czwartek, 17 października 2013

Tańczący Thorin? / Dancing Thorin?


Źródło/ Source
Źródło/Source

46 komentarzy:

  1. No padnę:D Ale przytup:) Co ja mówiłam wczoraj? Że brakuje mi Thorina... tak? No to teraz mam za swoje:) Jest wszędzie:D I nawet tańczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się uśmiałam :-) Minimalista z tego Thorina :-) Myślę, że ten taniec może każdemu poprawić humor, i oby nie wywołał deszczu ;-)

      Usuń
    2. To się bawiło towarzystwo! Ciekawa jestem, do jakiej muzyki tak tańczyli - co było hitem krasnoludzkich potańcówek?
      No i mamy w filmie tańczącego Ryśka! A przynajmniej namiastkę, bo wiemy, że tańczyć potrafi O WIELE lepiej, tylko w tych buciorach i pogrubiającym kostiumie chyba ciężko byłoby mu wywijać. :)

      Usuń
    3. A to figlarz z tego Thorina, taki poważny, nie uśmiecha się ani nic a tu takie kwiatki:) Cicha woda brzegi rwie... ja tam jakoś zawsze czułam pod skórą, że Thorin jest bardziej rozrywkowy niż nam pokazuje:P

      Patrząc na ten gif zdaje się że nie ma żadnego muzyki tylko krasnoludy same wybijają rytm waląc i tupiąc w co popadnie i pewnie też śpiewają.

      Tak sie zastanawiam czy to na pewno Richard, a nie dubler niższego wzrostu... bo stojący elf jest o wiele wyższy...

      Ale tak czy inaczej dla mnie tańczący Thorin to hit i przebój tego tygodnia:)

      Usuń
    4. Hmm też mnie ciekawi jaka muzyka tak ich roztańczyła, Kasieńko. Gif pochodzi z tego załączonego tutaj niemieckiego spotu do rozszerzonej wersji Hobbita ( 0:38 min). Więc wygląda na to, że trzeba będzie ( jednak) zakupić tą rozszerzoną wersję. ;-) Zgadzam się, że te buciory mogą mocno ograniczać lekkość Ryśkowych ruchów, ale z drugiej strony Bofur skacze, że nawet Elrond rytmicznie macha ręką. :-)


      Tak zastanawiam się nad tym co powiedziałaś Derweno, że może to być Ryśkowy dubler, hmm jakoś jestem przekonana, że to Ryś ;-) Może przez te ugięte w kolanach nogi. I mam nadzieję, że w jakimś wywiadzie Ryś rozwieje nasze wątpliwości.

      Ale bez względu na wszystko ten tydzień należy do Thorina :-)

      Usuń
    5. Też mi się wydaje, że tu nie mamy do czynienia z dublerami, tylko z nałożeniem dwóch planów ew. jakimś innym kamerowym hokus-pokus.
      Wersja rozszerzona to zakup obowiązkowy, nawet dla tej jednej sceny.
      Tydzień rzeczywiście nam, Aniu, zafundowałaś Thorinowy. Kiedy znajdujesz czas, żeby wyławiać z otchłani Internetu te smaczki i jeszcze podawać je nam w uładzonej formie? Chyba że jakimś tajemnym sposobem potrafisz rozciągać dobę do 48 godzin.

      Usuń
    6. Tak, zdecydowanie to filmowy „hokus-pokus”. :-)

      Och czasem chciałoby się aby doba miała 48h, a w moim przypadku to się nazywa „działania odstresowujące” ( a czasami bezsenność, ale o tym sza;-) ) Jak zwał tak zwał, fajnie, że mogę z Wami razem się tym cieszyć :-)

      Usuń
    7. Elfka ewidentnie stoi na skrzynce! :) Ale Thorin ma tutaj niezłą hmm... tylnią część ciała. Sporo go dobudowali tymi piankami - zrobił się okrąglutki w okolicach bioder. I gdzie te kształty sir Guya w skórzanych spodniach? Zamaskowane całkowicie. :)
      Ella
      P.S. Trzeba poszukać oryginalny trailer, bo niemiecki to jakoś mi nie podchodzi.

      Usuń
    8. No tak Ello, Thorin to zupełnie inna rasa niż sir Guy ;-) A prawdę mówiąc nie tylko zaokrąglili naszego Rysia na biodrach ale i na udach też:
      http://img811.imageshack.us/img811/6075/cdpv.jpg
      czy na przedramionach
      http://img36.imageshack.us/img36/4311/87fa.jpg
      że o jego pięknych dłoniach nie wspomnę ;-)

      co do niemieckiego spotu, prawda jest taka, że jak na razie z tańczącym Thorinem tylko taki był. :(

      Usuń
  2. A już tak na dobRAnoc, jeszcze jeden fajny gif

    http://bolsondelabolsa.tumblr.com/post/64314799038/majestic-grumpy-dancing

    OdpowiedzUsuń
  3. tanczacego Thorina moge sobie wyobrazic. ale Elfy mowiace po niemiecku ... w zyciu ! niemiecki brzmi jak jezyk orkow albo goblinow, zupelnie jak : < ash nazg durbatuluk , ash nazg gimbatul >
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma prawo do swoich upodobań. :-) Dla niektórych nasz język jest zbyt świszcząco szeleszczący….natomiast gdzieś czytałam ( i nie mogę sobie przypomnieć gdzie :-( ) co wydało mi się dość ciekawe, że w niemieckiej wersji Thorina dubbingują dwaj panowie, jeden śpiewa a drugi podkłada dialogi.

      Usuń
  4. Wlasnie widzialam na tumblrze kolejne zdjecia z wycietych scen. Tym razem to moment kiedy Bilbo i Thorin slysza rozmowe Gandalfa z Elrondem na temat smoczej choroby dręczącej ojca i dziadka Thorina. Oczyisywiscie Richard jak zwykle zachwyca zwlaszcza ze mozna go zobaczyc w nowych scenach. Juz nie moge sie doczekac tego DVD, bo nowe sceny mam nadzieje rzuca inne swiatlo na postac Thorina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, też widziałam, szczególnie te screeny z Thorinem PIĘKNE <3
      A innym polecam zajrzenie tutaj:
      http://livelongandspocker.tumblr.com/post/64394322478/a-strain-of-madness-runs-deep-in-that-family-his

      Usuń
    2. O tak, rzucą nowe światło, zwłaszcza na screenie czwartym od góry:
      http://livelongandspocker.tumblr.com/post/64390773322/the-hobbit-ee-featuring-thorin-drowning-himself-in
      Co jeszcze nasz majestatyczny król ukrywa pod swoim futrzanym płaszczem, oprócz (dość sporej) piersióweczki?
      Ciekawe, czy to pomysł scenarzystów, czy Rysiek, widząc, że nie jest na pierwszym planie, skorzystał z okazji i uzupełnił poziom płynów

      Usuń
    3. A na tych zdjęciach u dołu ile się dzieje!
      http://livelongandspocker.tumblr.com/post/64389753936/the-hobbit-ee-has-chosen-me-as-its-ring-bearer-i
      Bardzo ładnie prosimy pana PJ, żeby zamieścił w wersji rozszerzonej zbliżenia tej sceny :)))

      Usuń
    4. Myślę, że na tym 4-tym screenie, to Thorin się odstresowuje :-) wiesz ( irytujący go ) Bilbo, Elfy, Gandalf, zielone jedzenie…

      Obawiam się, że zbliżeń może nie być, wszak to film dla młodzieży ;-)

      Usuń
    5. O matko... o_O czy ja dobrze widzę?... przepraszam, muszę się upewnić: który to Thorin? Ten z najbardziej z prawej?

      Usuń
    6. Wiesz, ta dzisiejsza młodzież (piszę jak zasuszona staruszka) to bardziej od nas pod tym względem wyedukowana.
      Zresztą skoro w filmie dla młodzieży można pokazywać dekapitacje, obcinanie rąk, patroszenie, wybijanie mózgu kamieniem, to odrobina atrakcyjnej golizny (i to w dodatku nie ludzkiej) nie powinna niewinnej dziatwy zgorszyć.
      W razie czego poprosimy o wersję rozszerzoną dla dorosłych :)

      Usuń
    7. Obstawiam, że to może być ten:
      http://img706.imageshack.us/img706/8901/41tt.jpg

      Usuń
    8. No tak, masz rację Kasieńko:) Mam nadzieję, że PJ Cię usłyszy :-)

      Usuń
    9. Anuś ta strzałka to twoje dzieło?:)

      Szczerze powiem, że za każdym razem gdy ładuję nowy link z cyklu "Kąpiel w najbardziej reprezentacyjnej fontannie Elronda" zastanawiam się co mi się załaduje i czy na pewno powinnam to oglądać:P

      Usuń
    10. :D tak, strzałka jest moja, szybciej mi było zrobić strzałkę niżli pisać na którym piętrze widzę Thorina :-) Ale właśnie zobaczyłam, że ktoś ma jakość wizję, gdzie który Krasnolud stoi:

      http://alythekitten.tumblr.com/post/64407866258/ah-hum-mr-peter-jackson-hello-i-we-were

      czy powinnaś to oglądać ....hmmm .... zdecydowanie tak ( powiedziałam to? :D)

      Usuń
    11. ( och „jakąś” oczywiście a nie „jakość” miało być- chyba zbyt mocno myślałam o stanowczo zbyt słabej jakości tych kadrów)

      Usuń
    12. HIHIHI:) świetna ta strzałka:D Mnie się tez wydaje że to jest on.

      Na tym opisie, który przesłałaś nie ma wymienionego Thorina, albo ja nie umiem się doczytać:(

      Ta bardziej niegrzeczna strona mojej osobowości zgadza się z tobą w całej rozciągłości:) Hihihihhi... hihihihi (śmiech psychopatki:P:)

      Usuń
    13. O tak... chcemy zbliżeń i lepszej jakości tych kadrów:) (to znów ta bardziej niegrzeczna strona mojej osobowości:))

      Usuń
    14. No właśnie brak Thorina w opisie też mnie zaniepokoiło, czyżby ten majestatyczny król bał się kąpieli ? ;-)

      A piątkowy wieczór jest najlepszym czasem, aby ta bardziej niegrzeczna strona naszej osobowości, jak powiadasz, mogła się rozwijać ;-)

      Usuń
    15. Masz rację:) Piątek to odpowiednia pora:)

      http://livelongandspocker.tumblr.com/post/64394322478/a-strain-of-madness-runs-deep-in-that-family-his

      wzrok Thorina na czwartym screenie... aż mnie ciarki przechodzą... wiele bym dała by być na miejscu Bilba... obejrzeć się i zobaczyć, że za mną stoi Thorin. I patrzy na mnie tymi najpiękniejszymi w Śródziemiu błękitnymi oczami. Jedyny minus tej cudownej sytuacji jest taki, że by mnie tam zaraz zbierał z posadzki, bo bym mu zemdlała zanim by otworzył usta. Choć wtedy znalazłabym się w jego ramionach... :)

      Usuń
    16. Na tym ostatnim obrazku (od Alythekitten) jest tylko tuzin krasnoludów. I tak myślę, że tam nie ma Thorina. Może dobrze, bo to by mi do niego jakoś średnio pasowało. Z drugiej jednakże strony... miło by było zobaczyć wesołego Thorina. :) Tylko coś mi się wydaje (po proporcjach ciała), że to jednak nie jest główna obsada.
      dobrej nocy wszystkim
      Ella

      Usuń
    17. Lubię dostrzegane przez Ciebie plusy takich sytuacji :-) Ale z drugiej strony Thorin dość nostalgicznie tu spogląda…

      Usuń
    18. Chyba masz rację Ello, jeśli chodzi o te proporcje ciała ;-)
      Spokojnej nocy Ello:*

      Usuń
    19. Na trzech ostatnich jest bardzo zasmucony... przykry widok.
      Zastanawia mnie też skąd Thorin i Bilbo wzięli się sami na tym tarasie? Przecież raczej nie poszli razem na spacer;)

      Kolejny wieczór pełen Thorinowych rewelacji dla mnie się już dziś kończy:) Dzięki za te wszystkie zdjęcia, które ostatnio i dziś zamieściłaś:) Od razu mam lepszy humor:) Ale teraz już życzę dobrej nocy i wielu Thorinowych snów:)

      Usuń
    20. Chyba trzeba będzie poczekać na DVD aby odpowiedzieć na to pytanie, albo później zajrzeć na tumblr.

      Tak, ten tydzień należał do Thorina i dobrze, bo go tu brakowało:-)

      3maj się i dzięki za zajrzenie tutaj:*
      Tobie też Thorinowych snów życzę!

      Usuń
  5. Witam:-)
    Czytam wpisy miłych pań( mniemam że kochamy się platonicznie wszystkie w RA, ja na pewno), i cóż mi się rzuca w oczy, analizujecie najmniejszy drobiazg. Najmocniej spodobał mi się wpis z fragmentem o śladzie na twarzy RA po ospie wietrznej naszego ulubieńca.
    No bomba po prostu i rewelacja!
    Postanowiłam zaglądać na stronę regularnie ( co wieczór), miłego weekendu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejną Anonimową :-)
      Będzie mi bardzo miło móc usłyszeć coś więcej od Ciebie :-)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Witam:-)
    Cóż ja mogę?
    Nie ma dość wiedzy o RA by móc się na Jego temat rzetelnie wypowiadać.
    Jedno wszak jest pewne, uwielbiam Go , zwłaszcza w roli pana Thorntona, Czytając książkę tak sobie wyobrażałam fizycznie bohatera.
    I tak "odkryłam" RA.
    Co najbardziej w Nim lubię najmocniej?, autentyczność, talent, powierzchowność, głos który jest jak balsam.
    Tak zdecydowanie CAŁEGO pana RA uwielbiam.
    Zaznaczyć powinnam, że nie jestem egzaltowaną nastolatką :-)
    Pozdrawiam
    PS.
    unikam wszelkich forów społecznościowych, zatem podpisywać się będę KE.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpis, KE.P :-) teraz łatwiej będzie mi Was ( anonimowe) rozróżnić ;-)

      Wszystko co wymieniłaś w RA i mnie zachwyca. A fajne jest w nim również to, że jego talent, czy jak kto woli on sam, porusza kobiety bez względu na wiek ( i tu dodam, że wg wszelkich dokumentów nastolatką dawno już nie jestem ;-) )
      Pozdrawiam:*


      Usuń
  7. Zanim wyruszę do dentysty polecam Wam zajrzenie na blog Derweny, ona udostępniła całkiem ciekawe znalezisko ( z Thorinem również ;) )

    http://imyworldandmycoloredpencils.blogspot.com/2013/10/the-hobbit-niezwyka-podroz-dodatkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O Eru, tańczący Thorin? ;D Patrzę, ale nie mogę uwierzyć. Szykuje się niezła zabawa u Elronda, trzeba by się w wersję rozszerzoną zaopatrzyć.

    Strasznie tu sympatycznie i choć sama nie jestem pro-thorinowa, to chętnie wpadnę od czasu do czasu, żeby się dowiedzieć ciekawych rzeczy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elleno:* Bardzo się cieszę, że się odezwałaś:-)

      Tak, z tego co do tej pory ujawniono ( a może lepiej, fani ujawnili ;-) ) z rozszerzonej wersji, ta edycja może być całkiem nieoczekiwaną podróżą i mam nadzieję, że będzie w niej więcej krasnoludzkich śpiewów.
      Również gorąco pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. Ojej, dziękuję za miłe powitanie :)

      Aż się boję co też ten Jackson tam zmajstrował (no bo tą rudą to sobie nagrabił, oj nagrabił). Mam nadzieję, że faktycznie będzie zabawnie :) A o jakiejś piosence krasnoludzkiej chyba gdzieś czytałam, że ma być (ewentualnie mogło mi się śnić).

      Przez te gify mam ochotę nauczyć się tego tańca ;) (btw biedny Lindir, wygląda na takiego, co chciałby potańczyć, a tu ścianę musi podpierać)

      Pozdrawiam i dobrej nocy życzę :)

      Usuń

    3. Przyznam się, że mnie również nie podoba się pomysł Jacksona z tą elficką wojowniczką, ale zaufam geniuszowi reżysera i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

      Nie dziwię się temu Lindirowi, że chciałoby mu się potańczyć, ja też nie miałabym nic przeciwko, aby zatańczyć z Thorinem ( no może bardziej wolałabym aby był to taniec z RA, ale niech to zostanie między nami ;-) )

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    4. Ja po tym drugim trailerze jestem trochę nieufna, ale się zobaczy. Przeżyję rudą, byle z Thranduila ostatniej świni nie robił, a z Legolasa casanovy ;)

      Taniec z RA? No to tego ci życzę, a choćby w jakimś pięknym śnie :) Ciekawa jestem jak ten Rysiek tańczy (bo Thorin to tak trochę podstawowo, jak falująca kłoda; ale się nie śmieję, bo mam podobnie ;))

      Btw czytałaś tę recenzję wersji rozszerzonej na Elendilionie? Biedne Rivendell :D

      PS. Jak się czujesz po tej wizycie u dentysty?

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że w końcu mi się on przyśni, bo jak na razie jakoś mu niespiesznie do tego ;-) I myślę, że RA znakomicie tańczy zważywszy na fakt, że ma on przygotowanie baletowe ( że o występie w musicalu „Cats” nie wspomnę;))
      Muszę zajrzeć na polecaną przez Ciebie stronkę:-)

      Dzięki za troskę, dentysta przeżył ;-) a mnie ząb wciąż pobolewa, więc marnie widzę kolejną wizytę…

      Usuń
    6. Biedactwo (uściski) :( Oby na kolejnej dentysta lepiej zadziałał.

      Usuń
    7. Dziękuję bardzo Elleno, dziś już było całkiem nieźle;-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.