środa, 16 października 2013

Nowy plakat do filmu "Hobbit:Pustkowie Smauga". / New banner for "The Hobbit: The Desolation of Smaug."


TheHobbit.com udostępniło piękny nowy plakat do filmu "Hobbit:Pustkowie Smauga".TheHobbit.com released a beautiful new poster for the film "The Hobbit: The Desolation of Smaug".
Źródło/Source









Plakat jest w dość dużych rozmiarach, co pozwala aby samemu zrobić tapetę z ulubioną postacią z tego filmu.The poster is a large size, so you can make yourself the wallpaper of your favorite character from the movie.









14 komentarzy:

  1. Hahaha:D Cześć:) Hahaha:) No gdzieś już widziałam ten post dzisiaj:D:D:D ale numer! Nawet zdjęcia tak samo ułożyłyśmy:D Czyżby nasze myślenie było już tak zsynchronizowane?:D

    Ale Thorin mnie powalił... i tylko on mnie może podnieść:) jest przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wcisnęłam przycisk publikuj, zobaczyłam, że Ty też o tym napisałaś. I … i… to niesamowite, że mamy takie samo podejście… :D
      Tak, Thorin jest tu bardzo bojowo cudny:-)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że tak jest:) Zobaczyłam twój komentarz i nawet go nie dokończyłam czytać tylko od razu wpadłam do ciebie:) Zobaczyłam twój post i zaczęłam się śmiać, bo to naprawdę bardzo bardzo fajny zbieg okoliczności:)

      Ale teraz napiszę to co napisać należy: ostatnio bardzo brakowało mi króla krasnoludów, och strasznie... nie chodzi tu o brak fotografii, bo ich mam ogromną ilość, ale brakowało mi powiewu świeżości... chyba tak to mogę określić.
      Nawet miałam coś przedsięwziąć u siebie, żeby ten stan zmienić, a tu nagle taka niespodzianka. I stężenie Thorina od razu osiągnęło 100%:) jest to nowe cudowne zdjęcie, które będzie jednym z moich ulubionych i będę miała na kogo spoglądać znów przed snem.

      Usuń
    3. Tak, to prawdziwy zbieg okoliczności:-) Ale myślę, że podobnie ja Tobie mnie również brakowało czegoś nowego dotyczącego Thorina a nie samego „DoS’a” i jak się tylko pojawiło, to od razu wywołało moją radość i ...i musiałam się tym podzielić...

      Niesamowite jest to spojrzenie Thorin. A zabawne w tym plakacie jest to, że Kili próbuje mieć podobne nie tylko spojrzenie ;-) ale również i postawę ( lekko pochylona głowa, brwi, usta,wypięta pierś, ręce lekko z tyłu…)

      Usuń
    4. Tak, faktycznie:) Kili jest bardzo do wuja podobny i gdyby miał szansę na wydoroślenie, to on byłby kolejnym Królem pod Górą... tak mi się wydaje. Podoba mi się kolczuga Kilego. a Fili wygląda tu trochę na samuraj:) Thorin nie zmienił widzę ubrania. Dobrze, że go nie przedstawili na tym bannerze o tych "łachach" w których wszedł do Samotnej Góry w trailerze.

      Usuń
    5. Myślę, że to futro dodaje Thorinowi majestatu. Masz rację fajnie wygląda ta młodzież krasnoludzka:-) Ale przyznać muszę, że i Gandalf świetnie się tu prezentuje.

      Usuń
    6. Wszyscy się jacyś tacy bojowi zrobili... ja nie wiem... :P

      "Młodzież krasnoludzka" podoba mi się to określenie:)

      Usuń
    7. Ach, bo Kili i Fili to najmłodsi uczestnicy tej wyprawy, jeśli się nie mylę;-) A ten bojowy wygląd sugeruje mi, że będzie się sporo działo w tej części, oj chyba będą leciały głowy…

      Usuń
    8. Ori jest najmłodszy:)

      Zabrzmi to okrutnie, ale niech lecą głowy, byle nie krasnoludzkie... miałam za mało czasu, żeby przygotować się na taką okropność... potrzebuję jeszcze roku.

      Będę się dziś wcześniej żegnać. Ale mimo to dziękuję za pogawędkę i ten piękny post:)

      DobRAnoc i dużo Thorinowych snów:)

      Usuń
    9. Dzięki Derweno, czyli Ori dołącza do grona młodzieży ;-) Spokojnych Thorinowych snów:*

      Usuń
    10. Ach, piękna trójka - już od pięciu minut mam nową tapetę na kompie! Mniam! Dzięki, Aniu!
      A jeśli chodzi o spotkanie w Białymstoku... Miejsce piękne - byłam kilka razy, ale mam ciut ponad 500 km. Chętnie wyruszę w podróż, żeby się z Wami zobaczyć, pójść do kina i na kawę, ale może gdzieś bardziej w środku? A zawsze zapraszam do mnie, na południe (gdzie jak wiadomo zawsze cieplej, klimat prawie "śródziemny". :) :) :)
      Ella
      Ella

      Usuń
    11. Cieszę się, że podobają Ci się ci trzej panowie:-) Mnie też dzisiaj zachwycili, zresztą nie tylko oni;-)
      Tak jak wspomniałyśmy w poprzednim wątku w sprawie spotkania, wszystko zależy od premiery „Black Sky” czy jak kto woli „Into the Storm” ;-) – więc wszystko przed nami :-)

      Usuń
  2. patrze na plakat i jecze. znow mam za malo miejsca, zeby wszystkie Thorinowe cuda pomiescic. na cos takiego tylko porzadny loft ... buuuuuuuuuuu :)))
    Dziewczyny a nad Bialymstokiem naprawde pomyslcie. nocleg macie u mnie w razie czego.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilka Thorinowych fotek zawsze znajdzie się miejsce;-) ( w końcu już kilka razy „porządkowałam” RA foty ;-) )
      Dzięki za propozycję :-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.