poniedziałek, 25 listopada 2013

The Hobbit: The Desolation of Smaug - TV Spot #6, #7, #8,#9 [HD]

Nie wiem dlaczego umknęło mojej uwadze, że w ciągu ostatnich kilku dni pojawiły się aż cztery ( łącznie z dzisiejszym) spoty telewizyjne do "Hobbit:Pustkowie Smauga". Jeśli ktoś ich nie widział, może to zrobić poniżej. 
I do not know why but I did not notice that appeared four TV spots for "The Hobbit: The Desolation of Smaug" in the last few days. If you want to see them, you can do it below.





Muszę przyznać, że mimo iż moje oczy wciąż szukają Thorina Dębowej Tarczy (Richard Armitage) ...
I have to admit that my eyes are still looking for the Thorin Oakenshield (Richard Armitage), 

Richard Armitage jako Thorin Dębowa Tarcza w spocie tv do "Hobbit. Pustkowie Smauga". / Richard Armitage as Thorin Oakenshield in the tv spot to "The Hobbit: The Desolation of Smaug.". Źródło/Source
... to bardzo intryguje mnie głos Samuga (Benedicta Cumberbatcha), który tutaj, w tych kilku sekundach, brzmi dość przerażająco.

but also very intrigued by the voice of Smaug (Benedict Cumberbatch), who here in a few seconds sounds pretty scary.

3 komentarze:

  1. Piękne to ostatnie zdjęcie, Aniu. Wszystkie zdjęcia RA, w których spogląda wprost w obiektyw, są dla mnie w dużym stopniu hipnotyzujące. Ciężko się oderwać. :)

    Ponieważ i tak już pewnie smacznie śpicie, drogie zRysiowane, to zostawię losowi, która z Was to przeczyta. Poniżej mój adres mailowy, a dla dwóch pierwszych osób, które się do mnie odezwą, mam maleńki prezencik mikołajkowy. Proszę tylko wziąć pod uwagę fakt, że będę go musiała fizycznie przesłać. Reszta już w mailu. rozdzka@o2.pl
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację Ello, ciężko oderwać się od Thorina, zwłaszcza, że patrząc na to zdjęcie moje oczy też wędrują do jego oczu. A kiedy słyszę jak Thorin mówi, słowa które RA przytaczał podczas nowojorskiego spotkania z fanami Hobbita („if this is to end in fire then we will all burn together”, to aż ciarki mnie przechodzą.

      Usuń
  2. Nie napisałam, że to prezencik jak najbardziej "hobbitowy"...

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.