piątek, 31 stycznia 2014

Lubię fanficki -część 3 lub Happy Guy Day!

Jakiś czas temu robiłam przegląd moich ulubionych fanficków inspirowanych postaciami granymi przez mojego ulubionego aktora, Richarda Armitage’a. Ostatnią część możecie przeczytać tutaj. A jako że dziś jest Guy Day zatem poniżej kilka fanficków z tą postacią.

Richard Armitage jako Sir Guy Gisborne w serialu BBC "Robin Hood" S.2Ep.8. Mój screen.



Ale zanim zaczniecie czytać, proszę abyście zwróciły uwagę na ostrzeżenia umieszczone przez autorów opowiadań oraz na to, do jakiej grupy wiekowej został fanfick zakwalifikowany. A teraz miłej lektury. :-)


"Christmas Wish" autorstwa AnnieLucas. 

To jest pierwsze Boże Narodzenie po tym jak Marian została sama, po śmierci swojego ojca, Edwarda. Więcej tutaj


"Redemption Penalties” autorstwa CatWinchester. 

Co jeśli Meg, mimo doznanych ran, przeżyła? Więcej tutaj.


"Guy Rose"- autorstwa  Gratiany Lovelace. 
Wszyscy wiemy (a przynajmniej miłośnicy Sir Guy’a;-)), że w serii trzeciej serialu ”Robin Hood” Sir Guy znika na kilka miesięcy ( tak między 2-gim a 5-tym odcinkiem ). Co się w tym czasie działo z naszym ulubieńcem, przeczytacie zaczynając tutaj. Aktualizacja 30/12/2014, opowiadnie możecie przeczytać na Wattpad zaczynając tutaj

"The Tempest: A Guy of Gisborne Story" - autorstwa Charlotte1194. 
Rannego Sir Guy’a do swojego domu zabiera Cassia i jej ojciec. Dlaczego Sir Guy został ranny i co wydarzyło się dalej przeczytacie tutaj.

"Everything is a choice" - autorstwa Leah Day.
Jak sam tytuł mówi, wszystko jest wyborem, a czy Marian dobrze wybrała sprawdzicie tutaj

"Battle of Wills"- autorstwa Susanjn.
I znów Marian staje w obronie króla Ryszarda. Czy przekona Sir Guy’a aby zgładził Vasey’a? Przeczytacie tutaj


Zdaję sobie sprawę z tego, że jest o wiele więcej Sir Guy’owych fanficków, te powyżej są jednymi z pierwszych jakie czytałam i być może dlatego tak utkwiły mi w pamięci. A jeśli znacie jakieś ciekawe opowieści i uważacie, że czytelnicy tego bloga powinni się z nimi zapoznać, proszę pozostawcie link w komentarzu.  

Aktualizacja 04/07/2016- krótkie opowiadanie (ficlet) “Sir Guy, The Look of Love” autorstwa Gratiany Lovelece możecie przeczytać tutaj


Aktualizacja 23/01/2015- krótkie opowiadanie autorstwa Eve, "Prawdziwe dzieje Robin Hooda". Do przeczytania tutaj.

Aktualizacja 20/07/2016, Dorota na swoim blogu "Mój świat,moje kredki…” zaczęła publikować swoje opowiadanie pt. ”Rzecz o przypadkach z las Sherwood”. Zacząć czytać możecie tutaj

14 komentarzy:

  1. Aniu! Ogromne dzięki!
    Przecież to ja prosiłam o te fanfki o sir Guy'u, Jesteś naprawdę wyjątkową gospodynią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Rebecco:-) Mam nadzieję, że w te zimowe wieczory miło spędzisz czas w towarzystwie sir Guy’a.

      Usuń
    2. Aniu, tyle szczęścia naraz. Dziękuję! Już wiem, jak spędzę dzisiejszy dłuuugi wieczór. Sen jest dla mięczaków! :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje propozycje, Eve. A że niektóre są dość długie, zacznij od tych na samym końcu :-)

      Usuń
    4. Wczoraj miałam sir Guy'a w trzeciej odsłonie, więc czytam właśnie "Redemptoin Penalties" :)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
    6. O tak, ale trochę zajmie mi doczytanie do końca :)

      Usuń
    7. Nie ma co się spieszyć, Sir Guy wymaga należytej uwagi :)

      Usuń
  2. Toteż nie spieszę się na napawam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być "a napawam". Blogger tym razem dodał mi literki i przerzuciła dalej :)

      Usuń
    2. Napawaj się, napawaj … może sir Guy Ci się przyśni.
      ( a literkami się nie przejmuj, mój mózg tak się przyzwyczaił do moich, że i tak odczytuje poprawnie)

      Usuń
    3. To przez to napawanie literki mi się myliły :))

      Usuń
  3. Hi Ania,
    Thanks so much for providing a link to my fan fic "Guy's Rose"! I really appreciate it! But if I may, let me provide your readers with the link to my Wattpad site for that story--there, the chapters are contiguous, not separated by other essays as they are on my blog. Here is my Wattpad link:

    http://www.wattpad.com/story/1947198-guy%27s-rose-ch-0-to-40-a-fan-fiction-by-gratiana

    And in Polish via Google Translate:
    Cześć Aniu,
    Dziękuję bardzo za dostarczenie link do mojego fan fic "Guy Rose"! Naprawdę doceniam to! Ale jeśli mogę, daj mi dostarczyć czytelnikom z linkiem do mojej strony Wattpad dla tej historii - tam, rozdziały są ciągłe, a nie oddzielone od innych esejów, ponieważ są one na moim blogu. Tu jest mój związek Wattpad:

    http://www.wattpad.com/story/1947198-guy%27s-rose-ch-0-to-40-a-fan-fiction-by-gratiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Grati!
      Oh, I think you know how much I love all your stories not only of Sir Guy. And I thank you very much for the link to your story on Wattpad, I just updated the post by adding the link given by you.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.