poniedziałek, 8 września 2014

Nowe ( stare) zdjęcia pana Armitage’a od pani Sarah Dunn.

Pani Sarah Dunn na swojej stronie internetowej SarahDunnPhoto.co.uk udostępniła nowe zdjęcia pana Armitage’a z sesji zdjęciowej z 2013roku. Dzięki Jola za linka. Poprzednimi zdjęciami z tej sesji cieszyliśmy się tutaj i tutaj.
Richard Armitage - zdjęcie z sesji zdjęciowej autorstwa Sarah Dunn. Źródło.
Richard Armitage - zdjęcie z sesji zdjęciowej autorstwa Sarah Dunn. Źródło.



Zastanawiam się, co podczas tej sesji zdjęciowej tak rozbawiło mojego ulubionego aktora. ;-)

49 komentarzy:

  1. Te zdjęcia nie są pozowane, pewnie Pani Dunn dla uchwycenia naturalności Ryśka powiedziała jakiś kawał o blondynce. Rysiek znany jest ze swojego poczucia humoru.
    A że serdecznie się śmieje to widać chociażby na klipach i zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może faktycznie pani Dunn powiedziała Ryśkowi jakiś żart, ale dopiero na tych zdjęciach widać, że Ryś się świetnie bawił podczas tej sesji, i dopiero te zdjęcia dowodzą jego stwierdzenia, że „ona jest jego ulubionym fotografem”

      Usuń
    2. Ee tam, ja myślę, że powiedziała "Richard, uśmiechnij się, ale tak, żeby wszystkim kobietom na świecie kolana zmiękły i serca zatrzepotały w piersiach". No i Rysiek się uśmiechnął, w końcu co to za problem dla takiego aktora? ;-)
      Jeannette

      Usuń
    3. I stało się, serca trzepocą i kolana miękną ;-)

      Usuń
    4. I jeszcze buźki się szczerzą jak głupie do ekranu (przynajmniej moja buźka) :)
      Jeannette

      Usuń
    5. Ten uśmiech jest taki skromny, raczej wstydliwy a zarazem piękny.

      Usuń
    6. Jest najcudowniejszy na świecie :)
      Jeannette

      Usuń
    7. Moja też Jeannette :-) Bo to baaardzo zaraźliwy uśmiech.

      Usuń
    8. Z pewnością pani fotograf i nasz ulubieniec darzą się sympatią i dobrze czują w swoim towarzystwie, a te zdjęcia są tego dowodem: niewymuszony luz, spontaniczność, bezpretensjonalność i ten uśmiech ... tak ... kolana miękną. :)

      Usuń
    9. Tylko dlaczego p.Dunn kazała tak długo czekać aby to udowodnić ( sorki, ale na poprzednich udostępnionych przez nią zdjęciach tego nie widziałam). Ale to nieważne, ważne że możemy cieszyć się tymi zdjęciami i szukać leków na palpitację serca ;-)

      Usuń
    10. A może to był kawał o brunetce? ;)

      Usuń
    11. Oj, Robin to był kawał o blondynce-jedyny jaki Rysiek pamięta i natabene spalił
      w rozmowie z Martinem.
      https://www.youtube.com/watch?v=s46OcpPYBTI

      Usuń
    12. A, ja to nawet kiedyś oglądałam, ale już zapomniałam:) dobrze, że mu ten żarcik nie wyszedł :) tak na marginesie- kawały o blondynkach są tak głupie jak ludzie, którzy je wymyślają :)

      Usuń
    13. Robin, czyżbyś była blondynką? ;))
      Jeannette

      Usuń
  2. Może te zdjęcia to przedsmak tych co niebawem obejrzymy, te z niedawnej sesji, z brodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że tymi zdjęciami p. Dunn rozkręca marketingową machinę ;-)

      Usuń
  3. Mads, zdradzę cię na chwilę. He is perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak zdjęcie Ryśka o poranku. Dzięki Aniu, poprawiłaś mi humor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Lady Lukrecjo :-) A taki uśmiechnięty Ryś o każdej porze dnia ( i nocy ;)) poprawia humor ;-)

      Usuń
  5. I Jego konkurentem według Glamour ma być Justin Bieber?! Nawet gdybym miała 14 lat, nie miałabym wątpliwości, że RA wymiata.
    Uśmiechniętego dnia wszystkim Zrysiowanym!
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieber, Bieber? A kto to jest Bieber?!?! Żartowałam ;-)

      Oj tak Doroto, Ryś jest bezkonkurencyjny ( w każdym bądź razie dla nas ;))

      Usuń
  6. Pilnie potrzebowałam nowego zdjęcia RA na tapetę do telefonu... no i proszę, mam! Jak zwykle, Aniu trafiłaś w dziesiątkę!
    Ryś odprężony, wakacyjnie na luzie, i te buty, a nade wszystko ten brak skarpetek - po prostu delicje:). Wygląda tak, jakby Ryś właśnie wrócił ze spaceru po plaży....
    Justin Bieber (i jemu podobni) nie jest godzien wiązania sznurówek u Rysiowych butów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justin Bieber to w ogóle nie jest godzien miana mężczyzny. Co najwyżej chłopczyka, a i tu mam pewne wątpliwości ;)
      Jeannette

      Usuń
    2. Och, jaka to przyjemność wstać rano i spojrzeć na wyluzowanego i cudnego Ryśka na tapecie w komórce. To drugie zdjęcie wspaniale się prezentuje w moim telefonie.
      Już wczoraj to zrobiłam.

      Usuń
    3. I moim telefonie też już się zadomowiły te zdjęcia :-) Jeszcze nie jako tapeta, ale już tam są na wszelki wypadek.

      A może mi ktoś wytłumaczyć co jest z / w tym brakiem skarpetek. Hmm… ;-)

      Usuń
  7. Aniu, asiaJJ chyba wyjaśni to dokładniej. Wydaje mi się, że brak skarpetek był w tym roku w modzie (nie znam się na męskiej modzie), ale czy to w Polsce, czy w Londynie widziałam młodych mężczyzn bez skarpetek. Co dla mnie wydawało się dziwne; bosa stopa i ładny skórzany mokasyn lub tenisówek.Chociaż patrząc na zgrabne kostki Ryśka jest to niezły widok. A jak on dbał o swoje kostki jak kręcił "Hobbita", teraz je widzimy w pełni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że i mnie udało się paru bezskarpetowców w Polsce zauważyć, więc domyślam się, pomimo że nie znam się na męskiej modzie, że to taki trend ;-)

      Usuń
  8. Moje drogie, mnie chodziło głównie o piękny widok Rysiowych kostek!
    O trendach i modzie się nie wypowiadam, bo sie na tym specjalnie nie znam...
    Dorej nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wrażenie, że nie o modę Ci chodziło Asiu;-) Ale zastanawiałam się czy te stopy bez skarpetek tak samo mocno przykuwają Twoją uwagę jak moją jego dłonie ;-)

      Usuń
  9. Tak, widok jest nieziemski i taki seksowny.
    RA-snów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam zdjęcia kandydatów Glamour i na widok niektórych wątroba rozbolała mnie jeszcze bardziej - tym razem ze śmiechu. O gustach sie co prawda nie dyskutuje, ale "uroda" niektórych panów jest co najmniej dyskusyjna. Potwierdza się,że tylko RA ma urodę, klasę,styl i szyk jak dawne gwiazdy typu : Gregory Peck, David Niven ...
    AzB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą AzB. Rysiek to mężczyzna przez duże M, część to zwykłe małolaty a część bez szyku, urody, klasy. Kto ich wybierał ?

      Usuń
    2. Też się zastanawiam. Chyba,że ktoś uległ naciskom "fanów", bo inaczej nie potrafię sobie wytłumaczyć obecności np. Justyny Bimber eee tzn. J.Biebera w tym zestawieniu.
      AzB

      Usuń
    3. Nie wiem , czy takie pismo jak "Glamour ulega naciskom. Oni dają część kandydatów dla gimnazjalistek, a część dla starszej damskiej młodzieży.
      Może w te sposób badają rynek ?

      Usuń
    4. Jeśli badają rynek to byłoby lepiej gdyby zrobili dwa odrębne głosowania. Wtedy nie obrażaliby niektórych kandydatów. I ich wielbicieli, a przede wszystkim wielbicielek :)
      AzB

      Usuń
    5. Powinno być jedno, ale z zaznaczeniem powyżej 40 lat.
      Taki dojrzały mężczyzna to dopiero prawdziwy mężczyzna (jak wino im starsze tym lepsze).
      Chyba że dla małolatów chłopczyk do 20, dla trochę starszych do 30, dla kobiet które wiedzą jak poznać najseksowniejszego Pana powyżej 40.(mówię o latach Panów).

      Usuń
    6. Showbiznes rządzi się swoimi prawami. Fani J.Biebera to całkiem pokaźna liczba a co za tym idzie pojawienie się jego nazwiska przynosi całkiem niezłe dochody. Ja się cieszę, że znów Ryś jest na tej liście a żałuję tylko że ponownie z tym samym zdjęciem. No ale cóż, wszystkiego mieć nie można ;-)

      Usuń
  11. Widać, ze Rysiek lubi chodzić bez skarpetek, ale nie wiem, czy to jest właściwe, widziałam jego haluksy.
    https://twitter.com/picerapeca/status/509471148430876672/photo/1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na twoje pytanie- to nie jest żaden nowy trend, tylko stała zasada. Do mokasynów nie nosi się skarpetek. Za wyjątkiem pięknych lat 80/90, kiedy królował lans na mokasyny + białe skarpetki ;)

      Usuń
    2. Aha, a do tenisówek to w zasadzie jak kto chce ;) ale chyba noga pana R. korzystniej wygląda bez skarpetki? ;)

      Usuń
    3. Dziękuję Robin za uświadomienie w sprawie skarpetek.

      Usuń
    4. Spoko ;)
      A znalazłam jeszcze taki link ;)
      http://www.logo24.pl/Logo24/1,85825,11729153,Stylista_radzi__skarpety_i_mokasyny.html

      Usuń
    5. Robin, nie chodziło mi o takie łapcie, jak na załączonym linku, tylko porządne skórzane mokasyny (półbuty robione na wzór mokasynów).

      Usuń
    6. Dzięki za wyjaśnienia Robin :-) Zapewne dla Rysia wygoda w tak noszeniu obuwia też ma znaczenie.

      Usuń
  12. Wydaje mi się, że jego haluksy to pozostałości po balecie lub wrodzona wiotkość stawów.
    Kiedyś mówił w wywiadzie o swoich słabych stawach, że musi ciągle je wzmacniać.
    Dlatego lubi miękkie obuwie lub szerokie w palcach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że balet znacznie się przyczynił do haluksów, bo one są efektem m.in. zbyt dużego nacisku na palce stóp. Dlatego kobiety częściej mają haluksy, przez noszenie szpilek. Ale mam nadzieję, że on jakoś to leczy i kontroluje, bo nieleczone haluksy bardzo bolą, mogą powodować stany zapalne i jeszcze masę innych dolegliwości. A jeśli leczenie nie-operacyjne nie działa, to konieczna jest operacja.
      Jeannette

      Usuń
    2. Wierzę, że Ryś kontroluje co się dzieje z jego haluksami, bez względu na przyczynę ich powstania.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.