wtorek, 2 czerwca 2015

Hannibal jest ucztą dla zmysłów?




Och panie Armitage, takie selfie, cudne zresztą, jest dużą konkurencją i to bez kupowania większego telewizora. ;-)


Ale skoro to tweet promocyjny trzeciego sezonu serialu „Hannibal” to przypomnę, że w polskiej tv będzie można go zobaczyć już 5-go czerwca w AXN













Aktualizacja 02/06/2015: Wyjaśniam dlaczego nie widać zdjęcia pana Armitage’a, ponieważ mój nasz ulubiony aktor usunął tweeta. A szkoda, bo mnie bardzo się podobał taki sposób promowania Hannibala. 

27 komentarzy:

  1. Hmm, jak dla mnie to nie bardzo. Ale kto wie, jakie będę mieć zdanie od 8. odcinka. ;)
    Za to powyższe selfie jest ucztą dla moich oczu i było pierwszą rzeczą jaką rano zobaczyłam po włączeniu internetu, więc ten dzień zaczął się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też nie, ale poczekam na wejście smoka ;-) Mnie też udało się looknąć na RA Twittera rano, i ściągnąć to selfie do „pakietu ratunkowego” ;-)

      Usuń
  2. Spojrzenie Ryśka na tym selifie przeszywa mnie jak u krawcowej igła materiał.
    Te oczy są piękne, chociaż wolę osobiście ciemniejszy Ryśkowy zarost. Być może to światło tak rozjaśnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze światłem możesz mieć rację Jolu, od jego czoła też mocno odbija się światło, poza tym w oczach też jakby lampę błyskową widać. Ale mam wrażenie, że ten zarost to jego naturalny kolor, zwłaszcza że prześwitują srebrne kosmyki. A to spojrzenie niezwykle hipnotyzujące :-)

      Usuń
  3. Cudne selfie (było) :D. Tylko chyba jakieś stare, bo ostatnio RA miał większe zakola niż na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, było. Ale na bloga wróci, za chwilę umieszczę je na pasku bocznym. ;-) A czy stare jest to zdjęcie, tego nie wiem, aczkolwiek widać jaśniejsze włosy i brodę, która jak sądzę jest pozostałością po kręceniu „Pielgrzymki”, ale jak jest/było naprawdę to musiałby powiedzieć sam RA.

      Usuń
  4. Witajcie kobietki :) czytałam pewną wymianę zdań na brazylijskim twitterze/fun page'u Richarda i wywnioskowałam, że prawdopodobnie przyczyną usunięcia twitta Pana Richarda były nieprzychylne komentarze pod jego adresem i sposobu w jaki promuje Hannibala. Zarzucali mu pyszałkowatość. Tak w dużym skrócie :/ Moemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moemi. :-)
      Też czytałam różne komentarze na temat tego tweeta, i myślę że czasami lepiej by było, aby taki jeden z drugim mocno zastanowili się co pisze i ugryźli się w klawiaturę. Szkoda, że Ryś nie może uniknąć hejtów. A zarzucenie mu pyszałkowatości jak powiadasz, to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że piszący kompletnie nie ma pojęcia o RA. A szkoda, bo już nieraz udowodnił jak bardzo jest skromy i jak bardzo hojny.

      Usuń
  5. RA i pyszałkowatość ? To jak oksymoron ! Chyba kompletnie nie zrozumieli jego intencji. Szkoda,że RA uległ presji. Powinien się na nich obrazić i Zrysiowaną poczytać. Tyle, że mógłby wyłysieć od głasków :)
    Udanego długiego weekendu !
    AzB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację AzB, widać że nie zrozumieli RA. Mnie taki sposób promowania tego serialu bardzo odpowiada, zwłaszcza że będę go oglądać TYLKO ze względu na RA.

      Również życzę miłego weekendu! ( choć dla mnie nie będzie on długi, niestety )

      Usuń
    2. RA przydałoby się więcej asertywności. Przecież tych kretynów jest na pewno dużo mniej niż ludzi normalnych, cieszących się z takiej promocji i co najważniejsze nie uznających go za próżnego. Nigdy nie dogodzi się wszystkim, ale najważniejsze by się nie dawać im zgnębić. :(

      Usuń
    3. A mnie się wydaje, że to zaczątek promocji nowej akcji, której stał się ambasadorem

      Usuń
    4. Otóż to, Anushko! Szkoda tylko, że kretyni, jak "ładnie":) ich określiłaś są głośni i bardziej zauważalni. I zapewne nie zrozumieją nowej akcji promowanej przez RA, podobnie jak poprzedniej, którą też firmował własnym nazwiskiem.

      Usuń
    5. Dokładnie Eve! Szkoda, że niektórzy nie potrafią cieszyć się i być wdzięcznym za to czym się RA dzieli.

      Usuń
    6. Żeby zamknąć domniemywanie- najnowszy tweet RA https://twitter.com/RCArmitage/status/606165493238648832

      Usuń
    7. I to jest najlepsze podsumowanie! :)

      Usuń
    8. Dokładnie, czyli wychodzi na to, że RA czyta niektóre tweety a i zapewne na tumblr zagląda.

      Usuń
  6. Ajć! Nie załapałam się na tego twitta, ponieważ znów został usunięty. Co Rysiek napisał? ;> Moemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się dziś z Rysiem dzieje, bo usuwa tweety na potęgę :) och, a przecież wiadomo, że w internecie NIC nie ginie. Zatem kliknij tutaj aby sprawdzić .;-)

      Usuń
  7. Moje Drogie, powiedzcie mi co powinnam zrobić żeby publikować posty nie pod pseudonimem "Anonimowy" a swoim? Jest mi bardzo miło ujawić się, ponieważ od dłuższego czasu zaglądam Tu i uważam, że blog jest świetny Aniu :) Powiem tak: zrobiłam to dla swojego dobra ;> ten rok wiązał się dla mnie z wytężoną pracą, związaną z 5 rokiem studiów i oczywiście pracą mgr. Wolałam nie angażować się w nic co mogło przyczynić się do uciekania czasu przez palce ;) Gdybym zaczęła tutaj z Wami żyć to chyba bym tej pracy nie napisała, jeśli wiecie co mam na myśli xD Ale od wczoraj praca leży już w dziekanacie a obrona czeka pod koniec czerwca. Jest mi niezmiernie miło, że ze spokojnym umysłem mogę żyć tutaj z Wami ;D Zapowiadam, że będę baaardzo aktywna, hihihi :) Mam na imię Martyna a Moemi to japoński odpowiednik mojego imienia, który bardzo mi się spodobał ;) Jeśli chciałybyście jeszcze coś wiedzieć o mnie, z kim macie doczynienia- pytajcie śmiało :D Moemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że lubisz to miejsce Martyno. :-) Gratuluję skończenia studiów i trzymam kciuki za obronę pracy mgr. Skoro mówisz, że Moemi to japoński odpowiednik Twojego imienia, to czyżbyś studiowała japonistykę czy byłaś w Japonii?

      A odpowiadając na Twoje pytanie, aby nie być anonimową należy założyć googlowe konto. Ale jeśli ktoś ma swojego bloga na bloggerze bądź też na wordpressie to może umieszczać komentarze logując się przez swoje profile.

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu za wskazówki :) zajmę się tym :) Nie, nie japonistyki nie studiuję ;) moja kuzynka za to biegle mówi po japońsku i kiedyś mi powiedziała, że tak brzmi moje imię :) ja natomiast studiuję turystykę i rekreację, tzn. już prawie skonczyłam ;) Moemi

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że Ci się uda Moemi :-) A obrona to już tylko formalność. Kierunek ciekawy

      Usuń
  8. RA to ma chyba jakieś problemy emocjonalne, to publikuje twitta, to znów usuwa ;D. Może kryzys wieku średniego? ;P Chyba jeszcze nie zauważył, że co raz trafi do Internetu, to pozostanie w nim na zawsze :)). I dobrze, dzięki temu mogę po tygodniowej nieobecności dowiedzieć się, co się działo ;). Swoją drogą internauci to jedna z bardziej pomocnych grup społecznych - jeszcze człowiek dobrze pytania nie zada, a już ma 15 odpowiedzi z odpowiednimi linkami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym abyś nie oceniała tak srogo RA, widocznie miał ważny powód, że usunął tweeta, jak sam powiedział „ jego bar, jego zasady”.

      Usuń
  9. Ma może któraś to zdjęcie? Bo jestem bardzo ciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z tym co napisałam wyżej Jeannette, zdjęcie umieściłam ( i jeszcze jest;-)) na pasku bocznym bloga pod hasłem „gdzie można zobaczyć RA w polskiej tv”.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.