wtorek, 5 listopada 2013

Kilka zdjęć pana Armitage'a z wczorajszego dnia./ Mr. Armitage on a few photos from yesterday's day.

Kilka zdjęć pana Armitage'a, które udało mi się znaleźć. Mam nadzieję, że i Wam się one spodobają. :-)A few pictures of Mr. Armitage, I was able to find. I hope you enjoy them. :-)

Richard Armitage i Orlando Bloom. Źródło/Source
Richard Armitage i Orlando Bloom. Źródło/Source
Źródło/Source
To zdjęcie edytowane przeze mnie. / This picture edited by me. 
To zdjęcie edytowane przeze mnie. /This picture edited by me. 


"Twarzą w twarz ze Smaugiem". / "Face to face with Smaug." Źródło/Source
I mały bonus. 
And a little bonus.

23 komentarze:

  1. Cześć:) No i się nam dwa słodziaki w jednym miejscu zebrały:D

    (Richard zapuszcza brodę! Richard zapuszcza brodę! Hurra!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka:-)
      Oj słodziaki, słodziaki! Mogliby grać braci, czyż nie? Jestem ciekawa do jakiej długości będzie tą brodę zapuszczał ;-)

      Usuń
    2. Thorinowej:D

      Jeszcze brakuje przy nich Thraduila:P

      Usuń
    3. Aż tak długiej??? Czasem trudno być jego fanem :D:D
      Jakoś mam mieszane uczucia jeśli chodzi o Thraduila, ale podoba mi się jego głos. ;-)

      Usuń
    4. Mnie on bawi bardzo teraz, bo jest taki przerysowany:) Coś w rodzaju "Och ach jestem bardzo wiekowym elfem, mam 3000 lat, jestem królem, jestem cudny, mam piękne włosy, piękny tron! Całuj łapę pana!"
      Ale wczesniej mnie wkurzał:P

      Usuń
    5. Nie no, kapitalna charakterystyka Thraduila:)

      Usuń
    6. Hihi:P Cieszę się, że ci się podoba:)

      Usuń
    7. I to bardzo!:D Myślę, że Thorinowi też by się spodobał :)

      Usuń
    8. Wszystko by mu się spodobało prócz "Całuj łapę pana":P

      Usuń
    9. Taaak tego by Ci nie darował ;-)

      Usuń
    10. A słyszałaś soundtrack do DoS’a?

      Usuń
    11. Masz na myśli piosenkę "I see fire"?

      Szczerze ci powiem, że powiem, że czas jaki mam na to by usiąść ostatnio do kompa, kurczy się wprost proporcjonalnie do zwiększającej się w ostatnim tygodni newsów o HOBBICIE. Jak na złość.

      Usuń
    12. Tak, o tej piosence myślałam.
      I przykro mi z powodu Twojego braku czasu *przytulam*

      Usuń
    13. Dziekuję:)

      Co o niej myślisz? Podoba mi się nawet. Ma taki klimat mroczny. Jak jej posłucham jeszcze parę razy to wpadnie mi już całkiem w ucho. Ale nie porywa mnie tak jak "Far Over The Misty Mountains Cold" z pierwszego filmu.

      Ale jak już rozmawiamy o muzyce z Hobbita to przesłuchaj to:

      http://www.youtube.com/watch?v=vN4SybJkRoY

      obecnie słucham tego w kółko:)

      Usuń
    14. Bardzo mnie ta („I see fire”) wzruszyła. Wiesz, jak sobie pomyślałam o Thorinie i to co powiedział Rysiek wczoraj…to jakoś tak mi się smutno zrobiło. Myślę, że ma szansę zostać hitem.

      Ta proponowana przez Ciebie ma fajny klimat. posłucham jej jeszcze raz i chyba dodam do ulubionych- dzięki:*

      Usuń
    15. Co Richard powiedział?

      Piosenka jest przejmującą, bo zaczyna się wypełniać przeznaczenie Thorina, które sprowadzi na niego zgubę i to jest jak ciemna chmura, która wisi na głową kiedy się słucha tej piosenki.

      Co do zaproponowanego przeze mnie kawałka, to mnie ona bardzo wzrusza. Jak słyszę słowa tej piosenki

      "...The King beneath the mountains,
      The King of carven stone,
      The lord of silver fountains
      Shall come into his own!

      ...to coś mnie w gardle ściska. I wpadam w taki smętny nastrój, ale nie mogę przestać jej słuchać.

      Usuń
    16. Ryś zapytany o jego ulubione zdanie z DoD’a, powiedział „if this is to end in fire then we will all burn together” ( tu możesz to usłyszeć:
      http://richardarmitagecentral.co.uk/racwordpress/wp-content/uploads/2013/11/HobbitLiveFanEvent_RA_If-this-is-to-end-in-fire.mp3 )
      I ta jego wypowiedź tak bardzo harmonizuje z tą piosenką.

      Nie dziwię się, że Cię w gardle ściska, bo to bardzo wzruszająca piosenka. Piękna.

      Usuń
    17. Przepraszam, ale będę się już zbierać, bo spać mi się bardzo już chce (przemęczenie daje znać o sobie:( ) Oczy mi się same już zamykają i dosłownie przysypiam nad lapkiem.

      Miło było z tobą rozmawiać, zresztą jak zwykle:)
      Dobranoc Aniu i życzę ci spokojnej nocy i pięknych RAsnów:)

      Usuń
    18. Ja również dziękuję za odstresowującą rozmowę :*
      3maj się! Thorinowych snów Derweno!

      Usuń
    19. Najpierw (wczoraj) widziałam nowy trailer gdzie Thorin mówi te słowa i dopiero później (dziś) słuchałam nowej piosenki do DoS'a i też przyszły mi na myśl te słowa Thorina.

      Usuń
  2. Zawsze mnie zastanawia, że jak się bruneta przefarbuje na blond, to efekt jest całkiem, całkiem :) Ale w drugą stronę to z reguły wychodzi koszmar. Kwestia karnacji? :)
    Rzeczywiście, charakterystyka Thraduila w wykonaniu Derweny jest super. :) Jakoś nie pałam do niego sympatią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Chyba masz rację Magdaleno z tymi przefarbowaniami, że to kwestia karnacji, chociaż wizażystką nie jestem ;-) I też mnie ten Thraduil nie kręci, chyba za bardzo lubię/ rozumiem Thorina ;-)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.