sobota, 27 maja 2017

Wielodniowe RA Wyzwanie, czyli rozpalić zRYSIOwanie. #27:Ulubiony cytat postaci lub RA.


Kontynuacja z tego miejsca. Przypomnę, że pomysłodawczynią tego wyzwania jest Guylty, która prowadzi blog Guylty Pleasure.

#27:Ulubiony cytat postaci lub RA.


Prawdę mówiąc odpowiedź na to pytanie jakiś czas temu pojawiło się na blogu. Tutaj wspomniałam o moich ulubionych cytatach RA postaci. A tutaj umieściłam kilka cytatów z wywiadów udzielonych przez pana Armitage’a.

Jednak dla potrzeb tego posta przypomnę tu cytat z „North and South”/”Północ Południe” wypowiedziany przez pana Thorntona do panny Hale.


I spoke to you about my feelings because I love you. I have no thought for your reputation! (…) I don't want to possess you, I wish to marry you because I love you!

Czyli: 
Mówiłem o moich uczuciach, bo cię kocham. Nie myślałem o twojej reputacji!) (…) Nie chcę cię posiadać, chciałbym cię poślubić, ponieważ cię kocham!
Oraz jedną wypowiedź pana Armitage’a udzieloną podczas Popcorn Taxi’s Richard Armitage Q&A 1-go maja 2013r. Kiedy to poproszono go o skomentowanie swoich doświadczeń związanych z angażowaniem go do określonego typu postaci w związku z tym, że gra wiele mrocznych i zrzędliwych postaci, a także za jakimi rolami chce rozejrzeć się w przyszłości. Wówczas odpowiedział.


Czyli:
Zawsze jestem zdenerwowany, gdy przeczytam coś co czuję, że jest bliskie mnie, gdyż przewiduję, że nie dostanę tego. Ponieważ myślę, że jestem lepszy będąc kimś kto jest daleki ode mnie. Ale oczywiście marzę o graniu romantycznej i bohaterskiej głównej roli, lecz nie sądzę że moja twarz pasuje do tego. [Myślę, że jest coś ciemnego i złowrogiego w niej. (roześmiał się)].

5 komentarzy:

  1. "Look back at me!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Animka :)

      Usuń
    2. To piękny cytat, Animko. <3 Jak się do tego doda to przejmujące spojrzenie pana Thorntona…hmm… serce pęka.

      Usuń
  2. Aaach nie mam ulubionego cutatu :) powiedzialabym, ze mam ulubione, emocjonalne wypowiedzi postaci Rysia- wypowiedź Johna, którą zaprezentowałaś Aniu powyżej i pożegnanie Thorina z Bilbem ;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożegnanie Thorina z Bilbem to bardzo piękne słowa, zawierają w sobie dużo prawdy.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.