niedziela, 13 października 2013

Nowe zdjęcia promocyjne do "Północ Południe"./ New promo photos for the “North & South”.

Rosyjska strona Armitage-online.ru udostępniła nowe zdjęcia promocyjne do serialu BBC "Północ Południe". Och one są naprawdę przepiękne! Jedyny mankament - te zdjęcia nie są zbyt duże. Russian website Armitage-online.ru released new promotional photos for the BBC series "North & South"Oh, they are really beautiful! The only problem-these pictures are not too large.



Moje kolaże. / My collages. 

49 komentarzy:

  1. Jaki cudowny! Normalnie nie mogę się napatrzeć na Rysia w tej wersji. Strój z epoki psuje mu idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości! Poza tym dodatkowy plus tych zdjęć- cudownie rozświetlona twarz pana Thorntona <3

      Usuń
    2. O tak, Thornton jak malowany! :)

      Usuń
  2. Witam Zrysiowane.
    Piękne są te zdjęcia. Nasz Ryś wygląda na nich jak najlepszy cukierek - taki słodki.Ciekawe o czym myśli pozując, jest taki uroczy.
    JolaW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jolu :-)
      Och bardzo bym chciała znać jego myśli gdy pozuje do zdjęć. Chociaż na tych tutaj to mam wrażenie, że on do nich nie pozował, bo ja tu widzę pana Thorntona. I wydaje mi się, że są to jakieś zakulisowe zdjęcia, na których zaiste wygląda bardzo uroczo.

      Usuń
    2. Chciałabym, aby ktoś napisał scenariusz,który byłby kontynuację tego wspaniałego serialu.Może taki jak w tym fanfliku-który kiedyś ci podałam.
      JolaW

      Usuń
    3. Och, to byłaby prawdziwa radość móc zobaczyć dalsze losy Johna i Margaretki, pytanie tylko czy aktorzy zgodziliby wziąć udział w takim przedsięwzięciu, przecież od produkcji „N&S” mina 10 lat.

      Usuń
  3. Jestem pewna, że Ryś chętnie zgodziłby się. Przecież on nie odmawia swoim fankom, wie jak jest kochany i podziwiany. Natomiast Margaretka też, by nie odmówiła.W jednym z wywiadów przetłumaczonych prze Justynkę, sama powiedziała, jak niesamowicie przyjemna jest praca z Rysiem. JolaW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto współpracował z Rysiem poskreśla jak dobrze się z nim pracuje, co wcale mnie nie dziwi, znając jego zaangażowaniem i etyką pracy. Tylko, że tak jak wspomniałam, minęło sporo czasu… co nie zmienia faktu, że chciałabym móc zobaczyć RA w jakieś kostiumowej roli.

      Usuń
  4. Oj chyba zobaczymy.Coraz więcej się mówi za wielką wodą o Ryszardzie III i Poldraku (nie wiem czy dobrze zrozumiałam) Stąd ta bujna czupryna.Kiedyś Ryś powiedział, że następna rola będzie dla fanek -romans kostiumowy.Brakuje mi Ryśka na dużym ekranie.
    Zastanawiam, się czy jest aktor który wzbudza tyle emocji i ma tyle "zarysiowanych" na całym świecie. JolaW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ryszardzie III sporo się słyszy i to od dłuższego czasu i jak tak dalej pójdzie to RA będzie za stary, aby brać udział w tej produkcji przed kamerą ;-) O spekulacjach w sprawie „Poldraku” również słyszałam, ale przyznam się, że jakoś nie zaangażowałam się w research, bo nie do końca wiem skąd ta pogłoska się wzięła, bo Ryś jak ma to w zwyczaju, nie ujawnia byt wiele. Więc poczekamy zobaczymy… całe szczęście, że wielkimi krokami zbliża się premiera drugiej części „Hobbita”.

      Usuń
    2. Poldark chyba wypali (mam nadzieje) coraz więcej nwesów i ta nowa fryzura musi mieć jakieś rolowe przeznaczenie, poprostu musi, a może sie łudze tak mnie dobija ta cisza i to że Richard po sukcesie Hobbita tak zmarnował ostatnie kilka miesięcy (bo w całkowity brak propozycji poprostu nie wierze)

      Usuń
    3. Scenarzysta podobno prowadzi poważne rozmowy w Holywood, chce aby króla zagrał RA. Charakteryzacja ze starego zrobi mlodego i odwrotnie. RA zaslguje aby byc krolem.
      JolaW

      Usuń
    4. Nie byłabym pewna, czy RA zmarnował te ostatnie miesiące, wykorzystywał je na promocję drugiej części Hobbita, a poza tym, jak wiemy z donosów fanów, co chwila jest widywany albo w Londynie albo w Nowym Yorku, więc zapewne dopracowuje kolejne propozycje.

      I masz rację, że charakteryzacja czyni cuda, ale o tym, że może być za stary aby grać Ryszarda III wspominał sam ( chyba w jakimś radiowym wywiadzie, jeśli dobrze pamiętam). Ale zgadzam się, że zasługuje na to, aby grać króla.

      Usuń
    5. On tak mówił przez swoją skromność , a może nie chciał zapeszyć.
      Życzymy mu z całego serca aby jego marzenia o Ryszardzie III się spełniły.
      JolaW

      Usuń
    6. Oczywiście, że życzymy mu, i to nie tylko z okazji jego urodzin ;-) spełnienia wszystkich marzeń. A im więcej projektów ukończy tym dla nas, jego fanów, więcej powodów do radości :-)

      Usuń
  5. Taki młody, taki niewinny.... bez brody...

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) mnie bardzo zachwyciło, że jego twarz wręcz promienieje, być może to efekt niezbyt dużej ilości pudru ;-)

      Usuń
    2. A ja odnoszę wrażenie, patrząc na niektóre z tych zdjęć, że ma na buzię nałożone bardzo dużo tapety. Nie ujmuję niczego cudnej Richardowej cerze, jednak tu jest ona aż nie naturalnie wygładzona i jednolita:)

      Usuń
    3. Czyli charakteryzatorzy odnieśli sukces :-) bo mnie się wydaje, że szczególnie na tym 3-cim i 5-tym zdjęciu jakby nie miał tapety ;-)

      Usuń
    4. Mnie razi najbardziej 1-sze i 7-me....

      Usuń
    5. Może to kwestia oświetlenia, a może masz rację, przecież RA ma naczynkową skórę, a tu tego nie widać ;-)

      Usuń
    6. Witam Derweno, ale wydaje mi się, ze tapety to ma mało, za bardzo się świeci jego twarz. Oświetlenie nienaturalne sprawia jakby z jego twarzy biła światłośc. Porównaj oświetlenie samego filmu (nienaturalnie szare i smutne) i tych zdjęć niesamowicie pięknych.
      Jola W.

      Usuń
    7. Witaj Jolu:) Masz rację co do różnicy oświetlenia. W samym filmie nadmierny makijaż mi się nie rzucił w oczy, więc chyba to faktycznie kwestia światła, albo obróbki komputerowej tych zdjęć.

      Usuń
    8. Ja mam wrażenie, że to są zdjęcia np. jakiegoś oświetleniowca, czy kogoś takiego z ekipy, który na ich podstawie dostosowywał np. oświetlenie czy makijaż, bo nie wyglądają mi na kadry z filmu.

      Usuń
    9. Niektóre faktycznie nie wyglądają jak kadry, jednak inne przypominają sceny z filmu.

      Usuń
    10. No właśnie, przypominają, szczególnie 4-te, 5-te i 7-me. Mam nadzieję, że ktoś ujawni szczegóły dotyczące tych zdjęć.

      Usuń
    11. Myślę, że są to jednak fotosy z filmu. Robione podczas kręcenia, a ujęcia są z innej strony niż kardy filmowe.

      Usuń
    12. też mi się tak wydaje ;-) ale i tak fajnie, że się ukazały :-)

      Usuń
    13. Tak, lubię takie filmowe "smaczki"

      Usuń
    14. Ja też! Szkoda tylko, że tak długo musieliśmy na nie czekać

      Usuń
    15. 10 lat to bardzo dużo czasu... mam nadzieję, że nie trzeba będzie tyle czekać na jakieś hobbitowe smaczki:)

      Usuń
    16. Och zdecydowanie aż tak długo nie będzie trzeba czekać.:-) Tutaj (czytaj w hobbitowej produkcji) maszyna marketingowa jest bardzo wielka, a poza tym każdy zainwestowany dolar musi się zwrócić i to wielokrotnie, więc z pewnością takie „smaczki” szybko ujrzą światło dzienne. ;-)

      Usuń
    17. I tak ma być :) jak już weszłyśmy na ten temat to się jeszcze ciebie zapytam czy nie pamiętasz kiedy ma być premiera w PL tej rozszerzonej wersji Hobbita na DVD i blu-ray?

      Usuń
    18. Może kiedyś dowiemy się szczegółów o tych zdjęciach, dziękuję zrysiowane siostry za pogaduchy w wieczór poniedziałkowy. A jaki poniedziałek taki cały tydzień.
      Chyba jeszcze raz obejrzę w tym tygodniu ten serial. Sama nie wiem który to raz.
      Pozdrawiam, buziaczki i zrysiowanych snów.
      JolaW.

      Usuń
    19. DobRAnoc:) No to cały tydzień będzie Ryśkowy dla ciebie w takim razie:)

      Usuń
    20. rozszerzona wersja ma być 8 listopada, wspomniałam o tym tutaj:http://zrysiowana.blogspot.com/2013/08/hobbit-niezwyka-podroz-wersja.html
      :-)

      Usuń
    21. Mam nadzieję, że tak będzie Jolu :-)
      Dzięki za dzisiejsze pogaduchy i spokojnych RAsnów życzę :*

      Usuń
    22. Leniuch ze mnie, zamiast sama sobie poszukać to cię wykorzystuję. Tym bardziej dziękuje:*

      Usuń
    23. Żaden problem Derweno :-) Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
    24. Rozszerzona wersja w listopadzie a 27 grudnia premiera II części. na Stopklatce.Wiem, że musżę ją mieć.JolaW

      Usuń
    25. Będąc jeszcze w temacie Hobbita to miałaś na FB ciekawego gościa ostatnio.

      Usuń
    26. Zaiste, zaszczycił mnie majestatyczny król.
      A nawiasem mówiąc FB jest dość irytujący, mój profil zaszeregowany jest jako „blog osobisty” co powoduje, że np. nie mogę wysyłać wiadomości ( ew. odpowiadać na nie), nie mogę komentować innych zdjęć ( chyba, że uzbieram więcej „like-ów”) i jeszcze więcej ograniczeń, które mnie mocno irytują ( brrrr…)

      Usuń
    27. Trochę burkliwy, ale nie mu będzie, wszak jest królem:P
      Tak to jest irytujące, o czym piszesz... czasem lepiej założyć dodatkowe konto osobowe...

      Usuń
    28. Burkliwy ale i z poczuciem humoru jak na króla przystało :)
      Myślę, że na tym jednym profilu poprzestanę ;-)

      Usuń
    29. Z poczuciem humoru... hmm:) Może i masz rację, nie wczytywałam się w przekaz między słowami.
      No nic, też już będę uciekać, Aniu. Dziękuję za miły wieczór i życzę ci pięknych snów z naszym Richardem w roli głównej. DobRAnoc:)

      Usuń
    30. Dzięki bardzo za fajnie rozpoczęty tydzień. :*
      Spokojnych RAsnów Derweno:-)

      Usuń
    31. Wydaje mi się,że aktor który grał w N&S Bouchera grał w jednym z odcinków "Robin Hooda" w trzeciej serii drugi odcinek Irlandczyka,który zaprzyjaźnił się z Hoodem.

      Usuń
    32. Tak, to ten sam aktor -William Houston.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.