czwartek, 10 lipca 2014

Nowa sesja zdjęciowa pana Armitage’a.

Kiedy zobaczyłam zdjęcie pana Armitage’a widniejące w tym artykule, które nawiasem mówiąc niespecjalnie przypadło mi do gustu, zastanawiałam się czy zrobiono tylko jedno zdjęcie dla potrzeb wywiadu, czy też będzie tych zdjęć znacznie więcej. Teraz wiem ( i wielkie dzięki Joli za ifno o tych zdjęciach), że sesja zdjęciowa zrobiona w dniu 23 czerwca tego roku przez Francesco Guidicini dla The Sunday Times zawiera naprawdę piękne zdjęcia. Możecie je zobaczyć tutaj i troszkę więcej tutaj. Mnie szczególnie podobają się te dwa.
Richard Armitage. Zdjęcie autorstwa Francesco Guidicini dla The Sunday Times.23/06/2014 
Richard Armitage. Zdjęcie autorstwa Francesco Guidicini dla The Sunday Times.23/06/2014 

16 komentarzy:

  1. Jestem totalnie zauroczona jego stylem (jak zwykle), absolutnie KOCHAM jego buty! Dla mnie jest ideałem pod każdym względem. Jego ubiór zwala mnie z nóg za każdym razem, dla mnie Rysiek jest ikoną męskiego stylu - to w facetach lubię. Ubolewam tylko, że zdjęć z pierwszego linka nie można powiększyć :(
    Ale powtórzę się - TE buty na TYCH nóżkach przyprawiają mnie o szybsze bicie serca :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zauroczona! Tu znów się potwierdza to co powiedział w jednym z wywiadów, że „jest dużym facetem” i wcale jak sądzę nie miał na myśli wzrostu. Na tych zdjęciach widać, faceta, który już „nie szuka” on wie czego chce i wie jak po to sięgnąć. Ależ siła, jego siła emanuje z tych zdjęć. A buty, hmmm no cóż widać, że wygoda jest tu najważniejsza i doprawdy świetnie mu ten styl pasuje.

      A jeśli chodzi o większe zdjęcia, to myślę, że trzeba troszkę poczekać, prędzej czy później ukażą się w odpowiedniej wielkości;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam jego młodzieżowo-sportowy styl, żołnierskie buty i wąskie spodnie z łatami lub specjalnym szyciem na kolanach są bardzo seksy. Podobne spodnie i buty miał przed premierą Hobbita w NZ. Nie mogę doczekać się jego kilkudniowego zarostu, takiego jak na zdjęcie obok.Te wąskie spodnie podkreślają jego fantastyczne uda.
    Z brodą też fajnie wygląda, ale ona dodaje mu trochę lat. Co ten facet ma w sobie, że moje uwielbienie jego osobą nie mija;a co będzie jak zobaczę go na żywo.Chyba zacznę się leczyć
    u psychiatry ha-ha-ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też baaardzo lubię jego kilkudniowy zarost Jolu, ale przyzwyczaiłam się do Rysia z brodą. Masz rację, te spodnie pięknie podkreślają jego idealne długie nogi, tu na tych zdjęciach wydają się tak … tak masywne. Naprawdę trudno mi się od tych zdjęć oderwać ;-)
      Co będzie jak spotkasz go przy stage door? Hmmm Myślę, że Twoje uwielbienie jego osoby jeszcze bardziej wzrośnie. Ale leczyć tego nie należy ;-)

      Usuń
  3. Aniu wszystkie zdjęcia są cudowne.Piękne ręce i ramiona wydają się bardziej masywne, może to efekt pracy fizycznej przy filmach. Aniu na YT jest bardzo dobra kopia SPARKHOUSE, linki podałam wcześniej Robinowi, są bardzo wyraźne dialogi z cudownym głosem Ryśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, aż się boję wspomnieć o jego dłoniach, które zaiste pięknie tu wyglądają. Podoba mi się sposób ułożenia tych dłoni, które zdecydowanie nie są w nieładzie, że tak to ujmę.
      I dzięki Jolu za linki, ale dzięki mojemu koledze mam własne DVD z tym miniserialem.

      Usuń
  4. Ha! Nie będę już słodkim pierdołą, płoniącym się na zaczepki napalonych dziennikarek. Normalnie, bez kija nie podchodź! ;-)
    Mamy nową RAodsłonę. Piękny, Silny Mężczyzna. Najbardziej podobają mi się zdjęcia w drzwiach i na kanapie (szezlongu, czy czymś takim).
    Nawet Ty, Aniu, zmieniłaś "patrona" strony tv na bardziej drapieżnego. Podświadomość?
    To właśnie TEN artykuł, który Ania wspomina, wywołał emocje niektórych fanów RA. Piszą o manipulacji, braku autoryzacji wywiadu itp. Chyba nie są przygotowani na nowy RAwizerunek.
    Naczytałam i napatrzyłam się ostatnio dosyć dużo. Jestem uziemiona w domu przez kontuzję, ale nie ma tego złego, co by na RA nie wyszło :-)
    Obejrzałyście zapewne relację Marlise Boland? Widziałyście automatyzm w zachowaniu RA przy stage dooor? Zastanawiałam się, jak ten facet funkcjonuje? 8 wyczerpujących spektakli w tygodniu, po każdym spotkanie z fanami, a przecież resztę wolnego czasu nie może przeznaczyć tylko na wypoczynek. Faktem jest, że on "żywi się" grą. A, że ostatnio ma dużo "pożywienia", jest nadzieja, że nie padnie.
    I jeszcze jedno na zakończenie (ależ się rozpisałam!) - w materiale Marlise jest fragment spektaklu, a raczej ukłonów. Jak pięknie, majestatycznie, RA schodzi ze sceny!
    Pozdrawiam Zrysiowane
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Dorotko, że szybko wyleczysz kontuzję.

      Co do RA, to może masz rację, nie wszyscy są przygotowani na ten nowy, całkiem fajny, jego wizerunek. Widać, że RA ma siłę, i tak głęboko wierzę, że zawsze ją miał, gdyby tak nie było nie zaszedłby tak daleko w swojej karierze. A teraz tą siłę pokazuje. I przyznam się, że po przeczytaniu tego artykułu i we mnie się zgotowało ( chociaż nie miałam zbyt dużo czasu aby pobuszować po necie), bo widać, że pani Gold była mocno negatywnie nastawiona do RA ( jak można pytać kogoś dlaczego się nie ożenił??!!!!), a to chyba nie świadczy dobrze o jej profesjonalizmie.

      Tak, widziałam relację pani M. Boland. I przyznam się, że podziwiam go za to, że dzień w dzień nie zostawia swoich fanów po spektaklu. Może teraz działa bardziej jak automat, ale być może teraz kolejki są większe a Ryś chcąc wszystkich obdarzyć swoim autografem z lekka przyspiesza. Ale podzielam Twoją troskę. To musi być dla niego wysiłek, ale również i wielka satysfakcja, przecież aby mieć te „chwile” w teatrze pracował całe swoje zawodowe życie, jak sam zresztą wspomina. ,

      Co do ukłonów, poniżej znalazłam gify
      http://38.media.tumblr.com/24d211175fd090fe12101d64060d1434/tumblr_n8hwr3dLCF1r84h6ao1_250.gif
      http://38.media.tumblr.com/1d45e8824f1a6f833221abaf1fbe18bc/tumblr_n8hwr3dLCF1r84h6ao2_250.gif
      http://31.media.tumblr.com/21c6e36701406427a8aaee2d000b9d7a/tumblr_n8hwr3dLCF1r84h6ao4_250.gif
      http://38.media.tumblr.com/cf21f46d28d633c448b25986763dcc66/tumblr_n8hwr3dLCF1r84h6ao3_250.gif

      to widać, że „żywi się” jak to ujęłaś tymi oklaskami, może faktycznie dla aktora to prawdziwe wynagrodzenie jego trudów.

      I dzięki że zauważyłaś, że zmieniłam zdjęcie Ryśka:-) Chociaż nie odczytuję tego zdjęcia jako bardziej drapieżnego, jak to ujęłaś, wiesz brakowało mi jego wizerunku z kilkudniowym zarostem ;-)

      Aha, i bardzo lubię jak się rozpisujesz. Również gorąco pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Witam, dziewczyny zobaczcie to: http://www.embassy.de/wp-content/uploads/2014/06/BlairGetzMezibov_Esquire_RichardArmitage_960x540_MP4.mp4
    Rysiek się szykuje na czerwony dywan, ale nie wiem po co te książki, zupełnie jak Pan Thorton, tylko inna epoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę z siebie nic wydusić po obejrzeniu filmiku, cytuję więc Janice z "Przyjaciół": Oh My God !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Dzięki Jolu za linka, prawdę mówiąc, kiedy otrzymałam rano ifno z google alerts że pojawił się ten film, nie mogłam skupić się na pracy. Ale dopiero teraz miałam czas na zmontowanie posta.

      Masz rację Grabko, ciężko jest cokolwiek powiedzieć po obejrzeniu tego filmu. I nie mogę uwierzyć, że czekali przeszło pół roku aby ten filmik udostępnić.

      Usuń
  6. Jest też na YT: https://www.youtube.com/watch?v=CARFrcq7XlU

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to film z sesji zdjęciowej do Esquire Magazine, jest również wywiad na stronie RA centralny z grudnia 2013 r. można przeczytać i opowiedzieć co Rysiek mówił.

    OdpowiedzUsuń
  8. są już nominacje do tegorocznych nagród emmy jakby co .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest OK. Tyle, że... (sama nie wierzę, że to piszę) chyba mi się już trochę ta jego broda "przejadła". Dłuższe włosy powinien do niej mieć. A butki- owszem- milutkie. Sama kiedyś takie nosiłam będąc nieco zbuntowaną siksą ;) Chyba gdzieś się jeszcze poniewierają w lamusie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze jest to, że każde jego zdjęcie ( jak się dłużej zastanowić ;-)) jest OK ;-)

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.