest chyba scena "with tongue":)

    Podobają mi się twoje posty, w których znajdujesz wspólne cechy różnych postaci granych przez Richarda. Super pomysł:) Tylko troszkę mi Thorina brakuje... (powiedziane cichutko, a napisane drobnym druczkiem);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka:)
      Cieszę się, że podoba Ci się mój post/y- zabawa z RA postaciami:) – do których zainspirował mnie, swego czasu, komentarz AsiJJ.

      Prawdę mówiąc miałam problem czy w okularach bardziej wolę Lucasa czy Harry’ego ( tak 2 i 3-cie jego zdjęcia są ze sceny "with tongue" :)) ale Lucas taaak seksownie zdejmuje okulary [ależ żałuję, że nie umiem robić gifów:( ] że musiał być na pierwszym miejscu. A Harry och jakaż szkoda, że tak mało go w okularach….

      Co do Thorina, to mimo, że to dość wiekowy jegomość to niestety nie nosi okularów :(

      Usuń
  2. Lukas w okularach - och! TAK!!!
    I John Porter też niczego sobie...mmmmm
    Ale i tak na hasło "RA i okulary" od razu w mojej głowie - klik - i widzę Harrego oczywiście w scenie "with tongue". Ta scena jest i urocza i śmieszna równocześnie. Ależ ci księgowi potrafią być skuteczni w ściąganiu długów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak! Harry jest baaardzo skuteczny, w końcu to wybitny przedstawiciel tego zawodu :) A sposób w jaki spogląda znad okularów, unosząc lekko brwi i patrząc na Geraldinkę…hmmm… zapiera dech. Też kocham tą scenę, mogłabym ją oglądać na okrągło:)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Pierwsze zdjęcie Lukasa i drugie Portera - kwintesencja perfekcji :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne spostrzeżenie, Bob! Perfekcji i pewności siebie, czyż nie;)

      Usuń
  4. Czyli koniecznie kolejna rola RA m u s i być we współczesnym filmie i jedyna charakteryzacja Rysiowej twarzy na jaką się zgodzę to... okulary. Nawet na brodę się nie zgadzam - no ewentualnie lekki kilkudniowy zarost:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się obiema łapkami pod Twoim postulatem Asiu:)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.