sobota, 9 sierpnia 2014

Thorin z okładki książki.

Na RACentral pojawiło się nowe zdjęcie Thorina Dębowej Tarczy. Zdjęcie możecie zobaczyć poniżej.


Ten wizerunek Thorina jest z okładki kolejnej książki pani Jude Fisher (o poprzedniej tutaj) pod angielskim tytułem "Hobbit: The Battle of the Five Armies Visual Companion.” Mnie udało się znaleźć zdjęcie hiszpańskiej jej wersji, której okładka wygląda tak:

Źródło
Zastanawiam się ile tym razem w tej książce będzie ciekawostek związanych z Thorinem, bo umieszczenie tej postaci w centralnym miejscu sugeruje, że może być o nim dość sporo informacji. Ale o tym przyjdzie nam się przekonać na jesień, jak przypuszczam. 

2 komentarze:

  1. Thorin w wykonaniu RA to esencja Krasnoluda.
    Tylko ta zbroja ... Bardziej pasowałaby kolczuga z mithrilu. Ale pewnie jak zwykle Jackson ma własne wyobrażenia także na takie szczegóły. I dlatego niektórym LOTR i Hobbit nie pasują.
    AzB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zastanawiałam czy da się w tej zbroi wywijać mieczem. ;-) Wydaje się jakaś taka ciężka, ale specjalistką nie jestem ;-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.