czwartek, 17 października 2013

♫ ♪ Doctor! Doctor! Can’t you see I’m burning, burning♫ ♪

Post zainspirowany poniższą piosenką, którą usłyszałam wczoraj w radiu. Czy ktoś jeszcze pamięta takie piosenki? ;-)Post inspired by a song that I heard on the radio yesterday. Does anyone else remember this song? ;-).

Video by binker1

♫ ♪  Doctor! Doctor! Can’t you see I’m burning, burning♫ ♪
Więc, jeśli potrzebujesz lekarza, oto dr Alec Track. 
So, if you need a doctor, here is Dr. Alec Track.
Richard Armitage jako dr Alec Track w serialu "Złota godzina". /  Richard Armitage as dr Alec Track in the series "The Golden Hour".











Wszystkie zdjęcia z RACentral. / All pictures from the RACentral.

6 komentarzy:

  1. Mmmmm Thompson Twins ... lata 80-te, poczatek 90-tych to byly zespoly, muzyka. nie to co teraz, ze sobie pozrzedze.
    Cocteau Twins, Pet Shop Boys,Johnny Hates Jazz, Propaganda, itd. itp. lezka sie w oku kreci ...
    A RA jak zwykle smakowity :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kręci się łezka, kręci… ale myślę, że teraźniejsze zespoły też są fajne tylko…. Tylko troszkę inne ;-)
      ♫ ♪ Doctor! Doctor! ....♫ ♪

      Usuń
  2. Greatest hits of the Cold War, lol ... definitely remember that one :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good to hear that there are more of us in the RA world who remember the hits. :-)

      Usuń
  3. Pamietam!Ja lubiłam Howarda Jonesa !Droga Aniu!Czy my nie jesteśmy w jednym wieku?Czy przypadkiem nie kręcimy się w "Okołorysiowych "okolicach urodzin?Przepraszam,jestem wścibska...ale mam nadzieję,że nie jestem jedyną fanką w "podeszłym wieku"tutaj:)))to wszystko żarty i na wesoło...pozdrawiam!!!Też Ania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :-)
      Nigdy nie ukrywałam, że jestem „starszą młodzieżą” i że Ryś jest nieznacznie starszy ode mnie. :-) A już nawiasem dodam, że przez Rysia i to całe waRiActwo czuję się znacznie młodziej. :-)
      Również pozdrawiam :-)))

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.