środa, 23 października 2013

Postacie Richarda Armitage'a w Waszym lusterku? / Richard Armitage's characters in your mirror?

Czy możecie sobie wyobrazić taki widok? Co jeśli byłby to dr Alec Track? 
Can you imagine that? What if it would be a Dr. Alec Track?
Richard Armitage jako Alec Track w serialu "Złota Godzina". / Richard Armitage as Alec Track in the series "The Golden Hour". Źródło/ SourceRichardArmitageCentral.co.uk
lub Lucas North..
or Lucas North...
Richard Armitage jako Lucas North w serialu "Spooks" ( "Tajniacy). / Richard Armitage as Lucas North in the series "Spooks". Źródło / SourceRichardArmitageCentral.co.uk


lub John Porter...
or John Porter....
Richard Armitage jako John Porter w serialu "Strike Back- E1 Irak" ("Kontra. -E1 Irak") / Richard Armitage as John Porter in the series "Strike Back.E.Iraq". Źródło/ Source:RichardArmitageCentral.co.uk

lub Richard Armitage we własnej osobie? 
or Richard Armitage himself ?
Portret Richarda Armitage'a autorstwa Elsy Quarsell / Portrait of Richard Armitage by Elsa Quarsell. Źródło/ Source: RichardArmitageNet.Com

Tylko uważajcie! To spojrzenie może zahipnotyzować. ;-)
Just be careful, because you can be hypnotized by his gaze. ;-)

86 komentarzy:

  1. Niezależnie, który wariant bym wybrała (oczywiście najlepszy byłby ostatni) wypadek murowany.
    Pierwsze co robię po włączeniu komputera w pracy jest wybranie sobie zdjęcia RA na pulpit odpowiedniego do mojego nastroju i stopnia trudności tego co mam zrobić. Karmię zmysł wzroku intensywnie ale u mnie najważniejszym zmysłem jest węch i od dłuższego czasu zastanawiam się jak RA pachnie.
    Zdaje mi się, że słodko-pikantnie: przyprawy korzenne, deserowa czekolada z nutką chili, żółty grejpfrut? Wtulić nos w jego kark i porządnie się zaciągnąć. I jakie zapachy lubi? Ciekawe z jakiej kategorii wody używa: drzewno-orientalna, aromatyczno-ziołowa? Raczej nie. Może świeżo-aromatyczna? Ta mi pasuje. Oj, powąchać by się go chciało. Zośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twój sposób na rozpoczęcie dnia, Zosiu :-) ( ja mam tapetę z Thorinem, większość myśli, że to jakiś wojownik, a ja mogę dowoli napawać oczy pięknym królem:-) ).

      Oj chciałoby się go powąchać, chciało!

      Usuń
  2. Czy mogę sobie wyobrazić TA...AKI widok? Mogę. Bez najmniejszego problemu. Mogę sobie nawet wyobrazić znacznie więcej :-)))
    ale ostatnie zdjęcie fiu..fiu...nic tylko powiększyć, wydrukować, wyciąć to co najładniejsze, zalaminować, przykleić na lusterko i w trasę........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie to „ znacznie więcej” Lynx ;-)

      Usuń
    2. Aniu, jak mam tak wielką wyobraźnię jak ego Krasnoludów więc długo by mówić....a "znacznie więcej" to właściwie znaczy "wszystko", ale wolę słuchać niż mówić, albo raczej czytać niż pisać, więc wybacz, że szczegółów nie zdradzę.

      Usuń
    3. Oki, rozumiem :-) a„wszystko” też mi sporo mówi…

      Usuń
  3. A propos „więcej” i to z „innej beczki”, myślę, że spodoba Wam się ten gif

    http://31.media.tumblr.com/b65d973d40f37b22b112a7400cbbbd98/tumblr_mv53ug2BNX1s1uy2ko1_400.gif

    Ja nie mogę przestać na niego patrzeć, RA jest tu taki delikatny w swoich ruchach ….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto!!!!! litości!!!!

      Usuń
    2. To taki bonus dla tych co nie sypiają po nocach? Teraz to już całkiem nie zasną :(((

      Usuń
    3. Facebookowy profil RABulgaria też udostępnił ten gif z cytatem RA: “I do quite like riding and we’ve done a lot of riding training so I was determined that Thorin wasn’t going to be a poor rider. But you know what I really got it, and I love that horse, Shaman. We got on so well.”
      I jak tu nie uwielbiać tego faceta.


      Usuń
    4. Mimo, że jestem „nocnym markiem” dziś już muszę się pożegnać. Spokojnych RAsnów Lynx:*

      Usuń
    5. Wracam do pracy, chociaż....to może być trudne....

      dobRAnoc Aniu

      Usuń
  4. Czy Te Oczy Mogą Kłamać?
    Ależ skąd :-) !
    Aniu, jesteś "okrutna" ;-) , to prezent przed snem? PIĘKNY!
    naRA
    i dobRAnoc (że tak spapuguję bez pozwolenia Lynx).
    KE.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się to podoba, KE.P :-) I mam zamiar być jeszcze bardziej „okrutną” ;-)

      Usuń
    2. Aniu:-)
      Ja Ciebie nie powstrzymam !
      Dla mojego dobRA;-)
      KE.P

      Usuń
  5. Jeszcze troszkę więcej z „innej beczki”, czyli rzeczy które się Wam spodobają ( jak sądzę;) )
    Kilka gifów z przesłuchania RA do roli Thorina:

    http://lovesexandotherdirtywords.com/2013/10/24

    RA w zielonej koszulce:
    http://microlina.tumblr.com/image/64953077470
    http://microlina.tumblr.com/image/64956760616

    przecudne zbliżenie twarzy Thorina od którego trudno mi się oderwać:

    http://microlina.tumblr.com/image/64952428078

    charakteryzacja RA:
    http://microlina.tumblr.com/post/64950505287
    http://microlina.tumblr.com/image/64950174639
    muskularne ramiona Thorina:
    http://microlina.tumblr.com/post/64949684482
    http://microlina.tumblr.com/image/64945618546
    http://microlina.tumblr.com/post/64938771622

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jeszcze jeden gif:
      http://24.media.tumblr.com/e79af1f71d966e5c2f3a83ccef24685f/tumblr_mv5bt27Nzm1s1uy2ko1_400.gif

      Usuń
    2. Pytam, dla pewności,
      czy nasz skARb, ma tatuaż?
      wiem, wiem pytanie nienależące do mądrych:/
      KE.P

      Usuń
    3. No właśnie na jednym z tych tumblr-owych zdjęciach wygląda to na tatuaż, ale nie sądzę ( coś mi świata w głowie, że któryś z krasnoludów, i nie pamiętam który ale nie wykluczam, że mógł być to sam Ryś, mówił, że chcieli sobie zrobić tatuaż ale chyba na tym słynnym kalendarzu poprzestano).

      Usuń
    4. Witam.
      Wydaje mi się że to plaster albo antynikotynowy albo jakiś wzmacniająco-relaksujący;
      Te gify są niesamowite. Jaki on jest cierpliwy przy tej charakteryzacji.

      Usuń
    5. Witaj Jolu:-)
      Oj jest, i to bardzo! A to wcale nie jest pasjonujące zajęcie, bo pospać sobie nie można ;-) powtórzyć roli też nie bardzo, tylko cierpliwie siedzieć i znosić te tortury. Ale sam powiedział, jak ważna była dla niego ta charakteryzacja, czy nawet chodzenie w thorinowcyh butach poza kadrem. A poza tym, na tych zdjęciach ( do charakteryzacji) tak pięknie widać jego „kresę czołową” ( nazwa znana mi dzięki Bob :-) )

      Usuń
    6. Być może to niby tatuaż taki przyklejany dla dzieci.Chcieli zrobić sobie tatuaże ale żaden aktor nawet dla filmu nie chce się oszpecić - to są za poważni faceci.

      Usuń
    7. Poważni faceci też sobie robią tatuaże ;-)

      Usuń
    8. Gdzieś czytałam o tej "kresie czołowej",ale nie pamiętam co ona oznacza

      Usuń

    9. to po obu stronach czoła wyraźnie zaznaczona linia, a w zasadzie dwie linie.

      Usuń
    10. Na poprzednim blogu, pytałaś do czego może Ryś strzelać z łuku (typowo baletowa pozycja).Na początku tego krótkiego filmiku widać, że panowie strzelają do planszy strzelniczej.

      Usuń
    11. Ale te linie "coś" oznaczają z charakteru człowieka, tak mi się wydaje.

      Usuń
    12. tak myślisz? hmmm nie jestem do tego przekonana, dla mnie to kwestia genów, a nad charakterem pracuje się całe życie.

      Usuń
    13. Jolu:-)
      Faceci są zapewne poważni, ja nie bardzo, mam tatuaż( Tilaka).

      Co do charakteryzacji, dzień w dzień po kilka godzin na fotelu, uf, do tego trzeba mieć cierpliwość, co ja zaliczam do cnót. Wniosek wypływa prosty- RA jest cnotliwy.
      KE.P

      Usuń
    14. Cnotliwy RA, hmm bardzo trafne spostrzeżenie KE.P :D

      Usuń
    15. Poprzednie gify też są fantastyczne.To zbliżenie twarzy Thorina, albo ten z koniem.
      Z jaką czułością on go głaszcze. Ja nie mam nic przeciwko tatuażom ale powinny być skromne i estetyczne a nie wyzywające (na biuście jak moja nastoletnia sąsiadka)
      Aniu droga; poszperam trochę, a znasz mnie i wiesz, że jestem uparta , ale to nie geny.Tak mi się wydaje.

      Usuń
    16. Uwielbiam te gify. I tak sobie myślę, że to troszkę niesprawiedliwe, że my musimy tak długo czekać na rozszerzoną wersję ( bo z niej te gify i zdjęcia pochodzą) a cały świat już może się nimi cieszyć…

      Świetnie Jolu, chętnie dowiem się czegoś nowego o tej "kresie':-)

      Usuń
    17. Owe cud dwie kresy po bokach czoła wynikają z budowy czaszki, zatem podłoże jak najbardziej genetyczne.
      Ja uwielbiam te kresy, nadają twarzy Rysia ryt stanowczości, siły, no i są takie urocze.
      KE.P

      Usuń
    18. Też je u niego lubię, jakoś bardziej męski się wydaje jak nie ma ich zakrytych włosami

      Usuń
    19. Autorka bloga, do pierwszego linka dzisiaj podanego przeze mnie ( chyba, bo nie zauważyłam tego wcześniej) zaktualizowała post i teraz można usłyszeć część przesłuchania Ryśka, bardzo poruszające. ..
      http://www.santithaiyoga.com/share/files/audition.wav

      Usuń
    20. Chcecie zobaczyć kąpiących się krasnoludów? Zajrzyjcie do Derweny:

      http://imyworldandmycoloredpencils.blogspot.com/2013/10/i-nastepne-video-z-dodatkowymi-scenami.html

      Usuń
    21. Tak to prawda, nie znam j.angielskiego , ale jego tumbr głosu mnie poruszył, aż mam ciarki- to jest niesamowite. Właśnie oto chodzi z tą kresą czołową-mają ją ludzie o silnym charakterze.

      Usuń
    22. Dziękuję:-)
      Jak tu nie wzdychać?
      KE.P

      Usuń
    23. Jolu, pod tymi gifami są umieszczone słowa, które Ryś mówi.

      Jego głos nie brzmi jeszcze jak Thorinowy, który znamy, ale jest bardzo przejmujący. I znowu mamy dowód na to, że Peter Jackson jest wizjonerem

      Usuń
    24. Bardzo proszę KE.P :-)
      Wyzdychać, podziwiać i cieszyć się, że wreszcie został dostrzeżony:-)

      Usuń
    25. Dźwięk Jego głosu wprawia, mnie w stan wyciszenia, błogości, mimo tego że nie mówi o czymś dobrym, tak to odbieram,( moja angielski jest zero:-( )
      KE.P

      Usuń
    26. No to poniżej próbka mojego tłumaczenia, nie jest doskonałe, ale da jakiś pogląd na to o czym mówi Ryś:
      Kiedy Czarodziej przyszedł do mnie z mapą, pomyślałem: niech to będzie pomyłka’. Niech to będzie falsyfikat, fałszerstwo. To przedsięwzięcie jest niemożliwe. Ale, dlaczego to przychodzi do mnie? Co mam czynić? Chciałbyś abym tu siedział obrastając w tłuszcz i starzeć się. Kiedyś byliśmy szlachetnymi ludźmi, nie kowalami* i kupcami ocierający się w brudzie dla miedzianych monet-ale lordowskimi krasnoludami. Kiedyś byliśmy królami.

      Chociaż słowo tinker oznacza druciarz, naprawiać

      Usuń
    27. Dziękuję Aniu, za tłumaczenie.Zajrzałam na blog Derweny. Ryś na tym krótkim filmiku jest piękny.Ach jakbym chciała żeby ten świetny film nie był adaptacją książki tylko miał bajkowe zakończenie a nie takie tragiczne.

      Usuń
    28. Bardzo proszę Jolu :-)

      Wiem, ja też chciałabym aby było inne zakończenie, ale fakt, że Thorin będzie aż w 3-ch częściach już mnie cieszy ;) Poza tym Ryś ma teraz większe możliwości, już jest przedstawiany jako „gwiazda Hobbita” więc i możliwości wyboru fajnej roli będzie miał większe, a przynajmniej tak bym chciała. :-)

      Usuń
    29. Dziękuję Aniu za tłumaczenie:-)
      Zostałam oświecona w swojej lingwistycznej nie mocy.
      KE.P

      Usuń
    30. Cieszę się, że chociaż tak mogłam pomóc:-)

      Usuń
    31. Zauważcie dziewczyny, że Ryś na przesłuchaniu był na silnych lekach przeciwbólowych, po kontuzji w Spooksie.

      Usuń
    32. Tak, pamiętam że o tym wspominał i mam wrażenie, ze tu ten jego ból słychać.

      Usuń
    33. W tym ostatnim przetłumaczonym prze Justynkę wywiadzie Ryś po pokazaniu krótkiego fanwidu powiedział , że teraz ma więcej do powiedzenia na temat nowych ról.

      Usuń
    34. Właśnie! Dlatego już nie mogę doczekać się cóż to będzie za rola.

      Usuń
    35. W kilku kreacjach bohaterowie grani przez Rysia, giną.
      Cóż, taka wizja pisarzy, lub scenarzystów, trudno.
      Najmocniej zirytowało mnie zabicie Portera w "Strike Back", i pojawienie się Winchestera i tego drugiego, nie pomnę nazwiska w kolejnych częściach serialu.
      KE.P
      ps.
      może to infantylne ale tak to odebrałam- irytacją.
      KE.P

      Usuń
    36. Bo troszkę, no może nie troszkę ;-) dziwne to było. Ale wiemy, że RA zrezygnował z kolejnej części na rzecz Thorina, i dobrze zrobił. Przyznam się, że oglądałam drugą część ( chociaż miałam problem ze zrozumieniem wszystkiego co mówią) ale to zupełnie inny film. I nie mogę powiedzieć, żebym dobrowolnie obejrzała tą cześć ponownie, ale całkiem ciekawie mi się tą część oglądało ( pod warunkiem, że nie porównywałam jej z pierwszą ;-) ) jednak najbardziej podobała mi się muzyka.

      Usuń
    37. Oh!!! będzie się działo. I dobrze dla nas.Jego kariera się rozkręca, choć późno, bo ma swoje lata. Długo na to czekał (za długie czekanie dobre śniadanie) , może będzie OSKAR.

      Usuń
    38. Może, kto wie, jeśli on tego chce, to życzę mu tego :-)

      Usuń
    39. Druga część "Strike Backa wcale mi się nie podobała, za dużo wulgarnego słownictwa i seksu. Pierwszą część w robili anglicy drugą amerykanie. Dla mnie jest różnica i w fabule i trzymaniu napięcia.

      Usuń
    40. Proces budowania postaci, który w tych fragmencikach widać (z niecierpliwością czekam na całość) jest równie ciekawy, a może nawet ciekawszy niż sam film. Mam wrażenie, że zdjęcia z charakteryzacji to sam początek kształtowania twarzy Thorina - Ryś jest jeszcze bez brody......Masz rację, Aniu, PJ musi mieć niesamowitą wyobraźnię i wyczucie, i wiarę, że z ludźmi, których wybrał, zrealizuje swoją wizję tej opowieści.

      Usuń
    41. Ależ oczywiście Jolu, że jest różnica przecież ta druga część skierowana jest do zupełnie innej publiczności.

      Usuń
    42. Nie wiedziałam, że zrezygnował z serialu na rzecz "Hobbita", wybór zatem jasny i oczywisty.
      Swoje lata?hmm ma 42, wiele przed Nim, to świetny wiek dla mężczyzny, jak dla mnie wiek idealny :-), doświadczenie, dojrzałość, i cała reszta przymiotów Rysia, działają na Jego korzyść.

      Usuń
    43. wow....wulgarne słownictwo i seks :-)))))

      chyba muszę to zobaczyć!!!!!!

      Usuń
    44. PS.
      skleroza, zapomniała się podpisać.
      Chyba się jednak zarejestruję :D
      KE.P

      Usuń
    45. Wiesz Lynx, ja też czekam na całość. Widziałam jeszcze inne gify i muszę przyznać, że moja irytacja, że muszę tak długo czekać na tą wersję jest jeszcze większa. brrr Ale oglądając je chociażby ten

      http://25.media.tumblr.com/9f0e03002ee0d8392dcd151dabbdfa9d/tumblr_mv5t64HhKK1rpk9exo1_400.gif


      mam jeszcze większy szacunek do Rysia. Niby zwykłe ćwiczenia, każdy z nich się wygłupia, a Ryś nie, powoli ale skutecznie rozciąga swoje mięśnie ( wiem, że za chwilę ktoś powie, ze to dzięki jego przygotowaniu baletowemu, i będzie mieć rację) ale dla mnie tu widać jak RA doskonale zna swoje ciało, widać jego szacunek do tego ciała i do swojej pracy. On umie się bawić ( podczas pracy bo widzieliśmy go strzelającego z łuku) ale tu pełne skupienie. Naprawdę jestem pod wrażeniem.

      Usuń
    46. @KE.P dla mnie jego wiek jest również idealny :-)
      @Lynx: koniecznie musisz to zobaczyć;-)

      Usuń
    47. Masz rację - Ryś jest jakby z innej bajki. Zgadzam się z opinią, że być może dobrze się stało, że został dostrzeżony będąc już w pełni ukształtowanym, dorosłym, rozsądnym człowiekiem - zbyt wczesna sława raczej burzy niż buduje.....na dobre mu wyszło

      Usuń
    48. Jedna mądra dziewczyna powiedziała mi, że pewne rzeczy muszą przyjść w odpowiednim momencie. I tak też się stało z RA

      Usuń
    49. Ta to prawda Ryś bardzo długo się przygotowywał do zawodu aktora. Wszystko co robi jest perfekcyjne. Przypominam jutro dzień Guya. Właśnie oglądałam (już nie wiem po raz który na BBC HBD RRobin Hooda). Jak pięknie Guy umierał, aż się popłakałam , za każdym razem gdy oglądam tą scenę łzy same spadają na moje policzki. Witam nową zrysiowaną Kasię.
      Tera życzę wszystkim snów z Torinem z bloga Drweny - buziaczki, do jutra.

      Usuń
    50. Wznoszę toast gorącym Gripexem za zdrowie tej "mądrej dziewczyny" ;-) i zmykam do łóżka - 22 stopnie (powietrza nie ciała) sprzyjają przeziębieniu, które spróbuję zgnieść w zarodku.
      Do snu poczytam Sztywniaka - jestem ofiarą RAmarketingu.

      dobRAnoc i dziękuję za cudne gify......gdybym nie była sobą, chciałabym być tym kucem...........

      Usuń
    51. To i ja się dołączę do toastu, ale herbatką z malinami, nie daj się wirusom czy bakteriom czy cokolwiek to jest!
      Temat kuca przemilczę ;-)

      Usuń
  6. Dobrze że Thorin się nie pchał do żadnego samochodu. :))) Ale zobaczenie takich oczu w lusterku wiadomo czym może się skończyć... I potem byłby komentarz: "No wiadomo, baba za kierownicą". :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak to mogłoby być dość niebezpieczne ;) A z drugiej strony szkoda, że ani Thorin ani sir Guy podróżowali tylko na wierzchowcach ;-) chociaż w przypadku krasnoludów były to kuce :D

      Usuń
    2. Czytam ten mój komentarz i aż się rumienię. Oczywiście chodziło mi o to, że szkoda, że sir Guy i Thorin podróżowali tylko na wierzchowcach:-) gdzie ja głowę miałam… ech...

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=qNB4EnkmQxM

      Cudowny fragment...
      Ella

      Usuń
    4. Komentarz zrozumiałam. :) Ale trochę ostatnio jestem niezdrowa i gorączkę miałam, to wyobraźnia mi szalała. No i spróbowałam sobie wyobrazić Thorina z kucem, usiłujących wepchnąć się do mojego seicento... Aaaa! :))))

      Usuń
    5. Uff ulżyło mi :-) ( chociaż wyżej zamiast „wzdychać” napisałam „wyzdychać” co zupełnie zmienia wydźwięk wypowiedzi :D )
      No teraz to i ja sobie to wyobrażam:)))) ale bardziej żałujesz Thorina czy kuca? ;-)

      Usuń
    6. No tak, takie "y" drastycznie zmienia sens wypowiedzi. :))) Rozumiem, że odpowiedź "seicento" nie wchodzi w grę? :))) Kucyk zrezygnował, ma własne kopytka, wsiadł tylko Thorin. :))) I wszyscy są zadowoleni. :) Chyba też sięgnę po herbatkę z malinami...

      Usuń
    7. O „tym” rumaku ( czytaj seicento nie pomyślałam ;-) a powinnam! :) ) A podróż z Thorinem może być bardzo interesująca ;)
      Dużo zdrówka, Magdaleno! Nie daj się tym wirusom :*

      Usuń
  7. Stało się, jestem członkinią Zacnego Grona pełną gębą:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się gawędzi, ale jutro jesienna rzeczywistość mnie czeka, ech...
    RAdosnych snów miłe miłośniczki Naszego skaRbA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, troszkę się pogubiłam, czy dobrze rozumiem, że KE.P teraz tak będzie „wyglądać”?

      Usuń
  9. Też będę znikać. Dobrej nocy życzę Wszystkim.:*
    I aby sny były lepsze, jedno zdjęcie:
    http://theringandthekey.tumblr.com/image/64983920271

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.