środa, 22 lipca 2015

Emisja Hannibala w AXN.

Zaglądając dziś na Twittera zobaczyłam tego tweeta.


Nie dowierzając szybko zerknęłam na stronę TELEMAN’a z programem tv, i zobaczyłam to:






















Chcąc się upewnić, zerknęłam na inną stronę z programami TV i tam też :
Źródło

























I zastanawiam się czy to pomyłka w informacji, że w piątek stacja AXN zaczyna emisję "Hannibala" od pierwszego odcinka trzeciego sezonu tego serialu, czy też celowe działanie, abyśmy nie widzieli premierowych odcinków przed amerykańską publicznością. Niezorientowanym dopowiem, że stacja NBC przeniosła emisję „Hannibala” z czwartków na soboty. 



I muszę przyznać, że ucieszyłam się gdy w zeszłym tygodniu zobaczyłam na facebookowej stronie AXN oficjalne zapewnienie o emisji odcinka „Hannibala” zatytułowanego ”Digestivo”, chociaż nie przypuszczałam, że sprawa dotyczy tylko tego wybranego odcinka. 
A irytujące jest w tym wszystkim to, że w pewnym sensie, nie ma z kim tej sprawy wyjaśnić. Kiedy swego czasu widząc jak na tegorocznym Comic-Con jakaś pani trzymająca mikrofon z tabliczką AXN zadawała pytania panu Armitage’owi, to pozwoliłam sobie zadać pytanie na facebookowym profilu AXN, a mianowicie czy i ewentualnie kiedy będzie można zobaczyć ten wywiad w tv, jednak nie otrzymałam odpowiedzi. Wygląda na to, że musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać do piątku… 

Aktualizacja 24/07/2015 (Wprawdzie późno, ale to jest oficjalna informacja). 

W związku z przerwą w emisji premierowych odcinków "Hannibala" dziś od 23:00 wyemitujemy 1. i 2. z najnowszego sezonu. Premierowe wracają na naszą antenę 14 sierpnia!
Posted by AXN Polska on 24 lipca 2015



8 komentarzy:

  1. A zaglądałaś Aniu na twittera Bryan'a Fuller'a ? Wczoraj napisał, że jeszcze tylko 4 dni do Red Dragon'a :) Mam nadzieję, że AXN Polska pokaże odcinek 8 w sobote lub niedzielę, ale słuchajcie, na stronie www.tvseriesonline zaraz po emisji w Stanach można zobaczyć odcinki Hannibala w wersji oryginalnej, natomiast po 2 dniach zawsze są już napisy ;] Moemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zaglądam na twittera pana Fullera ( co nie wynika z podziwu dla tego pana ;-)), ale to że napisał iż za 4 dni będzie można zobaczyć Czerwonego Smoka nie oznacza, że to dotyczy nas w Polsce. I widzę, że chcąc obejrzeć w miarę szybko Francisa będę musiała skorzystać z podanego przez Ciebie źródła. Dziękuję Moemi :-)

      co nie zmienia faktu, że jestem rozżalona na AXN :-(

      Usuń
  2. Ale jak to jest w ogóle możliwe!? Przecież tak się nie robi... Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby w połowie sezonu przerywano jakikolwiek serial i powtarzano od nowa. Przecież to chore! Może to naprawdę jakaś ogólnopolska pomyłka? Jeśli nie, to strasznie świństwo, nazywając rzecz po imieniu. Dlaczego mielibyśmy być gorsi od reszty świata!? AXN strzeliłby sobie w kolano taką decyzją, to byłby totalny brak szacunku do widza, ale wydaje mi się że trzeba spojrzeć na to chłodno i rzeczywiście poczekać do piątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że to jakaś pomyłka w informacji i programie a nie powtórka pierwszych odcinków. Nie jestem zwolennikiem spiskowych teorii, ale na ich FB profilu było kilka wzmianek o RA jako Czerwonym Smoku, a teraz pozostawili zaledwie link do artykułu o tym, że Czerwony Smok doprowadził Fullera do łez i do artykułu że „ RA w roli psychopaty robi wrażenie”. … ale może faktycznie nie ma co się nakręcać tylko poczekać do piątku.

      Usuń
  3. Niestety to nie pomyłka, na Facebooku AXN napisano, że nowe odcinki będą dopiero od 14 sierpnia, ponieważ nie dostarczono im materiału????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info, a możesz wrzucić linka bo jakoś nie mogę zobaczyć tej informacji, a chciałabym zaktualizować post.

      Usuń
  4. No to pozostaje tylko internet ;] Moemi

    OdpowiedzUsuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.