wtorek, 6 sierpnia 2013

Kto będzie nowym Batmanem? / Who will be the next Batman?

Zapewne dotarły do Was wieści o spekulacjach na temat odtwórcy przyszłego Batmana. Mnie dziś zaskoczył portal FilmTok, który pod nazwiskiem Max'a Martiniego umieścił zdjęcie mojego naszego ulubionego aktora. Brrrr..... As you probably know there is a lot of speculation about who will be the next Batman. Today I was annoyed by the portal FilmTok by the fact that under the name of Max Martini they put a photo of my our favorite actor.

Mój zrzut ekranu/ My screencap.

Mój zrzut ekranu / My screencap.
Ale pomińmy ten ich błąd, przecież nikt nie jest doskonały, prawda? 


Prawdę mówiąc mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o RA jako Bruce Wayne. Z jednej strony wiem, że pan Armitage świetnie poradziłby sobie ale z drugiej strony nie jestem pewna czy chciałabym go oglądać w tej roli. Jedno jest pewne, cokolwiek zdecyduje (a wiemy, że RA "nigdy się nie myli, zawsze ma rację";-)) ja z niecierpliwością będę czekać aby zobaczyć efekty jego decyzji. 
But let's put aside their mistake, after all, nobody is perfect, right?

Actually I have mixed feelings when it comes to Richard Armitage as Bruce Wayne. On one hand, I know that Mr. Armitage would be great in this role, but on the other hand I'm not sure if I would like to see him in this role. One thing I'm sure, whatever he decides (and we know that RA "is never wrong, he is always right";-)) I'll be waiting eagerly to see the effects of his decision.

41 komentarzy:

  1. Czesc:-) Faktycznie pomylka na tym portalu jest co najmniej nieprofesjonalna.
    A jesli chodzi o RA jako Batmana... hm, przyznaje ze osobiscie nie przepadam za ta postacia, jak i zadnym z filmow o tej tematyce. Mam mieszane uczucia jak pomysle o Richardzie w gumowej pelerynce z uszami nietoperza ja czubku glowy. I nie wyobrazam sobie uslyszec go dubbingowanego przez Czechów: jo sem netoperek:P
    Podsumowujac RA mi nie pasuje do tego roli w ogole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Derweno:)

      Jak zobaczyłam ten ich błąd, to pomyślałam sobie, „Rysiu Ty kameleonie, wystarczyła broda a już przestajesz być rozpoznawalny ”. Ale jak stwierdziłam wyżej, nikt doskonały nie jest i każdy ma prawo do pomyłki.

      Jeśli chodzi o Batmana, no cóż należę do tego pokolenia, które nie miało nieograniczonego dostępu do komiksów, więc ta postać nie jest mi aż tak bliska. Owszem widziałam kilka filmów o Batmanie, ale żebym wydała ostatnie pieniądze na DVD …hmmm to już by było za dużo. Ryś w skórze wyglądał świetnie więc może i w kostiumie Batmana też nieźle by wyglądał... ale masz rację, również kiedy myślę o RA z uszami nietoperza to od razu pojawia się szyderczy uśmiech na mej twarzy. I właśnie Rysia głos mógłby być głosem za, aby on był kolejnym Batmanem…. Tak czy inaczej musimy poczekać na decyzję twórców jak i samego RA, chociaż patrząc tak już zdroworozsądkowo to nie sądzę, aby którykolwiek aktor z tej listy został kolejnym Brucem Waynem.

      Usuń
    2. No bo (nie chcę tu obrażać niczyich uczuć) ale Batman to nie jest specjalnie ambitna produkcja...

      Aha tak na marginesie:
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=492697547485718&set=pb.191879797567496.-2207520000.1375819198.&type=3&theater

      Ciekawa jestem twojego komentarza:)

      Usuń
    3. No cóż, to już chyba Rysia „znak towarowy” ;) :D

      Usuń
    4. A wracając do tematu posta, to gdyby RA dostał rolę Batmana nasz postulat "więcej Richarda Armitage wszędzie" by się spełnił:)

      Usuń
    5. I właśnie dlatego mam mieszane uczucia….

      Usuń
    6. bo chciałabym, aby RA było więcej na dużym ekranie, ale nie jestem przekonana co do postaci Batmana

      Usuń
    7. Aha, zrozumiałam wcześniej, że nie chcesz żeby stał się taki całkiem "komercyjny".
      Ale on miał grać w jednej produkcji, chyba to miał być katastroficzny film o tornadzie. I jakoś cisza o tym.

      Usuń
    8. Nie chciałabym, aby zaczęto porównywać jego ewentualną kreację z Clooney’em czy z Bale’em. Chciałabym aby to Ryś „wyznaczał trendy”, że tak to ujmę.

      A jeśli chodzi o „Czarne niebo” to producenci mają jakieś problemy, ale prawdę mówiąc jakoś nie zagłębiałam się w ten temat.

      Usuń
  2. Witajcie Dziewczyny!
    Jeśli chodzi o pomyłkę na portalu Film Tok - znajduję jedno wytłumaczenie - ktoś był tak bardzo zafascynowany zdjęciami Rysia, że wszystko mu się kompletnie pomieszało ;)
    Co do roli Batmana - jeżeli tylko RA tego pragnie, nie zamierzam kwestionować Jego wyboru.
    Języczek jest słodki - jak każda część ciała Richarda :) ( obiektywizm to cecha rozpoznawcza jego wielbicielek, prawda? ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Bob:)

      Tak obiektywizm to nasza mocna strona:P I twoje wytłumaczenie pomyłki na FilmTok bardzo mi się podoba:)

      Usuń
    2. Witaj Bob:)
      Też wierzę w jego dobre wybory, do swych świetnych wyborów już nas przyzwyczaił. Więc również będę trzymać kciuki za jego przyszłe projekty.
      Jeśli chodzi o pomyłkę na FT- chyba musiała to pisać kobieta;)

      Usuń
    3. Acha – obiektywizm to nasza najlepsza cecha;)

      Usuń
    4. Tym bardziej, że użyła dwóch różnych zdjęć ;)
      Gdybym miała wybierać jakąś komercyjną rolę w filmie akcji dla Naszego Rysia - byłby to James Bond.

      Usuń
    5. Tak, bo Ryś to prawdziwy kameleon;)
      James Bond...hmmm, chyba bardziej by do tej roli pasował, ale też byłby narażony na porównania.

      Usuń
    6. Tak , ale jestem pewna, że otrzymałby same pochwały :)
      Choć tak naprawdę wolałabym Go zobaczyć w trochę innym gatunku - niestety moja romantyczna strona daje o sobie znać :)

      Usuń
    7. A moja romantyczna strona bardzo Cię rozumie:)

      Usuń
    8. Tak, to byłaby ciekawa postać w wykonaniu Richarda.

      Usuń
    9. Poprzednia wypowiedź dotyczyła Bonda:P Ale w jakimś romantycznym filmie też bym go chętnie zobaczyła, byle nie było "za słodko" ;)

      Usuń

    10. Tak myślałam Derweno:) I myślę, że RA nie pozwoliłby na przesłodzenie takiej postaci.

      Usuń
    11. Pomyliłam piętra, to pewnie przez różowe wino ;)

      Usuń
  3. Nie, Nasz Ryś nie pasuje do roli prostego amanta o maślanych oczach. Jego postacie muszą być skomplikowane i to własnie w Nim kochamy :)
    Martwię się trochę, że może zbyt wielkie nadzieje RA wiąże z Ameryką, ale może niepotrzebnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! masz rację właśnie za tą złożoność postaci najbardziej go kochamy:)

      Wiesz, kiedyś też obawiałam się kiedy jego kariera zaczęła się rozkręcać i kiedy RA coraz bardziej spoglądał w kierunku Hollywood, ale teraz już wiem ( zwłaszcza po Hobbicie), że takie doświadczenia jego nie zmieniają. A wręcz przeciwnie bardzo go rozwijają. Poza tym myślę, że TH pozwolił mu na niezależność finansową więc i lepsze ( czytaj takie jakie on sobie zamarzy) propozycje

      Usuń
    2. Właśnie, własnie Bob. RA potrafi tworzyć charakter postaci.

      Aniu, hmm... a może Richardowi uda się teraz zrealizować film o królu Ryszardzie:)

      Usuń
    3. Oby się to mu udało Derweno, ale w jakimś wywiadzie ( radiowym jeśli się nie mylę) wspominał, że jest za stary aby grać tą postać- chociaż mam nadzieję, że to był żart.

      Usuń
    4. Och... biedaczek:( Ile to on kończy w tym roku? 42? Chłopak w kwiecie wieku:)

      Usuń
    5. Tym bardziej, że wygląda na co najmniej 30-ci parę;)

      Usuń
    6. O tak, masz rację. Pamiętam jak szukałam tego przystojniaka co zagrał Thorina, i pierwszy szok - to on nie ma brody?!:P a drugi właśnie dotyczył wieku, nigdy bym nie przypuszczała że ma tyle ile ma. Wygląda o wiele młodziej.

      Usuń
  4. Nie obawiam się, że Holywood zmieni Rysia. Martwię się ,że On może się rozczarować, jeśli nie zostanie doceniony ,tak jak na to zasługuje, czyli grając w wielkich, ale ambitnych produkcjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak się nie stanie. I mam nadzieję, że on ma już taką pozycję w tym biznesie, że może określać warunki, czego mu bardzo życzę.

      Usuń
    2. To niech lepiej zostanie w Wielkiej Brytanii... docenić to go widzowie docenią, tylko czy znajdą się tak filmy na miarę jego talentu.

      Usuń
    3. W jakikolwiek projekt się zaangażuje, ja będę ochoczo mu kibicować. Mam tylko nadzieję, że będą to projekty w których będzie przed a nie za kamerą…

      Usuń
    4. Życzę Mu wszystkiego najlepszego :)
      Muszę się z Wami pożegnać. Dobranoc i słodkich RA-snów!

      Usuń
    5. Trzymaj się Bob! Dzięki za rozmowę i miłych RAsnów życzę.

      Usuń
    6. O dokładnie, bo może zabrać się za reżyserkę, a wtedy go nie będziemy oglądać. Ale masz racje, trzymamy za niego kciuki, w cokolwiek by się nie zaangażował.

      Dobranoc Bob:*

      Usuń
    7. Tak, ten człowiek ma tyle talentów, że jeszcze nieraz nas zachwyci….

      Usuń
    8. Będę się też już zbierać:) Niestety obowiązki nie pozwalają mi na długie spanie jutro rano:)
      Dziękuje za miły wieczór (jak zwykle;)) i dobranoc:*

      Usuń
    9. Dziękuję bardzo za pogaduchy Derweno:*

      DobRAnoc:*

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.