poniedziałek, 1 grudnia 2014

Moja nowa RA – tapeta na grudzień 2014r.

Skoro nowy miesiąc to, jak to stało się moim zwyczajem w tym roku, pożegnam tapetę z zeszłego miesiąca i powitam nową z ….

… no właśnie i tu miałam problem. Ponieważ wciąż jestem pod wrażeniem zdjęć Richarda Armitage'a autorstwa Mitchella Nguyena McCormacka, które ukazały się w DaMan Magazine. A z drugiej strony, grudzień będzie należał do Thorina. I już pomijam fakt, że to ostatnia tapeta w tym roku. Zatem po namyśle, zrobiłam dwie tapety. 





Do zrobienia pierwszej użyłam zdjęcia pana Armitage’a autorstwa Mitchella Nguyena McCormacka, tła znalezionego w google grafika, oraz zdania wypowiedzianego przez mojego ulubionego aktora w DaMan Magazine. A mianowicie: 
Treat others as you'd like to be treated yourself. 
czyli:
Traktuj innych tak jak chciałbyś zastać potraktowany.

Natomist, do zrobienia drugiej tapety, wzięłam moje screeny z filmu „Hobbit: Pustkowie Smauga” i słowa wypowiedziane przez Thorina do Bilba.
If more people valued home above gold the world would be a merrier place.
Czyli:
Jeśli więcej ludzi ceniłoby dom ponad złoto, to świat byłby weselszym miejscem. 

13 komentarzy:

  1. Thorin już wypowiedział tę kwestię?? Kurczę, chyba przysnęłam na "Pustkowiu" (to możliwe zresztą). Przecież na łożu śmierci to gada: “If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world." Food, cheer, song, skrócili widać do home;)
    Robin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam tylko Twoją czujność Robin. ;-) Masz rację, przytoczone tu przeze mnie słowa Thorina jeszcze nie padło w filmie;-) Ale coś mi podpowiedziało, że usłyszymy to zdanie. ;-)

      Usuń
    2. Uff, bo już myślałam, że mam Alzheimera :))
      Bo żebym nie zauważyła tego cytatu w filmie, to takiej opcji nie ma ;P
      Jeannette

      Usuń
    3. Ale ja nie napisałam, że to słowa z DoS’a ;-)

      Usuń
    4. Wiem, Aniu, poza tym wiem, z którego fragmentu książki ten cytat pochodzi :)
      Jeannette

      Usuń
    5. Haha :-)
      A Robin tak łatwo nie oszukasz ;)
      Jeannette

      Usuń
    6. "If more people valued home above gold the world would be a merrier place."- ten cytat akurat z książki nie pochodzi;) raczej ze scenariusza:)
      Robin

      Usuń
    7. Miałam na myśli ten podany przez Ciebie ;). Zapomniałam, że Ania napisała trochę zmieniony :). Chociaż akurat nigdy nie czytałam "Hobbita" w oryginale, więc aż tak dobrze wszystkich cytatów po angielsku nie znam.
      Jeannette

      Usuń
  2. Rozglądałam się po mieście w poszukiwaniu plakatów do BFA, ale znalazłam tylko jeden przy Heliosie, a i to nieco ukryty. Tyle,że już go znamy - klęczący Bilbo wsparty na Żądełku.
    Za to pogrzebałam w necie i można go ( i inne) kupić np. tu :
    http://merlin.pl/The-Hobbit-Bitwa-Pieciu-Armii-Bilbo-plakat_GB/hb/product/219,1573200.html
    AzB
    Aniu wybacz tę kryptoreklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za linkAzB, nie wiedziałam że można sobie hobbitowy plakat nabyć. Mimo wszystko wolałabym z Thorinem;-)

      Usuń
    2. W moim mieście na razie nie zlokalizowałam żadnego plakatu,ale będę polować.Badyl

      Usuń
    3. Trzymam za słowo Badyl :) U mnie też nic jeszcze hobbitowego nie widać.

      Usuń

Nadrzędną zasadą tego bloga jest szacunek dla pana Armitage’a, dla autorki bloga, jak również dla komentujących, którzy pozostawiają tu komentarz. Zostawiając swój komentarz zobowiązujesz się postępować zgodnie z tą zasadą. Autorka bloga zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza, który wg jej uznania będzie naruszał powyższe zasady.