wtorek, 29 lipca 2014

„Epicentrum”/ ”Into the Storm”- burza materiałów promocyjnych.

Jak zapewne wiecie bardzo rzadko oglądam tv, ale wczoraj nie mogąc zasnąć „biegałam” po telewizyjnych kanałach mocno się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam zwiastun do filmu „Epicentrum” ("Into the Storm”). Uczucie było dość dziwne tym bardziej, że nie przestały jeszcze we mnie rozbrzmiewać słowa Thorina mówiącego: „Will you follow me one last time?” („Czy pójdziesz za mną ten ostatni raz?”) ze zwiastuna do filmu „Hobbit: Bitwa Pięciu Armii”, a tu pan Armitage jako Gary, prosto z mojego telewizora, mówi: „My son is out there” („Mój syn jest tam” ).  
Zwiastun, który wczoraj widziałam możecie zobaczyć poniżej.  


Pojawił się również wywiad z panem Armitage’em i tu wielkie dzięki dla Servetus z Me+RichardArmitage za znalezienie tego wywiadu. Wywiad możecie zobaczyć tutaj  i mam nadzieję, że również poniżej.


Zostały upublicznione dwie części zza kulisowych ujęć ("B-roll") do tego filmu.



Pojawił się również krótki film pokazujący proces tworzenia tego filmu, ale ostrzegam, materiał ten zawiera spoilery.

4 komentarze:

  1. do kiedy Richard będzie grał w teatrze ?mogłybyście podać mi cenę biletów na przedstawienie i lotniczych jeśli znacie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na „The Crucible” ma trwać od 21 czerwca do 13 września tego roku. Więcej szczegółów znajdziesz na oficjalnej stronie The Old Vic Theatre, link poniżej.

      http://www.oldvictheatre.com/whats-on/2014/the-crucible/

      Co do cen biletów lotniczych- musisz poszukać sobie sama.

      Usuń
  2. Na pewno obejrzę ten film, choć tematyka mnie jakoś nie jara. Ale jest Rysiek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też w tym filmie liczy się tylko Ryś ( Ryś na dużym ekranie, szkoda, że z amerykańskim akcentem, ale wszystkiego mieć nie można, czyż nie?;)) A tematyka filmu … no cóż… nie należy do moich ulubionych delikatnie rzecz ujmując.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.