wtorek, 15 kwietnia 2014

Cztery zabawne gify.

Muszę przyznać, że nie jestem miłośniczką gier komputerowych, chociaż swego czasu zafascynowała mnie wirtualna podróż do Śródziemia. Ale kiedy natrafiłam na te gify (ich źródło tutaj)






które bardzo mnie rozbawiły, zastanawiałam się co to za kreskówka w której to tak pięknie falują Thorinowi włosy, że o jego locie i przepięknym lądowaniu na lawie złota nie wspomnę. :-) I jak przypuszczam gify pochodzą z gry LEGO Hobbit, której trailer możecie zobaczyć poniżej. 


Będę wieczorem, teraz uciekam do fryzjera. :-)

8 komentarzy:

  1. Rysio nawet jako klocek lego (jakkolwiek to brzmi) jest uroczy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie brzmi :D to przez te majestatyczne włosy i groźną minę :))

      Usuń
    2. Zgadzam się w całej rozciągłości - uroczy klocuszek :)

      Usuń
    3. Lady Lukrecjo, zgadzam się z Dziewczynami, brzmi to idealnie :D :D :D

      Usuń
  2. Nie wiem czy to jest ta gra o której mówił Rysiek, że musiał sobie przypomnieć sobie i poćwiczyć zachrypnięty głos Thorina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna Jolu, ale wydaje mi się, że nie o tym wspominał Ryś

      Usuń
  3. Mnie najbardziej rozbawił Kili z lusterkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.